5th el BAR gejat Ovoorne grijze car

Remmert
Gast
September 19, 2004, 19:36:54
edit2Rapporteer  
Dit is echt focking triest,

vandaag 19-9-2004 rond 17:45 op Ovoorne bar gejat. Vanochtend bij Menno van Kiteboardshop een 5th element bar gekocht voor 300 euro's na gespaard te hebben.

Na mijn bar opgerold te hebben heb ik mijn bar en board neergelegd om vervolgens 30m verder mijn kite op een droog stukje op te rollen. Kom ik terug, ligt mijn board er maar is mijn nieuwe bar weg. Een maatje van mij heeft een GRIJZE / zilvere metallic station wagen met meerdere personen zien stoppen en hard zien wegrijden. Was een beetje een standaard wagen - golf / passaat / mondeo ofzo.

Dit is zo fucking triest want niet alleen hebben die assholes achter mijn rug snel die bar gejat het zijn ook nog eens gasten die in een redelijke auto rijden en dan toch gewoon niet van andermans spullen kunnen afblijven. Nog triester vind ik het eigenlijk dat dit gewoon KITERS zijn geweest - alleen een kiter weet wat een 5th element BAR is.

Tegen beter weten in doe ik dan ook een beroep op iedereen die vandaag op Oostvoorne was en weet wie er in een grijze metallic station auto aanwezig waren. Als je een 5th BAR wordt aangeboden of iemand heeft in een keer een fifth element BAR vanaf vandaag, laat me het dan alsjeblieft weten. De BAR heeft geen handlepass leash want die zit nog aan mijn trapeze.

Greetz,

Remmert Braat

Bellen kan op 06-24677008
Rich

Antwoord #1 September 19, 2004, 19:42:46
edit2Rapporteer  
Dit is inderdaad heel erg triest!!!!

Hoop dat iemand weet wie het zijn geweest!
KiteDemon

Antwoord #2 September 19, 2004, 19:43:12
edit2Rapporteer  
Jeeses... het is weer triest gesteld op autoplaya.
Het is daar zo druk dat het echt niet meer opvalt als er weer iets gejat word. In de fik steken die gasten.
We leven helaas niet meer in een wereld waar je gewoon je gear op het strand kan laten liggen.
Ik hoop voor je dat je bar nog boven water komt alhoewel ik je weinig kans geef.
SjaarD

Antwoord #3 September 19, 2004, 19:43:42
edit2Rapporteer  
JEZUS! dit is inderdaad te triest voor woorden!
die dingen zijn wel heeel geliefd maar dat het dan zo moet, pfff....
ErikB

Antwoord #4 September 19, 2004, 19:55:08
edit2Rapporteer  
Klootzakken hadden het er vandaag nog over dat er niet veel gestolen werd op auto strand dus niet.
Ook op auto playa lopen er zieke gasten rond.

Jammer dat je het kenteken niet heb kunnen achterhalen.
~Sjors RE-CO2

Antwoord #5 September 19, 2004, 20:59:18
edit2Rapporteer  
vind dat alle kiters moeten kunnen kiten waar ze willen.. maar denk toch dat we als locals harder moeten op gaan treden tegen buitenstaanders die dingen doen die echt niet kunnen.

zoals dat gesteel... vroeger kon je op de playa de sleutels in je contact laten zitten...

zaterdag waren we op de slufter, gaat er een Duitser midden in het vaar veld tussen de zandbanken les staan geven...  Zeg je er wat van.. krijg je nog een grote muil ook!  Toen maar een paar keer over die gecrashte kite heen gejumpt en zag dat andere dat ook maar probeerden. Maar nee stuch blijven staan...

verheug me nu al op de sluiting van de playa... NOT  :'(
Frits

Antwoord #6 September 19, 2004, 21:35:51
edit2Rapporteer  
Hoe zielig is dat...
K was vandaag ook op autostrand, k heb alleen nix van die grijze stationcar gemerkt...
Als ze je spullen al jatten als je er zelf bij bent, hoe erg zal t dan zijn als alle auto's bij elkaar staan op die parkeerplaatsten, ik vrees met grote vrezen. :'(
Yannick

Antwoord #7 September 19, 2004, 21:37:27
edit2Rapporteer  
te triest voor worden, vooral dat het een 'echte' kiter is. en niet een of ander sjappie die eens stoer wilde doen voor zijn vrienden, ECHT ZIELIG! >Sad
Garmt

Antwoord #8 September 19, 2004, 21:48:40
edit2Rapporteer  
Pff.... dacht vandaag nog "mwa... hoef Duffeaap's hoovah echt niet naar de auto te dragen als ik 10 minuutjes pauze houd"... voortaan maar WEL doen dus! Anders valt 't leed niet te overzien...

