Prasonisi (Daar komen)

Len.asdf

Geen avatar

September 20, 2012, 13:57:43
edit2Rapporteer  
Beste mensen van KiteHigh,

Over een paar dagen ga ik met een goede vriend daar heen. Alleen zitten we met het vervoer van Rhodos vliegveld naar ons hotel.

Een taxi huren is gewoon super duur, en het openbaar vervoer sluit niet aan als wij aankomen.

Waarschijnlijk gaan we een auto huren, heeft iemand hier ervaring in op Rhodos?
De beste keus lijkt nu dit te zijn: https://www.cartrawler.com/ (goedkoopst).

Heeft iemand nog advies? Is het verstandiger om een auto te huren op het vliegveld zelf?

Alvast bedankt voor de informatie,

Lennard
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #1 September 20, 2012, 16:23:47
edit2Rapporteer  
Ik huur zelf altijd op het vliegveld, is wel niet de goedkoopste, maar wel het makkelijkst.
Als je de aankomsthal uitloopt, zijn daar een stuk of 5 verhuurbedrijven.
Je pakt de auto daar van de parkeerplaats, en bij terugkomst kun je hem gewoon voor
de vertrekhal laten staan, is perfect geregeld.

Veel plezier daar, is een super plekje.
Len.asdf

Geen avatar

Antwoord #2 September 20, 2012, 19:59:30
edit2Rapporteer  
Bedankt voor je reply!

Hoeveel betaal je dan per dag ongeveer?

Groet,

Lennard
doyouwaroo

Geen avatar

Antwoord #3 September 21, 2012, 13:48:53
edit2Rapporteer  
Ben er zelf in mei geweest en zat in een hotel aan het strand.
Ik heb geen auto gehuurd maar materiaal opslag, resque service ivm aflandige wind en transfer met materiaal geboekt bij onderstaande surfstation. Volgens mij heb ik hiervoor toen +/- 250 euro betaald.
Pas op: op onderstaande site staat alleen equipment transfer...dat is zonder personen.

Het duitse surfstation vroeg voor dezefde service 400 euro! !

In prasonisi zelf is in de avond niet veel te doen dus dan is een huurauto wel handig. In het hoogseizoen rijdt er ook een bus naar prasonisi.

Ik heb zelf in mei maar 2 dagen wind gehad :-(
Ik heb deze zomer nog regelmatig op prasonisi webcam gekeken maar kreeg niet de indruk dat de wind daar zo goed is geweest deze zomer.....maar heb ook niet elke dag gekeken.

Wel een leuke spot met breed strand......

http://www.prasonisicenter.com/
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #4 September 21, 2012, 16:27:57
edit2Rapporteer  
Bedankt voor je reply!

Hoeveel betaal je dan per dag ongeveer?

Groet,

Lennard

Ik meen iets van € 45 per dag, voor een klein autootje (beetje handelen)

En die Duitsers van het surfcentrum, zijn echt associaal duur, dus geen opslag doen daar.
Zit je in een hotel in Praso ? Dan gewoon spullen op je balkon of in de tuin leggen.

Ben er nu 4x geweest, en heb in totaal 2 dagen geen wind gehad.......

Len.asdf

Geen avatar

Antwoord #5 September 22, 2012, 14:06:47
edit2Rapporteer  
Zo wat een prijzen! Op www.cartrawler.com krijg ik voor 10 dagen prijzen voor 180 euro totaal. Is wel wat goedkoper ^^.

Bedankt voor jullie reacties! We gaan er gewoon het beste van maken. Dus we zien wel :-)

Groet,

Lennard
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.