Retard
|
Goed nieuws The comments for your order are Hi Richard Sorry for our mistake, we will send the correct size socks to you today. Regards GillCustomer Services Vervolg: Vandaag nieuwe socken ontvangen zelf nog niet gepast maar me pa wel met 48 en die waren iets te groot dus voor mij perfect kortom heb hier nu 4 paar Socks Iemand nog interesse in een paar XL
|
|
|
To
|
ja ik droogkloot!
|
|
|
Stetman
|
yeah,
ik heb ook mijn gul astro binnen gekregen vandaag. Zondag besteld, woensdag in huis. Helemaal goed die wetsuit outlet. Iedereen bedankt voor reviews, ervaringen enz. Laat maar komen die wind
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tja ik zit ook nog steeds te wachten op een goede (west) wind zodat ik eindelijk een Noordzee sessie kan gaan boeken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Voorspellingen worden nu gedomineerd door Oostelijke windrichtingen en fikse kou op komst. Maar als het ijs nog te dun is om fun op te hebben ga ik gewoon kiten. Ongelovelijk hoe warm ik het zaterdag had in slechts 2°C luchttemperatuur in mijn Enforcer. Zonder te overdrijven dacht ik op een gegeven moment om mijn cap af te gooien, zo warm had ik het (wat dan helpt is even stoppen, dan koel je redelijk snel weer af) En geen koude handen en voeten meer zoals voorgaande jaren met mijn O'neill psycho
|
|
|
d@ni
|
En Michiel ben je al een beetje gewend aan het verschil met een wetsuit? Zit het al wat lekkerder?
Ik zit toch te twijfelen om er een te kopen. Ik lees veel positiefs over 3 pakken, maar weet niet welke te nemen.
Astro Enforcer Shadow
Ik vindt de shadow er wel iets beter uitzien maar weet niet wat het verschil is met die andere 2. M.b.t. de enforcer en astro denk ik dat de achterrits beter is, hoewel ik ook niets negatiefs heb gelezen over de frontzip astro.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Daniel, niet twijfelen gewoon 1-tje kopen. Kost wat maar daar heb je echt plezier van.
Ik heb nu de Ocean Rodeo Pyro Lite en het is fantastisch. Gul Enforcer hoor ik veel goeds over maar ken de andere merken niet.
Gisteren op Slufter gehakt bij ZW 6-7 bft , lucht temp 1 graad, gevoelstemp. -2/-3... watertemp 5 graden. het ijs /sneew lag bij de vloedlijn.
geen enkel moment koud gehad, alleen wel koude voetjes maar dan komt omdat mijn mystic schoenen versleten zijn. Soms gloeide mijn hoofd gewoon van de warmte dat ik de neiging had mijn cap af te doen.
|
|
|
martimor
|
verschil zit hem in rits voor of achter, met of zonder latex sokken er aan vast. gul enforcer: rits achter, geen latex sok gul astro : rits voor geen latex sok gul shadow : rits voor, met latex sok gul force : rits achter met latex sok heb zelf de shadow, maar ben een van de weinigen volgens mij, enforcer verreweg meest gebruikt. heb zelf altijd last van koude voeten, dus ben voor een met sokken gegaan. heb m nu al meer dan een maand ongebruiktthuis liggen, maar hopen dat er zondag nog wat wind bijkomt, dan knal ik nog ff naar den helder, heb ook nog een boardje liggen die ontmaagd moet worden. succes ermee
|
|
|
martimor
|
ohja, de shadow en astro zijn donker qua kleur, dus ik heb er een veiligheidshesje bij gekocht, was ook een topic over, dus heb naar aanleiding van die tip een hesje gehaald bij de action voor 99 cent ( (kon er nog net af )
|
|
|
Stetman
|
@ Ron Rodeo Heb je je teletubbie overall eronder ? Ik moet nog de eerste keer met mijn nieuwe pak, maar kan moeilijk inschatten of thermo shirtje genoeg is of toch maar fleece
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Daniel, niet twijfelen gewoon 1-tje kopen. Kost wat maar daar heb je echt plezier van.
Ik heb nu de Ocean Rodeo Pyro Lite en het is fantastisch. Gul Enforcer hoor ik veel goeds over maar ken de andere merken niet.
