|
Lex
|
Mooie foto's Arjan!
|
|
|
martijn
|
tering, het was druk vandaag op de slufer zeg... teminste wat ik vanaf de fietsplaya kon zien het was weer heerlijk vandaag!
|
|
|
Naishie
|
Beter man heb ik eindelijk mijn kite een keer op de foto
|
|
|
|
Dieter
|
wauhw de helihx
|
|
|
Joris
|
dammit men kitespullen liggen nog bij men ouders. volgende week maar eens het een en ander organiseren
|
|
|
Molliebollie
|
Bijna alleen maar van die Sigma shapes...de nieuw Thorn vind ik trouwens best een mooi boardje..
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Bijna alleen maar van die Sigma shapes...de nieuw Thorn vind ik trouwens best een mooi boardje..
Ik ook!!!!!!!!!!!!!! En hij vaart ook nog eens super.
|
|
|
jurrr
|
ik was afgelopen maandag ook op slufter wou ik met mijn torch 4 varen merk ik opeens dat er een klein gaatje in zit echt balen gaatje is ongever 1 bij 1 cm dus niet heel erg groot ciaoo
|
|
|
Erik Verhe1j
|
Mooie foto's arjan!
Was ook lekkere dag zeg.. Lichtelijk verbrand zelfs..
|
|
|
Joy.H
|
damn wat een vette foto's vooral van die 3 de en die onefooter boven de camera
|
|
|
chico
|
Mooie foto's. Seizoenen, kiteseizoen gestart?????????? Ik ken er wel een aantal die gewoon doorvaren hoor. Nu komt de grote meute onder hun steen vandaan gekropen. HoiHoi. Vandaag wel weer ff wennen aan het gemis van slufterzandbanken op Noordwijk. Hinderlijk verlies van snelheid op de rug van de golf (met de golf mee). Slufter blijft toch wel de spot voor mij.
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Thx voor de complimenten! Haha ja, afgelopen winter hebben we lekker doorgevaren! Mooie en gezeliige dagen waren het weer. Let's keep this rockspot!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Let's keep this rockspot! Helaas tot in ieder geval September, maar dat hij eraan gaat staat vast jammer genoeg. En wat ervoor terugkomt wordt ik niet bijster enthousiast van
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
@ Michiel: Misschien eind Augustus - begin september een eind feestje organiseren. Hele dag kiten en dan op het einde een big MF BBQ incl foto´s met alle mensen van de slufter. Uiteraard met bier!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Kiteseizoen gestart?? het houd voor mij nooit op. zeker als je op slufter en oostvoorne vaart, dan ben je bijna verplicht om swinters door te varen. nice pics BY yhe way, vandaag om 09:00 op sluf.
|
|
|
KiteDemon
|
Tja ontstressen........alleen maar smiling faces.....doet een mens altijd goed dus gelukkig dat we het hele jaar doorgaan. Maar de drukte van gister belooft wat voor het komende jaar, en vond het gister nog niet eens zo druk voor een dag als gister. Rutgert gaat weer gruwelijk hoog zeg! Nice pics Arjan
|
|
|
|
TtHoM@s
|
aan het eind van de middag waren er nog 2 mensen foto's aan het maken die worden als het goed is ook nog geplaatst vette foto's
|
|
|