Gaastra Max bar vraagje

ricadelic

December 29, 2009, 19:01:12
edit2Rapporteer  
Mijn Gaastra Max2 bar is na 2 jaar op sterven na de dood. Depowerkoord al een keer vervangen en ook het ijzeren busje in de bar verwijderd. Lijnen die gestretched zijn en niet meer dezelfde lengte hebben en nu komt ook een van de bevestigingspunten van mijn stuurlijnen op de bar los.

Kortom, ik heb een nieuwe bar nodig :-), Kites zijn nog in orde en kunnen zeker nog wel een jaarje mee. Nu heb eigenlijk ik twee vragen. Kan ik de 2009 Max3 bar zonder teveel gedoe en afstellen met mijn Max2 gebruiken?

En ik heb altijd met een 45cm bar gevaren. Dit werkte wel met mijn 12 maar met weinig wind zou een 50cm bar net ff dat extra beetje kracht geven. Echter dan zit ik met mijn 8: Heeft iemand weleens een 8 op een 50cm bar gevaren en is dit te doen? Of wordt ie dan te zenuwachtig?

Thx!  Grin
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #1 December 29, 2009, 21:02:49
edit2Rapporteer  
Ik heb afgelopen zondag voor het eerst met een Redline bar van 50cm op mijn Waroo 2010 7m gevaren en die bleef er heel rustig onder. Je moet hem alleen niet in één keer naar links of rechts rukken.
Morres

Antwoord #2 December 30, 2009, 01:58:46
edit2Rapporteer  
barren zijn uitwisselbaar als hetgoed is. 50cm op 8mtr max is wel 'erg snel, max2 is een erg snelle kite. je zou eventueel de stuurlijnen pigtails kunnen afstellen op midden of slow, dan is ie wat langzamer
heb anders ook nog wel 10mtr max3+bar voor je Wink
ricadelic

Antwoord #3 December 30, 2009, 15:38:05
edit2Rapporteer  
Thx :-) Ik ga dan gewoon een 50cm bar aanschaffen en ik zie het dan wel  Cool
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.