Morres
|
nikst met apples
|
|
|
Slis
|
speciaal voor iedereen die hanglos zoveel mist http://hanglos.hyves.nl/hier kan je posten wat je wil... ik kom snel wel even langs (eddy & daan) gaan we ons verdriet verdinken
|
|
|
|
|
Morres
|
Nou, nu zijn ze idd toch écht weer terug, dus deze kan nu écht dicht
|
|
|
|
spoetnik
|
lijkt er op ....... De database lijkt onbereikbaar.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Idd. Morres, we bent weer veels te voorbarig, slotje maar weer van het topic af Balen voor die gasten, die zijn vast echt hard bezig geweest om het in orde te krijgen
|
|
|
Lex
|
Topics samengevoegd.
|
|
|
munga
|
het nog niet elemaal goed ik krijg:
Provider error '80004005'
Unspecified error
/asp/scripts/methods.asp, line 18
|
|
|
hendrik@zwin
|
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][DBNETLIB]SQL Server does not exist or access denied.
/asp/scripts/methods.asp, line 18
hanglos weeral dood
|
|
|
ijbe
Gast
|
Allemaal heel vervelend dat Hanglos eruit ligt maar ik wil nou wel eens het correcte antwoord op het raadsel over de hoeveelheid poten/benen van Alferink horen
|
|
|
patricks
|
Allemaal heel vervelend dat Hanglos eruit ligt maar ik wil nou wel eens het correcte antwoord op het raadsel over de hoeveelheid poten/benen van Alferink horen
Ik denk 10976 poten 14 benen totaal 10990
|
|
|
Kevin
|
Wat ik dus ook al zij Patrick
|
|
|
Alferink
|
Yep Crazy Kevin was de 1e die het helemaal ganz correct heeft gehabt. Dus jij hebt het ook helemaal corrrrect. Daarom krijgen jullie van mij, tadaaa de duim.
|
|
|
caas
|
snif, snif, ik kom er nog steeds niet bij....
Moet ik maar echt gaan werken.....
|
|
|
Slis
|
Waren wat problemen met het nieuwe moederboord... als het goed is zijn ze er nu hard mee bezig!
we hebben niks anders dan pech gehad, maar voor de volgende keer zijn we voorbereid!
|
|
|
Morres
|
Idd. Morres, we bent weer veels te voorbarig, slotje maar weer van het topic af Balen voor die gasten, die zijn vast echt hard bezig geweest om het in orde te krijgen Onze vriend Lex heeft 'm al open gegooid Maarre, hij was echt een aantal uur online, zonder haperingen, vandaar dat iedicht was :s
|
|
|
KappuhH
|
En ze zijn weer up!
|
|
|
Idefixe
|
HHMM laat nu dit topic dan maar eerst ff 24 uur open staan dan ( flauw)
|
|
|
KappuhH
|
Zal nu wel echt voorbij zijn. Slotje dus
|
|
|
Morres
|
Slot is er weer af, 't is weer raak...
|
|
|
Kevin
|
Haha je bent me net voor Morres Had net Nieuw Item gepost die kun je dus wel verwijderen
|
|
|
Morres
|
Je bent me net voor met zeggen om te verwijderen Maar hij's goneeee Edit Jezus 3 topics in 1minuut
|
|
|