|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mooi spul om kennis te maken met het kiten
Zelfs in die tijd was dit geen fijn setje...
|
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Had die gast al gemaild. Maar hij denkt echt dat hij er nog €750 voor kan krijgen (heb hem maar verteld dat hij meer richting €150 moet denken) Jammer genoeg wil hij ook z'n tekst niet wijzigen, zodat er niet aangegeven word dat het een beginnersset is. Dus als anderen er ook ff een mailtje heen willen sturen, kunnen we hem dat misschien nog aan het verstand krijgen.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
done.. en wel onderstaande tekst.... Prachtig niet?
Dit materiaal is verouderd en wordt niet langer geschikt geacht voor beginners.. Het mag zijn dat het jou destijds als beginners set verkocht is nu weten we beter. De beginnerskites van nu zijn 20 x veiliger dan dit. Wanneer een onwetende beginnende kiter jouw spullen koopt en zichzelf er mee doodvaart dan heeft hij dit natuurlijk helemaal zelf gedaan. Maar hoe voel jij je dan daarbij? Als verkoper heb je een wettelijke zorgplicht een koper naar eer en geweten te informeren. Nu je van mij hebt vernomen dat deze generatie kites nu ookwel als 'moordwapen' gezien wordt en absoluut af te raden is voor beginners ga ik er vanuit dat je anderen en jezelf niet in problemen wil brengen, en dus je advertentie aanpast.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ik heb 1 cent geboden. Daar moet hij al heel blij mee zijn
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
heeft gewerkt Peer, het woord 'beginner' komt iig niet (meer?) voor in z'n advertentie
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Helaas wordt er nu al wel 500 euro geboden door een hoogstwaarschijnlijk onwetende beginner.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heb een bod gedaan voor de prijs waarvoor deze mafkees het zelf heeft aangeschaft. Komt het i.i.g. niet in handen van een beginner. De fik erin.
|
|
|
feddomw
Gast
|
"De moderne bow kiters die nog nooit oldschool deze killer machine hebben gevaren en alleen maar forums lezen, hoeven niet te reageren met hun wijsheid..."
staat er nu bij....
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik heb ook een hoog bod gedaan, hopelijk schrikt dat anderen af.
Niemand verder opgevallen dat hij de trapeze van "11 North" heeft? Ik snap waar hij het vandaan heeft, dat geeft zijn onkunde aan....
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Nog nooit mee gevaren, kaartjes hangen er nog aan Gebruikers ervaringen: - stabiel en heeft goede safety en depower. - heerlijk upwind, goede lift, goed veiligheids-systeem - Onwijs makkelijk hoogte lopen, lekker springen en goed om mee te waveriden. - De kite vaart heel erg lekker, vooral in de golven (snel) en heeft ook een breed bereik, vergelijkbaar met bow kites, kwaliteit is ook bomb proof. Ik ben wel benieuwd naar die boze mail.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Gewoon bieden in zijn straatje, dan haken de beginners af en laat je nooit meer wat van je horen.
EDIT: En nu radiostilte houden... "Dag feddomw,
Voor dat bod mag je komen halen. Ik hoor van je
Met vriendelijke groet,
Martijn"
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Lekker doen. €20 meer. EDIT: you snooze, you lose, EJ. Marc is je voor
|
|
|
|
berttt
|
Voor dit bod mag je hem hebben. Hoor graag van je Met vriendelijke groet, Martijn Bel maar 0614777167 Met vriendelijke groet Martijn Fedde ik wil hem niet stelen van jouw als je wilt kunnen we hem samen kopen ?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
en dan iedereen afzonderlijk een mailtje sturen... met de tekst: wie een ander flest, wordt geflest. maar voorlopig ff bieden.
|
|
|
|