LOEN
Berichten: 767
|
Waarom contact je boardsports zelf dan niet even? Sowieso wel te fixen, maar zou toch even vragen wat zij er van vinden na nog geen jaar oud....
|
|
|
Noldusz
Berichten: 55
|
Ik heb Boardsports een email gestuurd maar was gewoon benieuwd wat jullie van vonden....Ik kon overigens alleen een emailadres vinden. Heeft iemand ook een telefoonnummer aangezien de internetsite uit de lucht is?
Thanks in ieder geval...
|
|
|
Langbeest
Berichten: 3272
|
Boardsports bestaat niet meer. Neem kontakt op met Kiboco zij hebben de garantie gevallen overgenomen www.kiboco.nl
|
|
|
|
Noldusz
Berichten: 55
|
@ Langbeest: bedankt voor de tip maar ik heb ze net gebeld en zij hebben de garantie overgenomen van BEST en niet van Crazy Fly aangezien ze deze niet leveren.
Ik heb inmiddels een email gestuurd direct naar Crazy Fly in de hoop dat ze antwoorden....
Iemand misschien tips. Echt handig ben ik zelf niet dus waar kan ik dit eventueel laten maken?
Grt, nol
|
|
|
Molliebollie
Berichten: 1243
|
He gasten, Vanavond wilde ik nog even knallen op Wijk aan Zee . Even snel na het werk; lekker hoor dacht ik. Maar helaas direct na uitvaren voelde ik al dat het niet goed zat met mijn board (Crazy Fly Bulldozer 2008). Ik ging meteen weer terug naar het strand waar ik ontdekte dat er 1 insert uit het board getrokken was . Bij deze even de foto's.... Zoals jullie kunnen zien is die er echt uitgetrokken. Mijn vraag aan jullie is of dit te maken is of dat dit onder de garantie valt. Het board heb ik eind Juni 2008 bij Boardsports gekocht. Ik hoor het wel. Grt, Nol Ik heb dit met mijn Nobile 666 '06 gehad...helaas was mijn garantie verstreken toen het gebeurde :s hoop dat je nog garantie hebt!
|
|
|
LOEN
Berichten: 767
|
Hmmz dat is vervelend... Hoop voor je dat Crazyfly zo loyaal is en het als garantie ziet.. Anyways hier een tip. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=34786.0;prev_next=prevOnze Leon heeft dit gefixed, exact hetzelfde probleem. Weet niet of hij tijd/zin heeft de lokale board reparateur uit te hangen, maar wellicht even pmen Anders ook wel zelf te doen met bovenstaand topic. Succes!
|
|
|
Power Zone
Berichten: 258
|
Ik heb zelf ook een keertje wat gehad met mijn eerste CrazyFly board van '08. Ze reageerde toen zeer netjes (er waren twee finnetjes gebroken tijdens het in elkaar schroeven) en twee dagen later had ik kostenloos een nieuw setje in de bus liggen. Board kwam ook bij boardsports vandaan.
Wacht even hun reactie af, en laat even weten.
|
|
|
Kitemaster
Berichten: 365
|
als dit geen garantie is eet ik mn wetsuit op.....
|
|
|
Jarno
Geen avatar
Berichten: 2272
|
Ik heb ook weleens iets gehad, totaal anders (rrd bar gebroken een jaar buiten de garantie) maar een email direct naar rrd in italie zorgde voor een gloedjenieuwe bar binnen 2 weken op mn deurmat.
Crazyfly mailen was dus denk ik sowieso een goede zet.
succes
|
|
|
LeonB
Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
|
Yo Noldude! Je zoon ligt eerst ff een nachtje ter opservatie....de gapende wond moet eerst drogen. Zondag ga ik de eerste hechtingen plaatsen Deze taaie rakker heeft een hoge overlevingskans!!!
|
|
|
Reflex
Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
|
Waarom eerst vragen of het garantie is maar in de tussentijd wel zelf prutsen? Dat is niet de juiste weg als je dit als garantiegeval wilt aanmerken hoor.
|
|
|
|
Idefixe
Berichten: 8241
|
Ik denk dat Reflex alle respect heeft naar Leon hoor!!! Het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat iemand een topic start met de vraag over een garantie gevalletje ( hetzelfde topic loopt overigens ook op Hanglos) en ondertussen het boardje bij iemand anders laat repareren. Dan ben je dus inderdaad een beetje aan het prutsen ( Dus niet Leon hè want da's dus echt nie een prutser )
|
|
|
Reflex
Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
|
Met prutsen bedoel ik inderdaad niet LeonB maar gewoon dat als je dit nu nog binnen wilt brengen de fabriek duidelijk zal zien dat eraan gewerkt is. Daardoor zullen ze dit geval niet in behandeling nemen. Mocht hij al te horen gekregen hebben dat dit geen garantie is dan is er natuurlijk niks mis mee
|
|
|
kootsie
Berichten: 444
|
als dit geen garantie is eet ik mn wetsuit op.....
