KappuhH
|
Korn voor zaterdag lijkt me ook wel wat. Volgens de voorspellingen waait het daar ongeveer het hardst van het noorden.
Hoe is de spot verder? Ben er namelijk nooit geweest. Vlak met NO heb ik me laten vertellen door Sjoerd. Verder, launchplek enz? Stenen? Diep?
|
|
|
CeesV
|
Korn voor zaterdag lijkt me ook wel wat. Volgens de voorspellingen waait het daar ongeveer het hardst van het noorden.
Hoe is de spot verder? Ben er namelijk nooit geweest. Vlak met NO heb ik me laten vertellen door Sjoerd. Verder, launchplek enz? Stenen? Diep?
Launchplek zuigt, stenen heb je als je niet bij het strand t water in stapt en het is op de meeste plekken diep... maar wel spiegelvlak met NO
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Dustin: 2 dezelfde setjes, of delen jullie? welkom btw
Ja we hebben 2 setjes! Willen graag deze zomer samen (tegelijk) kunnen kiten in Zuid-Frankrijk!!Maar eerst nog even oefenen hier in Nederland.
|
|
|
Jimmy
|
Hmm Kornwerderzand is ook wel een optie, maar ik denk toch dat het Loog word.
|
|
|
njitram
|
yes was zeker chill.. zwarte XL cees voor jou?
ja, maar eerst ff passen... of vallen ze niet zo groot uit.. misschien zaterdag toch maar lauwersoog... Ik heb zelf een XL maar ik vind het prettig om in grote shirts te lopen, ik moet erbij zeggen dat ze niet erg lang zijn. ze zitten wel lekker =D ik denk voor jouw is L en XL goed
|
|
|
jaapd
|
Zaterdag Schiermonnikoog en zondag Lauwersoog. Of andersom...
Is het al weer shorty tijd?
|
|
|
jetzu
|
volgens windfinder is morgen beter....
|
|
|
Taco.
|
Korn of loog? heb een nieuw speedboard om te testen. Lauwersoogoog heeft wind, Korn kennelijk vlak water.... Laatste keer korn was weinig wind en een klotsbak.
|
|
|
Taco.
|
na de voorspelling gechecked te hebben zeg ik: lauwersoog.
|
|
|
Benjooh
|
Schier is denk ik toch niet echt handig... moet je net weer weg als de wind toe neemt in de middag. Is dr tegenwoordig nog een beetje te varen @ Lauwersoog als het eb wordt? Geen zin in een sessie van nog geen 3 uur... (Delfzijl is begin van de avond vast ook prima te doen, lijkt dr op dat de wind alleen maar toe gaat nemen naarmate de dag vordert!
|
|
|
Daan78
Geen avatar
|
Laat ik me dan ook maar voorstellen dan.. Ik ben Daan, 22jaar en studeer in Groningen. Vorig jaar verslaafd geraakt aan kiten en gelijk een set gekocht. Ben nog beginner maar wil veel gaan varen komende zomer hier.. Waar gaan jullie morgen heen? Misschien dat ik ook ergens met de bus (of anders) naar een spot.. En hoe laat ook vooral?
|
|
|
Gertjan
|
Donderdag op schier geweest en er stond erg veel water omdat het nw wind was, lekker gevaren met de 12m.
Het water was er 4 uur voor hoog al. dus om 16.00 hoog is geen probleem.
Met noordoost moet het wel vloed zijn om er met veel kiters een mooie sessie te hebben. Dat geultje word snel oorlog.
|
|
|
Benjooh
|
... En de laatste boot vertrekt dus als de wind gaat toenemen later op de middag Heb ff zitten kijken... Voor de echte diehards..... als Lauwersoog te ondiep wordt en je gaat dr sowieso een beetje optijd weg kun je @ Delfzijl cker nog wel tot 20:30 verdervaren! (1,5 uur later vloed dan Lauwersoog, 17:15, en met NO blijft het water dr erg lang staan! Genoeg wind is dr dan, als ik de voorspellingen zo zie ook cker! )
|
|
|
jaapd
|
Morgen Lauwersoog!
|
|
|
Taco.
|
wie lauwersoog morgen?
Ik ben er met Trax 4. Airush Monaro (speed), Choptop(strapless) en Bandit Dos
|
|
|
Lude
|
Ik ben er morgen met Benjooh, zoals het nu lijkt..
|
|
|
jetzu
|
ik ben er ook en ik moet de dos even testen.
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben er ook!
|
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Morgen Lauwersoog!
Is het wel toegestaan om op lauwersoog te kiten? of kun je eventueel rekening houden met een boete... Zou wel niks zijn 2e keer kiten met eigen set en gelijk boete:P Denk dat een 9m2 moet lukken morgen? mss tot morgen!
|
|
|
jaapd
|
Is het wel toegestaan om op lauwersoog te kiten? of kun je eventueel rekening houden met een boete... Zou wel niks zijn 2e keer kiten met eigen set en gelijk boete:P Denk dat een 9m2 moet lukken morgen? mss tot morgen!
Ik kijk hier naar en dan mag het! Voor het meer geldt dan nog wel de beperking van juni t/m september. Hieronder wat 707 zegt, genoeg wind voor een 9 lijkt me: WIND: ONO-lijk 8-12 kn, langs de kust en op het IJsselmeer 12-16 kn. Geleidelijk overal 10-16 kn en uitschieters tot 20-25 kn, met de hoogste uitschieters in het noordoosten
|
|
|
Gertjan
|
Lauwersoog vanmiddag als er wind is.
|
|
|
|
Lude
|
Gertjan: heb jij je kleine waroo nog? Zo ja, zou ik even mogen spieken hoe je jou vijfde lijn gemaakt hebt? Ben beetje geschrokken woensdag, vlagen van 35knp en mn toming omgeklapt... safety hielp daar niets bij!
|
|
|