Schept zeker ook nog wel ander licht op het auto-laten-staan-op-parkeerplaats-en-dan-zelf-naar-het-strand-lopen idee...
Japairman

Antwoord #9 September 19, 2004, 22:03:31
edit2Rapporteer  
 >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad
Naish........what else???

Antwoord #10 September 19, 2004, 22:03:34
edit2Rapporteer  
Wat ziek is dit zeg!
Grijze stationwagen? Geen vaste rakker, geen Slufterhufter, daar kennen we elkaar te goed voor! Dacht altijd dat kitesurfers gave dudes waren???? Vrijdag de Slufter, heerlijk geknald met mijn maten! Zaterdag de Slufter, 50 kiters op het water, wat een bende, wordt nu tijd voor regels daar!!!!!!!!!!!!
Frits

Antwoord #11 September 19, 2004, 22:39:41
edit2Rapporteer  
Kom op Bob!
Zet je politiepet op en maak het autostrand weer leefbaar!
Weg met die anarchistische bende, een laat zien dat het zo niet langer kan!  Grin ;D
3x scheur x3
Gast
Antwoord #12 September 20, 2004, 00:17:11
edit2Rapporteer  
oeh ja bobbie, je politiepet... :-*
huib

Antwoord #13 September 20, 2004, 09:10:52
edit2Rapporteer  
Ik kwam net daarna bij mijn auto aan. Jammer dat we niets gezien hebben want ik had met liefde de dader wat normen en waarden (populaire term tegenwoordig) bijgebracht.

Ik vond trouwens dat er gisteren heel wat proleten op het strand waren die voor de laatste keer lekker aan het crossen waren met hun oude golfje of BMW. Als je zo'n sukkel met 50 of 60 tussen een paar kites door ziet rijden....
jabdapdoo
Gast
Antwoord #14 September 20, 2004, 09:24:30
edit2Rapporteer  
mén wat ziek zeg!!!!!!
dacht altijd al dat heel nederland van elkaar rooft, maar dat het tussen kiters altijd een soort "understanding" was, je let op elkaar en op elkaars gear.  we zijn toch een beetje familie. ( ok beetje dan)
fucking rotte appels.
Alex.....
Gast
Antwoord #15 September 20, 2004, 10:14:20
edit2Rapporteer  
echt te triest gewoon...... hoop dat je de dader te pakken krijgt. >Sad
-_Wouter87_-

Antwoord #16 September 20, 2004, 11:56:14
edit2Rapporteer  
mén wat ziek zeg!!!!!!
dacht altijd al dat heel nederland van elkaar rooft, maar dat het tussen kiters altijd een soort "understanding" was, je let op elkaar en op elkaars gear.  we zijn toch een beetje familie. ( ok beetje dan)
fucking rotte appels.

Allemaal goed opletten tegenwoordig op je eigen spullen mar ook dat van andere!! en de rotte appels weg gooien
Fox

Antwoord #17 September 20, 2004, 17:21:06
edit2Rapporteer  
Ik ga meestal kiten met de grijze station van m'n vader op autoplaya, maar koop gewoon m'n spullen. Echt heel sad. Viel me trouwens ook op dat er de nodige losers met 60 km over het mulle zand knalden om zo voor de duintje langs te kunnen rijden naar achteren. 2 man reden zo over bars en lijnen heen. Echt geen respect voor materiaal van anderen waar hard voor gespaard is :-X
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #18 September 20, 2004, 20:39:47
edit2Rapporteer  
Te triest voor woorden.....maar niet de eerste keer op het autostrand als ik mij goed kan herinneren.

Was megadruk zondag. Erg veel auto's en mensen waardoor je snel het overzicht kwijt raakt.

Ik wil alleen maar ff zeggen dat het fijn wordt straks op het strand, als je er niet meer met je auto op mag. Zaterdag bijvoorbeeld moest je vanwege de toegenomen wind wel wisselen van kite. Wat gaan we dan in de toekomst doen? Je andere kites meenemen en op het strand laten liggen????
~Dirk~

Antwoord #19 September 20, 2004, 22:51:11
edit2Rapporteer  
Zaterdag bijvoorbeeld moest je vanwege de toegenomen wind wel wisselen van kite. Wat gaan we dan in de toekomst doen? Je andere kites meenemen en op het strand laten liggen????
Ik niet iig
Remmert
Gast
Antwoord #20 September 20, 2004, 23:33:24
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de support dudes!

Denk inderdaad niet dat de bar nog boven komt drijven maar een gewaarschuwd mens telt voor twee: als het strand dichtgaat zou ik zeker geen spullen op het strand laten liggen. In de auto blijft natuurlijk ook dubieus als je er zo ver vanaf bent.

Probeer in ieder geval een beetje op elkaars spullen te letten,

Good winds to yall
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.