Smakelijk eten!
|
|
|
LeonB
Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
|
Mannuh!! Geen ruzie maken!!! Zie het van de zonnige kant....zo ben ik al het volgende te weten gekomen over de bouwwijze van CrazyFly: 1) Karuba woodcore; 2) Layupschatting: 200 tot 280 gr glasweefsel + 160 tot 200 gr carbon per kant; 3) Coredikte in het midden: 8.5 mm en 7.5 mm aan de buitenste insert; 4) 0.3 mm transparante topsheet met op de achterkant een zeefdrukprint; Ik moet het boardje nog aan een 3-punt buigingstest onderwerpen om te weten te komen wat het flexpatroon is. En de belangrijkste conclusie: de inserts zitten direct in de woodcore verlijmd!!! Geen wonder dat ze eruit floepen. Een klein lekje aan de randen van de insert heeft dan direct het gevolg dat het hout zacht wordt en op een later tijdstip kan rotten. Wij van de zelfbouwfreubelaars verlijmen de inserts in een vezelversterkte epoxyplug Kortom....ZELFBOUW RULEZZZ!!!! (beetje reclame voor de Kitehigh zelfbouwsectie kan geen kwaad...gnehehehe)
|
|
|
Dirkie
Berichten: 479
|
Goed bezig Leon! Van alle markten thuis!
Kom je binnenkort weer een keertje IJmuiden onveilig maken?
|
|
|
LeonB
Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
|
Oja....de inserts zijn van een koperlegering. In combinatie met RVS boutjes is dat een bron van oxidatie!! (zou ik niet verwachten van een profi board...)
|
|
|
|
Joy.H
Berichten: 1028
|
Met prutsen bedoel ik inderdaad niet LeonB maar gewoon dat als je dit nu nog binnen wilt brengen de fabriek duidelijk zal zien dat eraan gewerkt is. Daardoor zullen ze dit geval niet in behandeling nemen. Mocht hij al te horen gekregen hebben dat dit geen garantie is dan is er natuurlijk niks mis mee tuurlijk, klopt helemaal daarom ging ik er ook vanuit dat hij al te horen had gekregen dat het geen garantie is (beetje raar, maar ok) En dat respect richting Leon wist ik allang dat dat goed zat
|
|
|
|
Noldusz
Berichten: 55
|
Nou ik zal het een en ander even opklaren. Ik heb dit topic gestart puur en alleen voor mijn informatie. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt en zag de bui al hangen dat ik een nieuw board moest kopen. Hier baalde ik uiteraard van. Maar dankzij jullie tips (vette thanks by the way) heb ik mijn board naar Leon gebracht die inmiddels er dus ermee bezig. Wat een topper overigens. Ik heb ook reactie gehad van Crazy fly en ze zouden het in behandeling nemen. Maar goed ik ben niet iemand die dus rustig achterover gaat zitten en wacht wat er gebeurt. Naast het feit dat ik volgend weekend naar Schiermonnikoog wil, sta ik al te trappelen bij een zuchtje wind (net als velen hier op dit forum). Dus dat ik voor onbepaalde tijd zonder board komt te zitten, is als een mes in mijn rug. Beetje overdreven natuurlijk maar jullie begrijpen het neem ik aan wel wat ik bedoel. Mocht Crazy Fly het board terug willen...tsja dan heb ik vette pech maar het board wordt professioneel gemaakt! De rest handel ik dan wel af met Crazy Fly zelf, ja toch? Dat ik het board laat maken beschouw ik dus dan ook dat het volledig voor mijn eigen risico is..... Nou ik hoop dat het een en ander duidelijk zijn, mochten er alsnog mensen zijn die er weer eens niet mee eens zijn: begin uw preek maar... Voor alle mensen die mij dus wel geholpen hebben: THANKS!!!!!
Grt, Nol
|
|
|
Idefixe
Berichten: 8241
|
een beetje een preek dan maar Je start een topic met de titel "is dit garantie" Hiermee verwijs je dus direct naar de leverancier. Als je doelstelling was geweest om zo snel als mogelijk weer een "vaarbaar"board te hebben, wat overigens heel begrijpelijk is, dan had je beter de titel even kunnen aanpassen. Zoiets van "insert kaduuk wie helpt" . Het hele discussie gebeuren heb je dus wel een beetje veel over jezelf afgeroepen. Al met al zijn we natuurlijk wel benieuwd of je in deze nog wat van Crazy Fly hoort.
|
|
|