|
|
OllieWapper
|
Die Catapult kites zijn bijzonder onveilig voor je ogen, zo lelijk als de prints zijn. Maar geen idee hoe ze verder varen.
|
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
word altijd een beetje bang van die mp spulletjes strax lees je weer een kranten kop KITESURFER OVERLEDEN. beetje jammer
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Die tas is geniaal! Daar passen een 7m, 10m en misschien nog wel een 14m in.
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Ja dat testen met deze spullen zou inderdaad 'gedoe' worden...
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Als ik die aanbiedingen zie dan denk ik dat ik echt te weinig vraag voor mijn "oude" kites van 2009.
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Het ergste is nog dat sommige mensen (deze ook vermoed ik) nog echt met dit spul varen.
Op de NKV safetyclinic was er een gast die SERIEUS nog vaart met een kite met een pols-leash. Hij stelde een vraag over zijn safety, Maarten Huisman dacht dat hij een grapje maakte. Nee hoor....
Wanneer zijn de pols leashes verdwenen?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zijn wel goede kites! Maar niet geschikt voor beginners... Het ergste is nog dat sommige mensen (deze ook vermoed ik) nog echt met dit spul varen.
Op de NKV safetyclinic was er een gast die SERIEUS nog vaart met een kite met een pols-leash. Hij stelde een vraag over zijn safety, Maarten Huisman dacht dat hij een grapje maakte. Nee hoor....
Wanneer zijn de pols leashes verdwenen?
Die zijn zo rond 2005 verdwenen. Toen krijgen de kregen de meeste kites een 5th lijn of iets in de trend van Recon zoals Cabrinha had.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Tsja, de zeilwinkel op de hoek levert dit soort B-merk varianten aan met plastic schacht voor 7,50 geloof ik. Dat 'ie het voetpomp noemt is natuurlijk te dom voor woorden. En als je kite lek is, flikker je 'm natuurlijk weg. Als je op "andere advertenties van deze aanbieder" klikt zie je dat z'n bar nog heel is en ook in de verkoop mag.... Evenals een youngtimer trapeze.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Heerlijk toch? Weet je gelijk hoe vaak hij zijn kite opgepompt heeft.
Je vind de mooiste items op MP. Alleen geen Genetrix Hydra V5 9 meter helaas...
|
|
|
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Zou een FS 21m niet aan 10m3 komen? LxBxH zou best wel eens kunnen... ;-)
|
|
|