Gisteren op Slufter gehakt bij ZW 6-7 bft , lucht temp 1 graad, gevoelstemp. -2/-3... watertemp 5 graden. het ijs /sneew lag bij de vloedlijn.
geen enkel moment koud gehad, alleen wel koude voetjes maar dan komt omdat mijn mystic schoenen versleten zijn. Soms gloeide mijn hoofd gewoon van de warmte dat ik de neiging had mijn cap af te doen.
Klopt helemaal. Ik was er ook bezig met een Gul Enforcer (+ thermo ondergoed + fleece overall) en had het ook lekker warm. Gewoon aanschaffen zo'n dry-suit!
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik draag nu alleen 1 laag thermo ondergoed eronder en is warm zat vaar zonder cap ook... gister vaar ik alleen met me boxershort eronder maar dat kwam eigelijk omdat me thermo onderbroek was afgezakt haha
|
|
|
Tim_GTS5
|
ik draag alleen dat fleece teletubbie pak eronder maar heb het dan alsnog vrij snel warm en nat van het zweet, misschien eens alleen thermo ondergoed proberen. Oja heb trouwens ook nog me impact vest eronder aan.
|
|
|
Idefixe
|
eerste keer: watertemp 1 Gr C lucht temp 2 Gr C : F8cking koud dus. Gul Astro met daaronder t-shirt / teletubbie overalletje / trui. Alles werd dus een beetje vochtig door zweten. was veel te warm. Nu alleen nog maar t-shirt en teltubbiepakkie aan: Prima!
Kreeg het de laatste keer op het water wel weer warm.Deed dus ff m'n cap van m'n kop en werd gespoeld door een golf. Gevolg: oorontsteking. Overigens GEEN koude handen of voeten ( gewoon normale / natte schoentjes en handschoenen aan ) Lig je wat langer in diep water dan wordt het wel snel echt koud. Een droogpak is dus geen excuus om onder de huidige koude omstandigheden VER het diepe water op te gaan!
|
|
|
d@ni
|
Thnks voor de reacties dudes!! , moet nog ff kijken wat ik doe. Aan de ene kant denk ik het is zo weer warm, aan de andere kant kan dat ook zomaar 2 maanden duren, dan is het pak wel lekker.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Als die fleece onderlaag te warm is, doe dan ski ondergoed aan. Dat is veel dunner maar houd je wel warm. T-shirts en katoen is uit den boze, dat houd je transpiratie vocht vast en dan koel je af. Bovendien stink je daarna je (lees: Michiels) auto op tot een niveau dat GM van het merk af wil.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Laatste keer mijn konijnenstoeipakje thuis laten liggen (gvd!). Van ellende me in een veel te kleine wetsuit van mijn vriendin geworsteld. En dat onder mijn Enforcer aangedaan. Moet zeggen: was een bijzondere ervaring, vooral het uittrekken naderhand, maar het ging wel!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Nou het fleece onderpak moet je anders ook 1 keer in de zoveel tijd wassen. Dat slurpt al je zweet op en hoewel het dan niet koud word blijft het er wel in zitten. Na een aantal sessies stinkt het ook behoorlijk
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Nou het fleece onderpak moet je anders ook 1 keer in de zoveel tijd wassen. Dat slurpt al je zweet op en hoewel het dan niet koud word blijft het er wel in zitten. Na een aantal sessies stinkt het ook behoorlijk Je moet er ook niet in plassen
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zeg al een jaar of vier, geen katoen maar thermo ondergoed en fleece. Dan blijf je droog en warm. Zag er laatst ook weer een met een t-shirt eronder, die gozer was zeiknat.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb afgelopen zondag weer mijn 1ste 2010 sessie gehad @ Wijk. Zonnetje, 2 graden en 18 knoop. Was weer lekker warm en 100% droog gebleven. Helaas is mijn handschoen gesnuiveld dus heb even een nieuwe in de UK besteld. See you. Hier de pics van afgelopen zondag http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=37343.0
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik draag ook gewoon thermo/ski (onder)goed er onder met extra trainingsbroek en ski pully. ik heb het lekker warm en is lekker flexibel.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Die gratis fleece, die in NL 100,- euro extra kost, is warm zat. Op dit moment hebben ze weer voldoende pakken op voorraad en de kosten zijn 285,- (BP) inclusief gratis fleece en dat is op dit moment ongeveer 325 euro. Nu maar hopen dat we snel van het ijs af zijn :-)
|
|
|