open wond

leeany

Antwoord #25 Augustus 18, 2008, 10:24:52
edit2Rapporteer  
wordt hij ook groter en lijkt je vel een soort van boter wat niet goed aanhecht? dan is t een bacterie die er voor zorgt dat je wond niet kan helen, is simpel op te lossen door antibiotica en zalf.

maar je hebt hem toch wel afgebonden neem ik aan he? anders is het wel een heel open wond, iets te.
onno

Antwoord #26 Augustus 18, 2008, 18:10:12
edit2Rapporteer  
joh... wacht nog effe wat langer met naar de dokter te gaan..... been valt ervanzelf af.....ei als je een wond hebt al 3 weken lang dan ga je toch naar de dokter..... duhhhhh
Flof175

Antwoord #27 Augustus 18, 2008, 18:48:28
edit2Rapporteer  
gewoon een pleistertje erop en nog 3 maanden wachten.

onzin

Antwoord #28 Augustus 18, 2008, 21:11:46
edit2Rapporteer  
ben vandaag maar naar de doktor gegaan en ze zeiden mij.

dat de wond van boven aan het genezen is wat dus niet goed is waardoor de wond ook dieper wordt door dat er een korst op komt en daar weer vocht onder ontstaat laat de korst weer los dus het geneest niet nu hebben ze er iets op geplakt wat het is weet ik niet maar nu moet ie van onder gaan genezen

die foto van flof175 zo ziet het er bij mij ook uit alleen iets dieper maar een stukje kleiner
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.