|
Benjooh
|
Die gast heeft een gebroken poot, heeft toch niks beters te doen
|
|
|
Lude
|
Ik dacht nog ff dat hij met die poot het water op ging omdat hij met kitespul het strand op gewandeld kwam Net even sleeves gekocht bij krikke, ga het toch zelf proberen...
|
|
|
Rofl
|
Haha, goed gedaan K!! zal ik volgende keer eem hdd voor je meenemen?
|
|
|
Gertjan
|
Lude ik zou de sleeves die nu op de lijnen zitten weer gebruiken en niet dat roze spul van krikke, dat spul zit niet strak genoeg om de lijnen en daarom naait dat niet lekker. Als gevolg dat bij Jetzu de lijn al 1 keer los is geschoten.
Bel kees anders even om het te naaien.
|
|
|
Krizze
|
Benjooh!! Bek houden!! hahahaha
|
|
|
Benjooh
|
Hehehe... Was weer een dikke vette topsessie vandaag!
|
|
|
Jelke
|
toppie, ga morgen even kijken of ik nog wat mooi's uit de video camera kan halen !
|
|
|
Lude
|
Lude ik zou de sleeves die nu op de lijnen zitten weer gebruiken en niet dat roze spul van krikke, dat spul zit niet strak genoeg om de lijnen en daarom naait dat niet lekker. Als gevolg dat bij Jetzu de lijn al 1 keer los is geschoten.
Bel kees anders even om het te naaien.
goede tip, tnx! Had bedacht ze zelf even met de hand te naaien..
|
|
|
njitram
|
Ey Benjooh, welke ben ben jij
|
|
|
Benjooh
|
Ben(jamin) van de F-ones Jij Martijn van de Starkites? Btw vanaaf nog iemand naar Delfzijl? knoopie of 14 minimaal
|
|
|
njitram
|
Ajaja F-Ones =) ! Now i remember =D We waren van plan om een avond sessie te pakken maar ja twas net ff te laat =S
|
|
|
Jelke
|
http://www.vimeo.com/4256216
niks specials gewoon alles van de cam op vimeo. water was nog aan de kouwe kant om te filmen, tegen de zon in te filmen, golven die tegen me aan beukte, kortom was geen succes.
|
|
|
Rofl
|
gaan er morgen nog mensen naar workum oid?
|
|
|
Lude
|
wordt fijn dagje morgen volgensmij op workum, moet helaas leren voor donderdag.. (en mn spul nog fixen) have fun!
|
|
|
Walt0r
|
heej,
waar kan je hier ookalweer in de buurt met noordwest varen? wil vanavond nog ff na mijn werk nog potje varen
|
|
|
kitewouter
|
Vrijdag a.s. vindt BoardersDay plaat bij cablecenter Ro-In in Veendam, mocht het niet waaien (of wel) kan je vanaf 15:00 uur langskomen en/of meedoen! Voor meer info www.sticked.nl
|
|
|
|
Geronimo79
|
Heb net ff gevaren op schildmeer... dat was bagger.. begon hoopgevend.. maar VLAAG UIT vlaag UIT.. etc.. Jammer dat delfzijl nog ietste lang duurde voor hoog water. Nog wel ff leuk zitten spelen
|
|
|
Krizze
|
Ik bespeur enige vooruitgang Jeroen hahaha
|
|
|
Taco.
|
Volgens mij wordt het tijd dat ik ook weer eens onder mijn steen vandaan kom alles goed gasten?
|
|
|
Benjooh
|
Na afgelopen weekend wel!
|
|
|
piede
|
Volgens mij wordt het tijd dat ik ook weer eens onder mijn steen vandaan kom alles goed gasten? Dat je nog leeft gast! Waar was je al die tijd?? Je wil niet weten wat je niet hebt gemist!! Mooiweerkiter! Ps, is het water al warm genoeg voor een shorty?
|
|
|
Walt0r
|
Er zijn kitertjes bezig geweest op lauwersoog wadkant, het klopt toch dat je pas vanaf 1 juni erop mag? Duszzz welke stinkerd brengt deze spot in gevaar?
|
|
|