|
Gj
|
ik wil zo nog wel ff zuidlaardermeer het waait in Veendam lekker.
|
|
|
|
|
|
skyhigh as a
|
hmmm klootn jaa! kist wel wat komozakn aan elkaar plakn, komst al een heel end poor lien dran en raldeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
keessie
|
Zo dadelijk naar Mirns, hopelijk niet al te veel regenbuien.................
|
|
|
CeesV
|
Gaat iemand morgen nog richting het IJsselmeer? Anders morgen ook maar een paar uur naar het zuidlaardermeer... vandaag hoop ik er rond een uur of 3/4 te zijn!
|
|
|
piede
|
Wie vanmiddag nog ff los? Heb tijd en zin, ff naar mirns/workum?
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
hmmm klootn jaa! kist wel wat komozakn aan elkaar plakn, komst al een heel end poor lien dran en raldeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Hee du GambaWorst, ken ik dien 8m2 noit huur'n Kist mie geliek "wat instrukties erbie geef'm"! Mor goin kiteloop anders knappuuuuh'n dien lienen deur midden 'k heb verdammooo flink de smoor in. Ooooh ja du het wel rustig aan hé Safety @ level 5
|
|
|
dekkerz
|
Heb morgen niet de hele dag tijd, dus ga net als cees ff met emiel naar zuidlaardermeer in het begin van de dag ws. Cees, hoe laat ben je er? Wordt mooi ouwehoeren met die wind!
|
|
|
Gj
|
teering wat heftig vandaag op zuid. morgen nog mensen wil wel graag naar ijselmeer.
|
|
|
Gj
|
Wie mee wil rijden sms me 0653833394.
|
|
|
Gertjan
|
Zaterdag Schier als de wind NW blijft!!! 12.00 uur hoog water.
|
|
|
Jimmy
|
Ik ga mee naar Schier zaterdag als de wind NW blijft. Word voor mij de eerste keer schier!
|
|
|
brutus
|
Zaterdag Schier als de wind NW blijft!!! 12.00 uur hoog water.
Dat klinkt goed
|
|
|
jetzu
|
Zaterdag staat er een dikke bak wind. Schier word wel mooi denk ik.
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Ben toevallig vandaag en morgen in Groningen, waar op zuidlaardermeer kan je nu het beste je kite oplaten. Kon helaas op internet maar weinig vinden over de exacte locatie. Zo te horen kiten jullie daar wel eens, dus misschien kunnen jullie mij er meer over vertellen?
|
|
|
KappuhH
|
Zuidlaarder is niet aan te raden voor morgen. Beter ga je naar Schier of Workum/Mirns. Veel stabielere wind enz
|
|
|
|
CeesV
|
Morgen afwezig Studeren en basketbal wedstrijd! Zaterdag maar hard er tegenaan... Misschien ook wel schier, maar tis wel weer zo'n gereis daarheen. ik zie morgen wel ff rustig an morgen!
|
|
|
Gj
|
Was grof morgen naar ijselmeer met de touroperator Ben Wouda.
|
|
|
Gertjan
|
Wouda tours, kite die ook nog dan.
7m al getest GJ?
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Zuidlaarder is niet aan te raden voor morgen. Beter ga je naar Schier of Workum/Mirns. Veel stabielere wind enz
Heb maar een 9m North Evo, en op Schier en Workum/Mirns waait het veel harder en aangezien ik nog beginner ben leek mij Zuidlaardermeer, met minder wind veiliger? Maar erg sterke windstoten daar dan?
|
|
|