Dinsdagavond was ik daar toevallig, rond 19.15 u. Ik kwam om foto's te maken van de mooie lucht. Maar er brak net een bui los en het stond vol met politiewagens met zwaailichten, heel veel mensen erbij enz. Ik heb even met een paar surfers gepraat die daar stonden, om te vragen wat er aan de hand wasj.
Woensdagavond ben ik weer naar de Maasvlakte gegaan, weer om de mooie avondlucht te fotograferen en te genieten van de kitesurfers. Het valt me altijd op dat ze, als het goed waait, zo lang blijven, zelfs tot na zonsondergang. Ik kom daar vaker om foto's te maken en maak meestal wel een praatje met een paar surfers.
Veel sterkte voor het slachtoffer en zijn familie en vrienden, ik hoop dat hij er weer snel bovenop komt.
Ik heb ook nog andere mooie plaatjes van het surfen woensdagavond, met die mooie zonsondergang, ik zal eens kijken op de site of ik die ergens kwijt kan.
Foto's verwijderd; Het hek hebben we al gezien, ze voegen verder weinig toe en het was ook voor alle betrokkenen een pittig moment. Je bent natuurlijk wel altijd welkom om foto's in de gallery te plaatsen. Ed