Melanie
|
waar gaat iedreeen heen morge?
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Denk morgen naar muntje. mits die wind komt...
kiten gaat m niet worden, morgenvroeg toch werken
|
|
|
|
martimor
|
nee, maar blijf toch maar thuis morgen. voel me niet al te best... dus kiten wordt m ook niet veel plezier morgen
|
|
|
skyhigh as a
|
lekkerrr eeum los overn paar uurtjes hoopm dat het ook eem zo waait alst aangeeft
|
|
|
Melanie
|
tnxx! tot strx ricardo! En beterschap voor jou martimor! NU maar es tukke en morgen los!
|
|
|
Mutantbasse
|
Tsssss het waait hier niet eens moet voor vrijdag beter zijn want wil wel kiten in de sneeuw op het water (nog niet mee gemaakt) Ik heb geen beterschap nodig tssss
|
|
|
Hattori Hanzo
|
vliegerweerpuntjenl geeft nu 17 knopen weer op worky....
klinkt goed!!! Hoe is het waterpeil daar? nog vaarbaar?
|
|
|
Geronimo79
|
nouw.. ik lees toch echt wat anders voor workum hoor. actueel 10/20
Eemshaven 7/11 lauwersoog 24/31 en groningen algemeen 6/12
Met andere woorden ik weet et niet!!
|
|
|
Hattori Hanzo
|
knmi luchtvaart geeft aan 13 tot 17 knoopjes....
effe uurtje afwchten nog... wil niet weer voor nix rijden...
|
|
|
Geronimo79
|
heb et al opgegeven voor vandaag... de verschillen tussen de rest en loog is veels te groot..
tuurlijk omdat ik niet heen ga zal et wel kloppen..... maar als ik heen ga sta ik daar met 12 knoopjes..
niks VOORSPELLINGEN!!!!! Kom maar op met die winter hoef ik in iedergeval niet zo ver te rijden voor snowkite fun
|
|
|
skyhigh as a
|
dikke ruk zo!! vanochtend veel te waus om vroeg op te staan, maar goed ook. DRAMAA WIND!! ey Mel? wie zijn die 2 stoeipoesjes op het fotootje bij jouw. zonder wind met die 2 op een dijk is dan ook lang nie slecht gheheh sorry hoor.. ben vaak errug sneu bezig alst nie waait
|
|
|
martimor
|
ja rico, je hebt wat gemist op muntje zondag ppprrrrrrrrrr hahahaha
|
|
|
Geronimo79
|
jah martimor en mutantbasse in poezepakjes.. je hebt echt wat gemist rico ^^
|
|
|
|
Mutantbasse
|
weet je nou nog niet het verschil tussen het poezepakje en een zeehonden outfit pff kon zondag net de 9.5 houden en 10 minuten aan de 11 renagade gehangen dik overpowerd muhahaha hoop dat vrijdag een dikke bak met windt komt Dikke F@*% de voorspellingen zijn alweer gewijzigd Zaterdag Z-O en de rest van de dag Oost. Maar men vertrouwen in de voorspellingen zijn behoorlijk aan het krimpen
|
|
|
martimor
|
ja, zag nog een zeehond met een tatoeage van prolimit
|
|
|
Mutantbasse
|
ja, zag nog een zeehond met een tatoeage van prolimit en dan zeg je niks WTF heb ik wat gemist:( maar die orka's worden ook steeds brutaler daar
|
|
|
Melanie
|
dikke ruk zo!! vanochtend veel te waus om vroeg op te staan, maar goed ook. DRAMAA WIND!! ey Mel? wie zijn die 2 stoeipoesjes op het fotootje bij jouw. zonder wind met die 2 op een dijk is dan ook lang nie slecht gheheh sorry hoor.. ben vaak errug sneu bezig alst nie waait Haha ben ik en mijn ciollegatje aan het werk in de stad, werk daar in een cafe (geen reclame ofc) En had vandaag deze "stoeipoes" ook kunnen zien, mja die wind zette niet door! Sja waren idd zondag nog ff op muntje maar dat viel toch vies tegen. Ook aan de 11 renegade gehangen nou ik was niet overpowerd xD Khoop dat ik tog nog 1x kan kiten, voor het seizoen echt voorbij is en ag op een weiland met veel sneeuw,, beetje snowkaite is ook altijd leuk! nog mensen met plannen voor deze week?
|
|
|
skyhigh as a
|
dubbel balen dus dat de wind niet heeft doorgezet vanochtend moete maar wie zien wat de wind brengt, ben morgen vrij..... drama windje zalt wel zijn, anders benk er weer volop bij
|
|
|
Melanie
|
haha vrijdag ben ik ook vrij! Hopelijk kunnen we nog ff los:D Ik zal me katteoortjes dan wel speciaal opzette;)
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Ziet er goed uit idd.. welke kroeg is dat..? woon in centrum kom ik ff amsterdammertje pakkuh..
|
|
|
GB
|
Mean wat een kou! zondag voor het laatst gevaren, met een warroo 11, wou net krapjes aan.. vlagen waren goed! tijd voor nieuwe schoentjes! klere koud water, tijd om het snowboard weer uit het stof te halen! snowkiten!
|
|
|