Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik heb echter geen flauw omdat dit board een cadeau is van Theo (Tijgertje) voor mijn verjaardag over 2 dagen en dan krijg ik hem daarna want dan ben ik weer jarig vraag wel aan Leon of ie er een paar roestige bouten in wil draaien
|
|
|
Micky
|
Ik heb echter geen flauw omdat dit board een cadeau is van Theo (Tijgertje) voor mijn verjaardag over 2 dagen en dan krijg ik hem daarna want dan ben ik weer jarig vraag wel aan Leon of ie er een paar roestige bouten in wil draaien Texel gaat ie niet redden.....maar het "project" gaat van start....
|
|
|
Remko
|
Ik weet niet of het bewust is gekozen maar het engels dat op het board staat is op z'n zachts gezegd nogal krom. "All we do is......sleeping on the couch" Zou moeten zijn "All we do is.....sleep on the couch" of "He is only.....sleeping on the couch"
Niet om belerend over te komen maar als het onbedoeld is staat het zo dom.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Mmmm...misschien heb je daar een punt. Bob slaapt samen met z'n baasje op de bank......het is geformuleerd vanuit de wereld van Bob. Het is toch "we are sleeping on the couch"?? Anyway....de ontwerpen zijn al opgestuurd .
|
|
|
Teigetje
|
Altijd lekker als er iemand opgelet heeft op school... Aande aare kant zegguh we hier "een kniesoor die dr op let"
|
|
|
Micky
|
Ik weet niet of het bewust is gekozen maar het engels dat op het board staat is op z'n zachts gezegd nogal krom. "All we do is......sleeping on the couch" Zou moeten zijn "All we do is.....sleep on the couch" of "He is only.....sleeping on the couch"
Niet om belerend over te komen maar als het onbedoeld is staat het zo dom.
Hee Remco, leuk dat je ook jouw bijdrage levert aan Bob zijn board.... Enig idee waar "all we do is" en "most wanted" vandaan komt? Is namelijk ietwat merk gerelateerd en zit dus een soort van humor in... Bob is een Franse Bull die graag en veel slaapt op de couch. Sleeping on the couch is zijn hobby. Mocht het niet helemaal correct gespeld zijn..."its a bloody shame" LOL
|
|
|
Remko
|
LOL. Ik zou me er ook vooral niet te druk om maken. Ik las toevallig het topic. Vroeg me namelijk ook af waarom iemand ins hemelsnaam een board voor de Bewust Onbeschonken Bestuurder wilde hebben. Op het moment dat je een vervoeging van to Do en to Be in dezelfde zin gebruikt wordt het onderwerp een zelfstandige bepaling. In dit geval dus: to sleep on the couch. Maar whatever, waarschijnlijk ben ik de enige die het opvalt en het kan mij eigenlijk al niks schelen. Dus who cares Het is / wordt gewoon een mooi board
|
|
|
Micky
|
LOL. Ik zou me er ook vooral niet te druk om maken. Ik las toevallig het topic. Vroeg me namelijk ook af waarom iemand ins hemelsnaam een board voor de Bewust Onbeschonken Bestuurder wilde hebben. Op het moment dat je een vervoeging van to Do en to Be in dezelfde zin gebruikt wordt het onderwerp een zelfstandige bepaling. In dit geval dus: to sleep on the couch. Maar whatever, waarschijnlijk ben ik de enige die het opvalt en het kan mij eigenlijk al niks schelen. Dus who cares Het is / wordt gewoon een mooi board Volgens Leon gaat gaat dit boardje zijn meesterwerk worden...
|
|
|
|
Teigetje
|
Op het moment dat je een vervoeging van to Do en to Be in dezelfde zin gebruikt wordt het onderwerp een zelfstandige bepaling. In dit geval dus: to sleep on the couch. Dit ga je natuurlijk nu van iedereen horen he als je op strand loopt met je BOB board
|
|
|
Micky
|
Op het moment dat je een vervoeging van to Do en to Be in dezelfde zin gebruikt wordt het onderwerp een zelfstandige bepaling. In dit geval dus: to sleep on the couch. Dit ga je natuurlijk nu van iedereen horen he als je op strand loopt met je BOB board Eindelijk een keertje aanspraak....
|
|
|
LeonB
|
Ziezo.....in afwachting van de sheets alvast een klein beginnetje gemaakt
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Als ik langs Leons huis rij (hij woont vlak bij mij) zie ik tot s,avonds laat het licht op zijn hobby kamer branden,dat betekend dat hij vol passie tot in de late uurtjes aan het werk is aan nieuwe project het BOB board ,ik denk dat het weer een heel mooi board zal worden ... Ik ben zelf ook in bezit van een LeonB board en ben er erg tevreden over..
|
|
|
jorden
|
leonb verkoop je ook boards?
|
|
|
Teigetje
|
Ik ben zelf ook in bezit van een LeonB board en ben er erg tevreden over Volgens mij heb je hem thuis aan de muur hangen, heb je er nog nooit op zien varen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben zelf ook in bezit van een LeonB board en ben er erg tevreden over Volgens mij heb je hem thuis aan de muur hangen, heb je er nog nooit op zien varen Het is ook mijn "lichtweer"board Theo ,als jij op het water bent waait het altijd hard ,en dan vaar ik op mijn Jaime pro .. p.s ik wil hem ook mooi houden..
|
|
|
Morres
|
leonb verkoop je ook boards?
Jij wil zeker een Joran v.d. Sloot board...
|
|
|
Teigetje
|
We zijn weer een week verder hoe staat het er mee Leon foto's foto's foto's foto's
|
|
|
Joosdo
|
Mag ik even een lans breken voor LeonB? Zelfbouw is meestal geen commerciele bezigheid. Pure hobby en liefhebberij om voor jezelf een zo fraai mogelijk board te produceren. Komt er iemand bij je met de vraaag, wil je voor mij ook niet een board maken. In je enthousiasme heb je al weer ja gezegd. Vele uren werk, ontwerptijd etc gaat erin zitten. Pure hobby, want als dat voor geld moet tegen het uurtarief wat LeonB gewoon met werken verdient, dan word het onbetaalbaar. Meer stress, want nu moet het eindresultaat goed zijn, want er is voor betaald en voor een ander bedoeld. Kortom, laat iemand gewoon lekker met rust, als die foto's wil posten doet ie dat, anders gewoon niet. Laat lekker knutselen op de zolder en vergroot de druk nog niet meer. Al die meningen, aanwijzingen en vast goed bedoelde tips... en van die erbij, Stop dat en geniet van een handige, creatieve geest en leg er geen druk op, dat is dodelijk. Mzzl Joost
|
|
|
LeonB
|
TNX Joost! en zo is dat! En ja....dat uurtarief van een hobbybouwer Anyway, ik ken Theo al wat langer dan vandaag. Hij is gewoon wat enthousiast Theodude, nog ff wachten op de foto's (gnehehehe... ) To be continued....
|
|
|
Teigetje
|
Ghe Ghe die Joosdo, Leon die redt ze eigen wel hoor daar hoef jij niet voor op te komen. Net wat Leon zegt die ken me al een tijdje.. Hup Hup Hup Nu weer aan de slag he Leon..
|
|
|
|
LeonB
|
Ziezo....eindelijk weer wat tijd gevonden om aan Bob's board te werken. Ik had een kleine tegenslag....m'n gietmallen waren lek Dusssss eerst ff een paar malletjes gemaakt, vervolgens de rails en tippies aangegoten. Railtje afgewerkt, pluggies erin en klaar voor de 3D shapetafel. Stay tuned....
|
|
|