spoetnik
|
Waren er niet van die plastic profieletjes die je tussen je vinnen en je board kon schroeven?? Hierdoor zou de rocker van je tips aangepast worden, en de spray moeten verminderen....
|
|
|
Morres
|
die profilers gaan snel kapot.. 555 heeft weinig spray vergeleken met 666. meer op je achterste been varen helpt. of een langer board.
|
|
|
Surfrik
|
Misschien is deze snorkel wat voor jou. (sorry voor de flauwe grap)
Ik heb niet hetzelfde board maar merk wel als ik rechteropsta en board dus iets vlaker hou de spray niet meer zo snel in je gezicht komt.
|
|
|
drifter
|
''rocker is the source of all joy''
je hebt pb!
|
|
|
chico
|
Is bekend 555 probleem. Heb ik ook jaren gehad. Nu op mijn Trax III totaal geen last.
|
|
|
Kitemaster
|
PS die rockers zitten eronder, maakt geen drol uit.......
|
|
|
Gwensio
|
och beetje spray af en toe hoort er tog gewoon bij!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waren er niet van die plastic profieletjes die je tussen je vinnen en je board kon schroeven?? Hierdoor zou de rocker van je tips aangepast worden, en de spray moeten verminderen....
Die had ik er ook onder zitten en werkte prima. Had geen problemen met stuk gaan
|
|
|
Wimt
|
Heeft o.a. te maken met de dun-heid van de plank. Een spatbordje van triplex plaatsen. Kun je evt. de schroeven van de vinnen gebruiken, om het triplex op het dek vast te zetten. Triplex moet dus komen waar het sprayt; na de vin dus.
Vinnen meer naar binnen plaatsen. Te weinig rocker; moet je de El Rudo methode toepassen.
|
|
|
Walt0r
|
los van de invloeden van board; Kweet niet of dit ook bij jou zo is, maar ik kreeg altijd spray in chop door de klittebandflapjes waar ik mijn wetsuit mee dichtzet bij mijn enkels. Even van die klitteband-bandjes of ducktape eromheen en weg is de spray in je bakkes.
nou succes d'rmee
|
|
|
Kitemaster
|
die klittebandstrips gebruik ik inderdaad al dus daar ligt het niet aan....
Wimt, heb je misschien fotos van deze constructie met triplex?????
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Het bordje dat je heb geeft snel spray. Probleem met SPRAY in je gezicht kan je verminderen door je board op een andere manier te gebruiken. Bij de een is het anders staan, minder druk op je voorste voet, bij de ander board wat platter, je voorste voet wat flexibeler of wat morres zegt een langer\ander board.
|
|
|
onno
|
ken het probleem....vaar tegenwoordig met een naish sol echt een top board goede pop en lekker in de golven....en..... geen spray in het gezicht!!! Kortom ga voor de naish sol!
|
|
|
Wimt
|
die klittebandstrips gebruik ik inderdaad al dus daar ligt het niet aan....
Wimt, heb je misschien fotos van deze constructie met triplex?????
Neen, heb het zelf niet toegepast, gewoon proberen dus. Je kunt het er ook oplijmen met epoxy.
|
|
|
Taco.
|
nobile is toch pools voor "spray"?
|
|
|