Terugroep actie F-One

Mick
Gast
Juli 28, 2005, 16:52:42
edit2Rapporteer  
(Bijna) vers van de site

Dear customers,

During our ongoing product quality monitoring applied to retailed items, we have noted that some “UPS” in very limited quantity could present a conformity fault.
This is why with safety and foresight in mind we have engaged in a recall procedure covering all the manufactured parts.

We apologize for any eventual nuisance bound to this unexpected event and we hope that this preventive measure will find your full support and understanding.

We invite you to carefully read the recall procedure printed bellow and we thank you for your support.

Raphäel SALLES
Manager

RECALL ON KITE PART

Concerned Kites:

M5, Dream 05, 4U 05, Fusion 05

Identification of the faulty part:

Identified risk:

While riding, the faulty part is susceptible to rupture. This potential risk represents a danger to the rider and bystanders.

Consequently, if your are in a possession of a kite involved in this recall procedure, we strongly recommend you to stop using it and to immediately order a replacement part from F-one.

Exchange procedure:

F-one has implemented an international free of charge exchange procedure for the faulty part.

Within this exchange procedure, there are two distinct situations:

1) You reside in France

We ask for you to send us by mail, electronic at foneups@f-onekites.com or postal at F-one, Centre Commercial le Solis, Avenue de la Mer, 34970 Lattes, FRANCE the following information:
- Name
- Address
- Phone number
- Name and address of the retailer
- Date of purchase and receipt

Upon reception of your mail, F-One will send you in a reasonable time frame a replacement part along with detailed instructions on how to exchange the two parts. Once you have received the replacement part, we ask that you send back to F-one the faulty part using the provided prepaid envelope.

2) You reside outside France
We invite you to get in touch with the retailer from which you have purchased the kite concerned with this recall procedure, with the faulty part.

Your retailer will be able to hand you a replacement part with the detailed instructions on how to proceed with the exchange of the two parts.

Telephone contact:

You can reach F-one at 00 33 (0) 4 67 99 51 16 Monday thru Friday from 9 am to 6 pm GMT.

F-one thanks you for your support.

[verwijderd door de admin]
Antwoord #1 Juli 28, 2005, 16:58:33
edit2Rapporteer  
Wat is dat voor ding?
Mick
Gast
Antwoord #2 Juli 28, 2005, 17:04:14
edit2Rapporteer  
Wat is dat voor ding?

Geen idee Eric.... (Daarom varen wij ook Naish) Maar het schijnt ergens op een F-one kite te zitten.
Harm

Antwoord #3 Juli 28, 2005, 17:07:19
edit2Rapporteer  
USP blokje hier zit je loopje aan vast!!.
bignelis

Antwoord #4 Juli 28, 2005, 18:59:20
edit2Rapporteer  
F-1.....wat is dat? ik dacht dat dat een voetbalteam was.....de F-pupillen die beginnen bij de f-1.........
WaZuP

Antwoord #5 Juli 28, 2005, 19:44:57
edit2Rapporteer  
Das gewoon net zo'n micro hook als bij north alleen kun je hier je vijvde lijn opwikkelen en zo die lengte trimmen duh
manf

Antwoord #6 Juli 28, 2005, 20:38:11
edit2Rapporteer  
No way Tim, die haak is echt bedoelt voor de Loop aan je bar, de 5e lijn word getrimt op de zwivel, North heeft dat systeem niet,....als je met de Adjustment werk kan je de loop inhaken en op kracht varen!  (hangloose_kitesmiley)
KiteDemon

Antwoord #7 Juli 28, 2005, 20:46:50
edit2Rapporteer  
Wat is dat voor ding?

Geen idee Eric.... (Daarom varen wij ook Naish) Maar het schijnt ergens op een F-one kite te zitten.

Whahaha....die avatar van jou!! Cool!! Het was mij eigenlijk nog niet eens opgevallen schater schater

Helemaal offtopic...maar moest het ff kwijt.
Antwoord #8 Juli 28, 2005, 20:55:07
edit2Rapporteer  
zie het nu ook pas Huh (grinnik_kitesmiley)
Cesso

Geen avatar

Antwoord #9 Juli 28, 2005, 20:58:25
edit2Rapporteer  
Effe een dikke min punt voor f-one dit wisten ze ook wel in het begin van het seizoen toch!!!

