nieuwe kite

jorden

Augustus 29, 2010, 23:30:44
edit2Rapporteer  
hey jongens,

ik vaar nu al ongeveer 2 jaar met de slingshot td 2 7+11 m2. prima kites alleen wil ik opzoek naar wat anders...
ik zat zelf te denken aan een naish torch 2010 9m2 die ik kan krijgen (2de hands uit de winkel) voor €700.
of is het beter om door te sparen voor het 2011 model?
ook kan ik een 2dehandse fuel 9m2 uit 2008 kopen voor €300,-
of weten jullie mischien andere lekkere kites?

is de overstap van een bow naar c-shape kite erg groot?

op het moment wil ik het liefst 1 kite kopen met een budget van ongeveer €1000.- is een 9m2 dan een goede keus (ik vaar voornamelijk met me 7m2)

alvast bedankt!
jorden
KappuhH

Antwoord #1 Augustus 29, 2010, 23:56:16
edit2Rapporteer  
Ow ik dacht dat jij vast zat, beetje wind daar in Peru? Tongue

Waarom kies je niet voor een semi c-shape a la Zeeko Krush, Ozone c4 etc...
Morres

Antwoord #2 Augustus 30, 2010, 00:18:51
edit2Rapporteer  
fuel zou ik niet doen, zou dan torch, max, vegas, hifi o.i.d doen
jorden

Antwoord #3 Augustus 30, 2010, 00:48:46
edit2Rapporteer  
zijn zo moeilijk te vinden hier in peru... waarschijnlijk heb ik 4 grote Peruaanse jongens nodig alleen voor de bar en touwen, die weleens op kunnen gaan hopen in het darmstelsel!

die ozone kite lijkt me wel erg lekker, is die c4 wat explosiefer als turbo diesel?
*leuke woordkeuze* wat voor maat zal ik nemen dan?

in ieder geval bedankt voor de snelle reacties!

Jorden
Geronimo79

Antwoord #4 Augustus 30, 2010, 00:55:34
edit2Rapporteer  
Overstap van bow naar C is best groot. Maar niet onoverkomelijk. Denk dat belangrijker is dat je weet wat je wilt gaan doen kwa varen en of je dat in de tijd dat je die vlieger van plan bent te gaan varen ook eruit kan gaan halen.

Ga je voor hangtime en gewoon lekker hoog dan zou ik niet voor een C gaan. (ze gaan wel hoog maar hangtime heb je niet echt)
C kite koop je vooral omdat je unhooked gaat en voor het dode moment in een sprong. En uiteraard zijn er mensen die het gewoon lekkerder vinden varen.

Wil je van alles en nog wat zou ik ook eerder voor een SLE/hybrid gaan. Of evt delta als je dat leuker vind.

Zeeko crush schijnt idd behoorlijk C shaperig te zijn en zijn niet overdreven duur. Epic Screamers zijn ook ergens wat C achtig te noemen. (en erg lekker ofcourse)

De torch 2010 voor 700 euro.. mjah ik vind et niet erg goedkoop voor een 2e hands.. De kite is wel erg goed moet ik zeggen. Mits je een beetje van de feeling houd.

De fuel is beter geprijsd maar of et een goede kite is durf ik niet te zeggen. meende dat er nogal wat mis mee was.
Flow-Rush

Antwoord #5 Augustus 31, 2010, 13:11:09
edit2Rapporteer  
Hey!

ikzelf vaar een Blade Prime (2010), dit is officieel ook een C-Shape, maar neigt meer naar hybride, is ook een fijne kite, en heb je voor 750,- een set incl bar e.d.

Walt0r

Antwoord #6 Augustus 31, 2010, 15:17:01
edit2Rapporteer  
Zo'n lekkere Ozone C4 zou ik aanraden Grin, ben zelf van SLE naar deze C overgestapt en dat is me zeer goed bevallen.
Morres

Antwoord #7 Augustus 31, 2010, 20:30:22
edit2Rapporteer  
c4=geen c-kite
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.