Benjooh
|
Morgen rond 10:30 present @ Mirns!
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Inderdaad overmatig gebruik van smileys..... Toevallig msn verslaafd?
Hee dude waar was je zondag, trouwens wat is MSN OOooooo ik hoorde zondag nog iets had met witte duiven te maken zit ik in de juiste richting.... (geen smiley bij deze regel)
|
|
|
skyhigh as a
|
morgenvroeg knalle!! moet half 1 werken, dus ben er tegen half 10
|
|
|
LamiKaze
|
yEAH, had ook nog willen gaan moar goin tiet...
Hopelijk dat morgen wat wordt dan maar naar Suudloarder...
|
|
|
Blaze 520
|
Zaterdag lijkt goed voor zuidlaarderlake, wordt eventueel 1e keer dit jaar.
Hoe is de watertemperatuur en is het te doen in een 5/3 steamer?
Groeten Mark
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Zaterdag lijkt goed voor zuidlaarderlake, wordt eventueel 1e keer dit jaar.
Hoe is de watertemperatuur en is het te doen in een 5/3 steamer?
Groeten Mark
Ben as zaterdag ook van plan daarheen te gaan, ben er nog nooit geweest! En neem ook mijn 5/3 steamer mee, maar temperatuur wordt 9 graden, maar wat zal de watertemperatuur zijn.. Kan iemand mij misschien vertellen waar je je kite op kan laten daar en hoe ik er het beste kom met de bus:P Heb namelijk geen auto, maar wil graag komend weekend kiten, het kriebelt echt heel hard!
|
|
|
Rofl
|
Ben as zaterdag ook van plan daarheen te gaan, ben er nog nooit geweest! En neem ook mijn 5/3 steamer mee, maar temperatuur wordt 9 graden, maar wat zal de watertemperatuur zijn..
Kan iemand mij misschien vertellen waar je je kite op kan laten daar en hoe ik er het beste kom met de bus:P Heb namelijk geen auto, maar wil graag komend weekend kiten, het kriebelt echt heel hard!
je kan het beste uistappen op station kropswolde, met de trein ofc:P verder moet je lopen want er stop geen bus in de omgeving:) denk trouwens dat ik naar workum of mirns ga!:D
|
|
|
Lude
|
lekker windje!!!
|
|
|
peter.
|
oooo wat een wind vandaag.... heb zekker wat gemist.... wie gaat er vrijdag kiten en waar? ik wil de na middag nog even mee pakken
lattttttttttttters
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
dikke poeier vandaag @ mirns. En zo vlagerig dat bijna iedereen stond te klagen. Maar dat zorgde wel weer voor hulpacties en saamhorigheid.
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Ben as zaterdag ook van plan daarheen te gaan, ben er nog nooit geweest! En neem ook mijn 5/3 steamer mee, maar temperatuur wordt 9 graden, maar wat zal de watertemperatuur zijn..
Kan iemand mij misschien vertellen waar je je kite op kan laten daar en hoe ik er het beste kom met de bus:P Heb namelijk geen auto, maar wil graag komend weekend kiten, het kriebelt echt heel hard!
Tis best een end lopen dus zorg dat je weet waar je heen moet, je wilt niet verdwalen in de bossen bij meerwijck. Kite op laten op het strand en als het kriebelt moet je krabben! Have fun!
|
|
|
Benjooh
|
Morgen nog mensen naar Workum of Mirns? Als het wat minder is dan vandaag prima te doen!
|
|
|
|
|
Geronimo79
|
Ik denk et nog wel vanmiddag. maar kan ook nog een ijsselmeerplek worden. rodolfo is de man
|
|
|
lodewiekus
|
nouja....heb ik gewoon geen auto vandaag#$@% mischien kijk ik ook wel even bij meerwijk, daar kan ik nog wel komen. gister was ik een pussy...5 min angstzweet en toen was ik wel weer klaar.wat een k#twind zeg. mischien tot op t meer ,later!
|
|
|
lodewiekus
|
jo anybody.. ik ga naar zuidlaardermeer,ff checken;) 12u half een ofzo
|
|
|
lodewiekus
|
hee eldoctoro kom je nog naar zuidlmeer? (of iemand anders) k sta bij surfstrand maar ga niet alleen t wotter op
|
|
|
martimor
|
werken en morgen ook, maar eens kijken of ik eerder kan beginnen of kan snipperen. zo ja, present at suudloarder of blauwestad. Smiley (muwahahahaha, lammi) er ook bij??, zo joa, woar gaist hin den?
|
|
|
LamiKaze
|
Morgen hele dag naar Workum vandaag onverwacht andere dingen.
Denk dat ik tegen 10:00 vertrek dus rond 11:20 @ Workie Workie
|
|
|
Gj
|
Morgen hele dag naar Workum vandaag onverwacht andere dingen.
Denk dat ik tegen 10:00 vertrek dus rond 11:20 @ Workie Workie
E Lammie, Martijn wil morgen ook wl kiten Veendam woont ie! Kan hij met jou mee rijden/ hij betaald ook mee? bel op; 0646572276
|
|
|
|
Gj
|
Waltor bel me joh ouwe!
|
|
|
|