zijn zo moeilijk te vinden hier in peru... waarschijnlijk heb ik 4 grote Peruaanse jongens nodig alleen voor de bar en touwen, die weleens op kunnen gaan hopen in het darmstelsel!
die ozone kite lijkt me wel erg lekker, is die c4 wat explosiefer als turbo diesel? *leuke woordkeuze* wat voor maat zal ik nemen dan?
Overstap van bow naar C is best groot. Maar niet onoverkomelijk. Denk dat belangrijker is dat je weet wat je wilt gaan doen kwa varen en of je dat in de tijd dat je die vlieger van plan bent te gaan varen ook eruit kan gaan halen.
Ga je voor hangtime en gewoon lekker hoog dan zou ik niet voor een C gaan. (ze gaan wel hoog maar hangtime heb je niet echt) C kite koop je vooral omdat je unhooked gaat en voor het dode moment in een sprong. En uiteraard zijn er mensen die het gewoon lekkerder vinden varen.
Wil je van alles en nog wat zou ik ook eerder voor een SLE/hybrid gaan. Of evt delta als je dat leuker vind.
Zeeko crush schijnt idd behoorlijk C shaperig te zijn en zijn niet overdreven duur. Epic Screamers zijn ook ergens wat C achtig te noemen. (en erg lekker ofcourse)
De torch 2010 voor 700 euro.. mjah ik vind et niet erg goedkoop voor een 2e hands.. De kite is wel erg goed moet ik zeggen. Mits je een beetje van de feeling houd.
De fuel is beter geprijsd maar of et een goede kite is durf ik niet te zeggen. meende dat er nogal wat mis mee was.
ikzelf vaar een Blade Prime (2010), dit is officieel ook een C-Shape, maar neigt meer naar hybride, is ook een fijne kite, en heb je voor 750,- een set incl bar e.d.