BeeS MR
Geen avatar
|
Beste medekiters 22/08 vertrek ik voor weekje naar Coralejo. Aangezien al mijn vriendjes al geweest zijn (zie foto van week) vraag ik me af of er andere enthousiastelingen zijn die een wagentje willen huren? Flagbeach is helaas net iets te ver lopen :-[ Groeten Markoes
Hee Markoes, als je toch in Corralejo zit, en je bent van olan te gaan kiten op Flagbeach... Neem dan gewoon de taxi. Die is van uit Corralejo ongeveer 2,30 Euro... 5€ per dag dus, incl. fooi! Wagentje huren kost ongeveer 25€ per dag.
|
|
|
Joost
|
Of je kan gewoon het treintje pakken die door corralejo rijd. Als die nog rijd overigens. kost je 1 sleurotje per retour dacht ik.
|
|
|
Rich
|
Wat je anders ook kan doen is een moutainbike huren en je spullen stallen bij Flagbeach. Dan loop je in ieder geval niet elke dag met je spullen te slepen.
Heb ik vorig jaar ook gedaan, omdat het vanwege de drukte op het hele eiland geen auto meer te huren was.
|
|
|
slufterhufters.com
|
ja is leuk met je kitespullen in het treintje door corralejo heen rijden en dan geen strand zien, want daar komt die niet.
denk dat beste optie de taxi is, als je gaat rekenen.
|
|
|
Joost
|
Nou toen ik er zat kwam het treintje er ook niet maar was je eind op weg. Kortom gewoon stallen je spullen bij flagbeach en een moutianbike huren of jeep want er zijn rond corralejo nog zat andere rotsachtige prive strandjes om te kite en/of met je vriendin te liggen. ;D
|
|
|
KiteDemon
|
Rich geeft de goedkoopste optie aan. Misschien kan je ook met je gear op je rug gaan fietsen, maar aan het einde van de dag ben je gesloopt en is zelfs het ritje naar Corralejo killing. Ook wij konden niet gelijk een auto huren en hebben het een paar dagen op de fiets moeten doen.....die auto was echt een godsgeschenk daarna. Kan je tenminste ook nog wat van het eiland zien.
|
|
|
Fox
|
Xfer heb ik wel gedaan hoor. Beetje bikkelen maar wel goedkoop! Bij terugkomst plof je gewoon nog ff in het zwembad. Tip van die banden voor om je koffer kan je prima gebruiken om je kite op je board vast te zetten voor fietstochtje (tegen de wind in terug....) ;D
|
|
|
KiteDemon
|
Ik propte 2 kites en mijn board in een kitebag en dan de hele zwik op je rug. Heen was geen probleem maar terug na een hele dag op het water te hebben gestaan, 38 gr en tegenwind, was te veel van het goede. Idd gelijk ff het zwembad in rollen om oververhitting te voorkomen. Een echte bikkel die dat 5 dagen achter elkaar volhoud. Meestal is de batterij al helemaal leeg na een dagje rippen en raggen op het water.
|
|
|
Fox
|
Tip: neem vriendin mee die niet kite en laat haar de helft van je spullen sjouwen ;D
|
|
|
markoes
Gast
|
tnx voor alle tips guys, voor die 5 eur gaat het zeker een taxi worden ipv bike. Gr. Markoes
|
|
|
DuDu
Gast
|
Ik ga zelf de 24 deze maand en heb een ford-k gehuurd bij www.amigosautos.com voor 11 dagen 170 slotie's niet duur vind ik persoonlijk
|
|
|
ferry vers
Gast
|
hoi ik ben net terug let op ! met de taxi heen van af mainstreet is goed voor 3 a 4 pleuro terug heb je een probleem taxi stop niet bij flagbitch je kan naar een hotel lopen en het daar proberen maar dat is mij niet gelukt had misschien wel gelukt als ik 1 euro fooi had gegeven maar nu komt het belangrijkste voordeel van een taxi als het op flagbeach niet waait dan kan je met de auto naar el cortillo ook in het noorden maar aan de andere kant, daar heb je dan meestal wel wind van de laatste 10 dagen op flagbeach heb ik namelijk maar 1 goeiedag gehad terwijl het aan de andere kant wel had kunnen varen have fun
|
|
|
BeeS MR
Geen avatar
|
Als het nou een keer niet waait, laat je dan niet verleiden om naar Sotavento te gaan, dit is een K.U.T. spot!!!! Vol off-shore met stoten van links van 28 knopen... Voor 30 Eu kan je geloof ik een week rescue service boeken, maar je zit achterop die waterscooter, en kite gaat er gegarandeerd aan!! Deze spot is voor Duitsers only....
|
|
|
parnassia
Gast
|
Geen gezeur gewoon een auto huren kan je gaan en staan waar en wanneer je maar will.
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Yep Markoes klopt Taxi terug is K dus lekker ff een goedkoop barrel huren! Fietsen is geen optie pfffff veel te warm daar en zeker na een dag lekker rammen op Flag beach wil je maar 1 ding onderuit met een lekkere Dorada!!
|
|
|