gebruikersnaam
Geen avatar
|
javascript:void(0); Ik doe mee! (Ik hoop wel dat het voldoende verschil maakt.. ik verblijf helaas nog te vaak IN het water!)javascript:void(0);
|
|
|
onno
|
Loopt dat ding niet vol als je even in het water ligt? dat zou namelijk wel gevaarlijk kunnen zijn..
niemand reageerde hierop maare zit wel wat in... als dat ding vol loopt met water ben je natuurlijk wel een baksteen!!!!!! lijkt me wel een risico.....
|
|
|
Vinni
|
Lijkt me sterk. Misschien dat er bij een harde crash eens een slokje binnen komt, maar dat neemt je wetsuit ook een beetje op. En het zal er dan hoogstwaarschijnlijk bij je voeten wel uitlopen.
|
|
|
Stanley
|
Loopt dat ding niet vol als je even in het water ligt? dat zou namelijk wel gevaarlijk kunnen zijn..
niemand reageerde hierop maare zit wel wat in... als dat ding vol loopt met water ben je natuurlijk wel een baksteen!!!!!! lijkt me wel een risico.....
Sinds wanneer is water zwaarder dan water? Zelfs met een lek droogpak zink je niet dus waarom wel met een spraysuit?
|
|
|
Alferink
|
Heeft meer te maken met bewegen, als je in een pak vol met water zit werkt dat niet echt bevorderend voor je drijf- en zwemvermogen.
|
|
|
sthijs
Geen avatar
|
Met mijn sprayTOP heb ik er geen last van dat het water erin loopt, misschien wel een beetje, maar niet dat je als een ballon over het strand loopt. Het sluit goed af, er zit bij mij een rubberen rand om mn nek die je kan verstellen, en het houdt bijna al het water buiten. Ook bij een crash!
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Waarschuwing!!
Als je echt moet zwemmen is een spraytop gevaarlijk (eigen ervaring). Je armen lopen vol en zwemmen wordt heel zwaar, je komt echt nauwelijks nog vooruit! Spraysuit zou ik om die reden zeker niet gebruiken in diep water (sideshore en offshore wind)een top werkt al goed genoeg en als je echt moet zwemmen, krijg je die nog wel uit in het water.
Maurits
|
|
|
Morres
|
een full suit krijg je denk ik makkelijker uit, want daar zit een rits in, een top moet je over je hoofd heen trekken. Tenminste, die spraytop van idefixe had geen rits
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Eerst trapeze uit, dan pak uit, (over je handschoentjes en schoentjes)?vervolgens door het koude water terug? Lijkt me niet echt iets om je op te verheugen. Het pak moet me gewoon meer warmte bieden op de kant en op de plank en mag echt geen belemmering zijn tijdens een onvoorziene zwempartij of bodydraggen. Zijn er geen zeilers of zo die hebben gezwommen met een spraysuit? Of zijn die allemaal gezonken?
|
|
|
Morres
|
pak kan gewoon uit over je schoenen en handschoenen, de mouw/pijp-uiteindes zijn verstelbaar met klitjesband
|
|
|
Jambo
|
Lijkt mij ook ideaal zo'n spraytop noteer voor mij maar 1 xxl. Ik zag ook nog deze handschoenen http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?cPath=26_77&products_id=1986Niet gek denk ik voor dat geld en ze lijken mij erg warm omdat je handen droog blijven. Over de seals van de handschoenen de klittenband van de spraysuit en droog blijf je daar dan zeker wel. Dus voor mij 1 x xxl en 1 set handschoenen large.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He mannen voordat jullie een suit gaan kopen, heeft er iemand al geinformeerd of dit pak wel geschikt is voor het kitesurfen. Volgens mij is het een pak voor zeilers Net wat hierboven al besproken is wat als je moet zwemmen.
|
|
|
Morres
|
spraytops zijn ook voor zeilers
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga die Decathlon zo langzamerhand maar eens om een financiële bijdrage vragen dan
|
|
|
Jelke
|
Ik heb ook wel belang bij z'n suit.
|
|
|
Idefixe
|
Lijkt mij ook ideaal zo'n spraytop noteer voor mij maar 1 xxl. Ik zag ook nog deze handschoenen http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?cPath=26_77&products_id=1986Niet gek denk ik voor dat geld en ze lijken mij erg warm omdat je handen droog blijven. Over de seals van de handschoenen de klittenband van de spraysuit en droog blijf je daar dan zeker wel.Dus voor mij 1 x xxl en 1 set handschoenen large. de afgebeelde handschoenen van Sola heb ik dus ook gehad. het waren de enige die in eerste instantie echt droog bleven. Helaas laten na een korte tijd de naden ( gelijmd) los en heb je er geen drol meer aan.
|
|
|
|
|
|
spoetnik
|
Die laatste is wel een GUL, volgens mij een goed merk.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Eneh......hoe plaats ik mijn chickenloop aan de speaderbar?.......moet dus wel een gaatje zitten.
in de advertentie staat wel "2 way front zip" maar is dit wel juist....
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik dacht dat je harnas OVER je suit moet. By the way. de oerlelijke variant lijkt op de foto van die waterdichte manchetten bij pols en nek te hebben. Lijkt me veiliger qua waterzak worden dan die met klittenbandjes.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Zojuist even met ze gebeld voor info. Ze raden het af, niemand gebruikt daar spraysuits over wetsuits om te kiten. Meer bedoeld om in een bootje te zitten. Kwalitatief zijn ze niet erg sterk en hij verwacht dat ze snel sneuvelen, bovendien is zwemmen met een waterzak niet echt comfy. Zijn advies om low budget door te kunnen is een thermal undervest en een spraytop of evt. een drytop. At your service!
|
|
|