Arjen
|
Heel veel sterkte toegewenst!!
|
|
|
MasterRj
Gast
|
klote dit!! kan nie anders zeggen dan VEEL STERKTE !!!
|
|
|
haaaanz
Gast
|
niet cool dit.... heel veel sterkte jorrit en laat snel wat van je horen hoe het met je gaat
|
|
|
Joost
|
Shit gast heel veel sterkte.
|
|
|
boardfreak
Geen avatar
|
altijd jammer als er iets gebeurd........veel sterkte aan familie en vrienden en maar hopen dat het allemaal weer goed komt met hem
|
|
|
Heiko Cramer
Gast
|
Jorrit vecht ervoor man, je kan het!!!! Sterkte toegewenst voor al je naasten....
|
|
|
bart2005
Geen avatar
|
Met Z of ZW vind ik IJmuiden best een linke spot. Er hoeft maar iets te gebeuren en je drijft naar die pier. Wijk aan zee ligt hemelsbreed 500 meter verder, daar heb je de pier in je rug.
Met een Noorderwind geldt natuurlijk het omgekeerde.
Niet dat de pier de oorzaak vh het ongeluk is geweest, maar toch.
Vorig jaar is er op IJmuiden onder soortgelijke omstandigheden toch zoiets gebeurt met fatale afloop?
Iig veel sterkte....
|
|
|
robbyz
|
sterkte jorit en familie en vrienden
|
|
|
Frits
|
Met Z of ZW vind ik IJmuiden best een linke spot. Er hoeft maar iets te gebeuren en je drijft naar die pier. Wijk aan zee ligt hemelsbreed 500 meter verder, daar heb je de pier in je rug.
Met een Noorderwind geldt natuurlijk het omgekeerde.
Niet dat de pier de oorzaak vh het ongeluk is geweest, maar toch.
Vorig jaar is er op IJmuiden onder soortgelijke omstandigheden toch zoiets gebeurt met fatale afloop?
Iig veel sterkte....
Oordeel niet te snel.. http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=12927.msg121909#msg121909
|
|
|
|
Moza
|
Damn
Jorrit man ik heb je op vakantie leren kennen als een mannetje met humor en pit.....zet m op dude. Knokken!
Familie en vriendin sterkte!
Sander
|
|
|
La Flauwurhman
|
Verd#mme.....wat een bericht lees ik weer op de maandagochtend. Da's schrikken. Jorrit gozer, ik ken je niet maar ik hoop dat je er snel weer bovenop komt! Sterkte aan zijn familie, vrienden en kitemaatjes...
Dennis
|
|
|
Tom
|
dikkedulle niet te geloven .. Op het volgende event dat wij weer komen ben jij er gewoon weer bij hé! Zet hem op gozer !!
Tom Kitestyle
|
|
|
slufterhufters.com
|
Is dit de F-one Jorrit die hier beschreven wordt, die ook altijd bij strand Horst aan het beulen is.
Ook al is het een ander... vecht ervoor dude, laat zien dat je een echte kiter bent...een vent met karakter die kan vechten... veel sterkte he..... ook aan familie en vrienden veel sterkte...
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
Ja.. dat is die Jorrit.. sterkte.. iig je MOET btr worden..
|
|
|
Radical Ronnie
Logs: 0 | 1555 uur
|
Shit... Het leek zo'n fantastisch weekend en nu dit verschrikkelijke bericht...
Jorrit, familie en vrienden: Beterschap en heel veel sterkte!
|
|
|
maarten_schepers
|
Sterkte, we leven met je mee. Dat je er weer snel bovenop mag komen.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
hij is dus overleden.. zie andere topic...
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
ongeloofelijk, heel erg veel sterkte aan de nabestaanden
|
|
|
Arjan
Geen avatar
|
geen woorden....
sterkte voor familie en nabestaanden
|
|
|
kentyman
|
verschrikkelijk, 18 jaren jong, zo uit het leven gerukt Mijn condoleances voor de familie en vrienden.. een zware klap voor de nederlandse kitesurf-scene, ik kende Jorrit niet persoonlijk maar las wel regelmatig z'n posts hier op kitehigh, wat een akelig rotgevoel geeft dit zeg...
|
|
|
THEGREEN
|
Een woord verschrikkelijk.... gecondoleerd: familie, vrienden..............
:'(
|
|
|
Tom
|
Echt niet te bevatten dit.. ik kan het nog steeds moeilijk geloven.. Ik zei nog, zie je het volgende event weer gozer.. maar het mocht niet zo zijn ...
Gecondoleert familie vrienden en mede kiters .. Ontiegelijk veel sterkte met het verwerken van deze klap..
|
|
|
Marc de Munnik
|
Jorrit, Ik kon je echt als z`n spontane gozer. Ik heb serieus mooie herringen aan je en die zal ik echt nooit vergeten. Ik heb hier gewoon echt geen woorden voor. Ik zal je op elk event missen en ik wil de familie vrienden zijn vriendin het f-one team en iedereen die ik voor de rest nog vergeten ben veel sterkte wensen.
R.I.P Jorrit!
|
|
|