|
feddomw
Gast
|
Dat zeg ik toch, EddyC prijzen €900. 2005/2006.
|
|
|
Lude
|
die 17 is zo traag dat men een half uur tijd heeft om te zien dat het mis gaat Vette low-wind unit dat valt dus vies tgen. Ik heb zo'n blacktip nog liggen.. Ding heeft minimaal 13knopen nodig om uberhaupt te vliegen, en is niet lang te houden. Grootste miskoop op kitegebied ooit Dat surfcenter ze er zo op zet. Erg slecht
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
900 eu is dd niet weinig. voor 2006. Maar eddy spant de kroon met zijn wipika airblaster. ik zou zoiets niet eens aan m'n vijand cadeau doen...
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
€400? Dat Gaastra spul kan je toch al voor €400 nieuw kopen, Morres? Welk jaar is deze perfecte beginnerskite?
Wat zijn dat voor wingtips trouwens? Als het doek toch recht door loopt, waarom dan de moeite nemen om de LE/bladder in een mooie bocht te laten lopen?
Ik kite niet zo lang en herken niet alle oude zooi.... Wel weet ik het geen modern spul is als de kite maten worden genoemd tot achter de komma. Een 6,6m??? Een Wipika 16.2, enz.
|
|
|
wazzaah
|
E 800,- Ik droom ook wel s. GXR is 2003 volgens mij of 2004. Zitten die 10m2 en6.6m2 er ook bij voor 800,- euro? Zie dat je ze ook kan koppelen met facebook/twitter.
|
|
|
Morres
|
Wat zijn dat voor wingtips trouwens? Als het doek toch recht door loopt, waarom dan de moeite nemen om de LE/bladder in een mooie bocht te laten lopen?
Omdat toendertijd de techniek niet betrouwbaar genoeg was om de LE in hoeken te laten lopen als men tegenwoordig kan. Deze manier gebruikten de meeste merken volgens mij. Vooordeel was dat je de aanhechting van de powerlines wel zo vooran mogelijk had, en toch een stevige constructie had in de tips zonder battens of losse strut.
|
|
|
|
Morres
|
zie hanglos...titel van topic is aangepast, want hij heeft een slachtoffer gevonden...
|
|
|
geloof68
|
http://link.marktplaats.nl/555757356ook leuk voor later . Kite ligt er strak bij en lijnen zijn mooi opgerold. [edit] graag de link uit "deel deze advertentie" gebruiken op marktplaats, die uit je browser is veeel te lang!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Hij heeft wel het eerste bod binnen van een gelukszoeker, €100! Dat board is natuurlijk prima voor iemands eerste meters als je'm gratis krijgt.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik moet heel hard lachen, Evan. Je frustratie kan je gewoon zien in je tekst. Zoveel dat je zelfs een screengrab maakt en ff in Paint of zo een pijltje maakt.
Geniaal.
Mooie kite, die Cabrinha. Blijkens de tekst een kite voor alle windsterktes, moeten wij ook hebben. Maar goed, hij vraagt tenminste geen €500 of zo.
|
|
|
|
Morres
|
[edit] Gebruik AUB de korte link in plaats die uit je browser!
hahaha evan, mooi dat pijltje
|
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
helaas is er zo weinig tegen te doen en zijn er zoveel beginners die niet willen luisteren...
|
|
|
leeany
|
helaas is er zo weinig tegen te doen en zijn er zoveel beginners die niet willen luisteren...
Het is absoluut niet veilig inderdaad. Maar.. volgens mij valt het toch reuze mee met de ongevallen die er komen door oud materiaal. Ik zie wel steeds berichten over dergelijke posts enzo, maar heb nog maar zelden een bericht gelezen over een ongeval veroorzaakt door oud materiaal, icm een beginner. Een beginner die er echt geen verstand van heeft, en zomaar denkt aan te kunnen kloten verneeukt het toch wel. Nieuwe of oude kite maakt dan geen zak uit.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Pas nog 1: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=42608.0Oud materiaal gaat vrijwel altijd hand-in-hand met een flinke dosis zelfoverschatting en totale onachtzaamheid naar de krachten van de natuur die inwerken op een stukje doek (van plezier). Iemand die een groot bedrag uit gaat geven (aan nieuwer materiaal bijv) doet in de regel meer onderzoek vooraf dan diegenen die een impulsaankoop doen op marktplaats voor een paar tientjes na het op t strand gezien te hebben.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
NOg ff over deze kites: Kan KH niet gewoon een statement maken en alle advertenties van te oude (voor 2005?) kites weigeren? Ze belanden dan misschien alsnog op Marktplaats, maar beginnende kiters verwachten op een kiteforum met kenners wellicht sneller dat iets dat hier aangeboden ook goed is (geloof me: De waarschuwingen die mods er nu onder zetten wordt vast niet altijd gelezen of serieus genomen). Dus ik zeg: Pas de boel aan, en voorkom het plaatsen van ouwe meuk op KH! Amen!
|
|
|
|