Benjooh
|
Als de voorspellig blijft zoals die nu is, is Schier morgen toch nog wel een optie
|
|
|
Gj
|
hoe gaat het morgen worden wie gaat waar naar toe?
|
|
|
jaapd
|
Lijkt me een perfect dagje voor L'oog. Even checken of een GoPro op een fietshelm kan tijdens het kiten.
|
|
|
JeWeDe
Geen avatar
|
Heul misschien naar lauwersoog maar moet vanacht werken k weet niet of ik al wakker ben morgen!
|
|
|
|
martimor
|
Termunterzijl was ook lekker , kwam ook uit de nacht, vandaar dat het geen loog is geworden. (2,5 uur later hoogwater in muntje) ook nog een lekke band onderweg naar muntje, snelle pitt-stop van 7 min en weer onderweg. he lammert, heb je zo`n grote kite, en zie ik hem nog niet aankomen wuhahahaha
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
"Yeah Men" ik ben gebroken wat een PUIKE sessie de beste in weken. Helemaal top toen hoogwater was geweest en de golfjes dus gingen zakken. Morgen moar es eehm kiek'n woar wind is want dit mot in herhaling Keessie woar wast ?? Wel wat gemist heur ...
|
|
|
keessie
|
We waren bij Delfzijl blijven plakken omdat we het vermoeden hadden dat de wind daar steviger was! De wind, direct vanuit de Noordzee, en dus niet over Duitsland zoals bij termunten! Kortom; Goeie woei. Goeie zon, Goeie locals.
|
|
|
Gj
|
Waar gaan de mensen morgen naartoe?
|
|
|
LamiKaze
|
Was top @ Muntje heur waren met zo'n 6 man. Geronimo heeft nog wat tips uitgedeeld. MartiMor had paar lekkere vette sprongen. En wind kwam eigenlijk als een soort trechter door de Dollard dikke poeste wind. Morgen es eehm kiek'n waar de rit naar toe gaat, loog is westen wind weet niet of dat wat is. Schier lijkt me ook wel wat alleen op beide spots nog nooit geweest. Anders maar rond 09:00 naar Workie toe eerst afwachten wat de wind doet. www.kiteweer.tk jahaaaa is weer wat veranderd of noit GUYS whahahaha ja we blijven lachuuuuuh'n....
|
|
|
piede
|
Laat me raden, het is NOG overzichtelijker geworden?
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Zou morgen ook wel willen kiten op Lauwersoog (samen met m'n vriendin, 1 kite, 1 board), maar hebben helaas geen vervoer! Wie is er ook van plan te gaan vanuit Groningen en heeft een auto? laat maar weten! (0639752535) Want met de bus vanuit Groningen is het nog altijd 4 km lopen tot de kitespot, heb ik gezien, ben er namelijk nog nooit geweest
Hoe staat het het er eigelijk met laag/hoog water, waar kan je ergens zien hoelaat dat is?
|
|
|
|
|
Dustin
Geen avatar
|
Is wel vroeg, heb maar een 9m2, dus dan zou ik nog 3uur moeten wachten om te kunnen beginnen (1u wss pas 15 knopen) Maar dan moeten we maar kijken. Bus gaat tot Lauwersoog haven. Via google maps zag ik dat dat zo'n 3 tot 4 km lopen was tot aan de kitespot. Iemand anders die rond 1 uur in Lauwersoog wil zijn?
|
|
|
LamiKaze
|
Is pas te varen rond 12:00 en om één uur lijkt er al beter op... maar voorspellingen kloppen laatste tijd toch al niet veel van.
|
|
|
martimor
|
tja,ik blijf ook lekker thuis vandaag. volgende keer beter
|
|
|
Gertjan
|
Straks naar Lauwersoog, wordt een top dagje zo te zien.
Groeten en tot zo.
|
|
|
jaapd
|
Jullie kijken te veel naar die voorspellingen, die zijn echt niet op het uur precies. Gewoon kijken naar wat er nu staat en dan ie je dat de wind net is aangezet: van 4 naar 7m/s naar 6.4
|
|
|
Gertjan
|
he Jaap, welke site kijk jij voor de windsnelheid?
|
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben ook onderweg naar Lauwersoog!
|
|
|
LamiKaze
|
Jaap je hebt helemaal gelijk gisteren was Muntje ook geen beste voorspelling en het was echt super. Daar zeg ik al voorspellingen kloppen niet veel van. Windfinder zit er meestal het dichtste bij de laatste tijd. Trouwens je linkje opgenomen op mijn windpagina www.kiteweer.tkMocht je er bezwaar tegen hebben dan haal ik het er weer vanaf. Misschien dat ik nog even naar Lautje toe rijdt, want wind begint toe te nemen.
|
|
|
Geronimo79
|
Rodolfo en ik gaan nu ook ff checken daaro.
En die eikels op Fehrman met 18/27 knopen
|
|
|