Zitten ze daar nu een hele seizoen op te brouwen  je gaat toch van uit dat dit spul toch getest zijn zo niet bied ik mij aan als (testrider ) ....stuur maar een mailtje.

geloof me als ik wat in de handen heb dan moet het goed zijn anders gaat het gewoon stuk
maar hopen dat de 2006 serie wel ok word. (hangloose_kitesmiley)
manf

Antwoord #10 Juli 28, 2005, 21:04:20
edit2Rapporteer  
Cesso// is natuurlijk onzin wat je zegt,...ik vaar ook met F-one en heb niets verkeerd geconstanteerd daarmee, vind het een goeie actie van F-one om het evt te vergoeden,...er zijn ook merken op de markt waarvan in 1 keer de LE ontplofte onder het Kiten, dat werd afgedaan door de importeur als het niet goed behandelen van je kite Huh, dat is natuurlijk een heel zwak argument,...aan deze actie is niets verkeerd!!!
KiteDemon

Antwoord #11 Juli 28, 2005, 21:08:09
edit2Rapporteer  
Cesso// is natuurlijk onzin wat je zegt,...ik vaar ook met F-one en heb niets verkeerd geconstanteerd daarmee, vind het een goeie actie van F-one om het evt te vergoeden,...er zijn ook merken op de markt waarvan in 1 keer de LE ontplofte onder het Kiten, dat werd afgedaan door de importeur als het niet goed behandelen van je kite Huh, dat is natuurlijk een heel zwak argument,...aan deze actie is niets verkeerd!!!

Heeft niks met de fabrikant te maken maar met de importeur!!

Goeie aktie van F-1 ThumpsUp
Cesso

Geen avatar

Antwoord #12 Juli 28, 2005, 21:13:06
edit2Rapporteer  
Nee is niets verkeerd aan de actie zelf.

Maar vind wel dat ze dit ver van te voren hadden moeten testen en volgens mij is dat niet goed gebeurd!!
en nu moeten ze een hoop geld investeren om dat spul terug te krijgen

hoop niet dat daarom de prijzen omhoog gaan in 2006 om dit verlies terug te draaien

En als je een nieuwe kite hebt en er ontploft een LE dan heb je hem of de eerste keer tehard opgepompt  of een enorme chrash gemaakt
maar vind wel dat er dan een nieuwe moet komen van de importeur .
Buur

Antwoord #13 Juli 28, 2005, 21:42:09
edit2Rapporteer  
Alles is wel goed getest maar er kunnen bij de productie toch dingen verkeert gaan... bij mij is dat ding gewoon heel, niets mis mee, en die heeft al wel wat te verduren gehad.
Het is gewoon top dat er aan de veiligheid wordt gedacht ook de goede kan je omruilen dus hij hoeft niet eerst kapot te gaan, even langs de dealer een ander halen en klaar is kees.
Harm

Antwoord #14 Juli 29, 2005, 12:57:29
edit2Rapporteer  
Het is ook getest. maar de fabikant die deze blokjes maakt heeft tijdens de productie van een kleine serie een fout gemaakt met het spuitgieten. daardoor kan een klein aantal kapot gaan.
Goeie actie word netjes opgelost!!!
Mick
Gast
Antwoord #15 Juli 29, 2005, 22:43:18
edit2Rapporteer  
Wat is dat voor ding?

Whahaha....die avatar van jou!! Cool!! Het was mij eigenlijk nog niet eens opgevallen schater schater

Helemaal offtopic...maar moest het ff kwijt.

Thanks en hij ligt inmiddels ook in je meelbox........ greetz
Mick
Gast
Antwoord #16 Juli 29, 2005, 22:44:09
edit2Rapporteer  
zie het nu ook pas Huh (grinnik_kitesmiley)

Stickers van laten maken......... Wink Kijken of meer mensen het opvalt.... grinnnnn
WaZuP

Antwoord #17 Juli 29, 2005, 22:58:28
edit2Rapporteer  
Klopt is alleen de micro hook voor je caste loop.

dat andere ding noemen ze toch t bone ofzoiets en die zat er boven op en daar mee kon je trimmen.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.