|
Marin
|
Gelukkig bij Hart van Nederland op SBS6 een waardig stukje en geen gigantische sensatiezucht! Foto's en beelden zien er indrukwekkend uit!
(huilen_kitesmiley)
Let the sun shine, let the wind blow and kite away high kite-fellow! The thoughts are with the left behinds!
Marin
|
|
|
|
Psychotic
|
Zeer indrukwekkend en net stuk van sbs. Had niet verwacht dat ze hun eigen sensatielust zouden herstellen. Ondanks dat ik hem nooit heb mogen kennen hield ik het niet droog, net als vele medekiters met mij denk ik. Toch goed te zien dat de kitescene zo hecht is.......
|
|
|
Frits
|
Ik kon er niet bij zijn maar als ik zo de beelden zie lijkt het me een zeer Indrukwekkend en een Waardig afscheid... (cry_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik heb een hele grote bek, maar hier wordt ik toch wel heel stil van......
Rest In Peace Jorrit
Sterkte aan familie en nabestaanden.
Mark Visser
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
't was écht super mooi gisteren.. écht heel erg mooi..
|
|
|
|
Roni-Size
|
Indrukwekkende gebeurtenis jongens, ik heb diep respect voor de wijze waarop jullie afscheid namen van jullie kite maatje. Sterkte de komende tijd en mijn oprechte deelneming voor de nabestaanden. Ronald Kakiay.
|
|
|
plaaggeest
|
Een mooi waardig afscheid! Heel mooi gedaan dudes respect!
|
|
|
Jappy
|
Mooie foto's jongens.
Ik heb er nog steeds geen woorden voor...
|
|
|
slufterhufters.com
|
Het rare aan een herdenking en eerbetoon aan een overleden vriend/kiter, is dat je je andere kitematen op een andere manier ontmoet, niet blij en gek doen, maar bijna zonder woorden mekaar vastpakt.. Je ontmoet elkaar in het meest tegenovergestelde wat je in de kitesport kan verzinnen. Kiten verandert je leven het is geen gewone sport, de nieuwe vrienden die je maakt, het is een bezieling.. KITEN... De elementen waar je mee bezig bent, wind...water..., moeder natuur op zijn mooist, liefts een lekker zonnetje erbij, de uitdaging van nieuwe tricks, het respect wat je krijgt als je goed bent van je medekiters. De band wordt steeds hechter tussen kiters, het lijkt 1 grote familie, die band maakt mij soms bang, want je leert mekaar steeds beter kennen. Want hoe dichter bij elkaar des te harder de klap van een verlies.. 4x al...,2001 bij Den Helder (weet zijn naam niet) Ronald, Marcel, Jorrit, tuurlijk kan je er alles over zeggen, we hadden dit we hadden dat, als dit als dat.... Maar de dood raast over de aarde, hij kent geen grenzen, heeft geen emoties, hij pakt en neemt wanneer hij wilt. De dood is blind, hij kan niet ruiken of horen, hij volgt zijn eigen weg, kruist hij je pad dan ga je mee, waarheen..niemand weet het. Het grote waarom zal voor ons een raadsel blijven.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat zijn hele mooie woorden, die mijn bovenbuurman (Hoog en Hard) hier neer zet...
|
|
|
xray
|
Arno, top geschreven man!
|
|
|
Buur@work
Gast
|
Wel mooi gezegt, maar ik denk anders, de dood raast, en weet precies wie hij moet hebben. Dood is alleen mogelijk in leven, het leven draait om liefde. De dood kan dus uit liefde plaatsvinden hoe scheef dat ook klinkt. Je hebt zeker gelijk dat je naarmate je langer en vaker omgaat met andere je verbindingen hechter worden.
En op de kant zowel zaterdag als zondag is alle liefde en bezieling die Jorrit heeft gegeven naar hem terug gekomen....
Maar wat al eerder is gezegt... je weet het niet tot je op de overkant bent.
|
|
|
manf
|
Schitterend gesproken mannen, idd de Kitescene is een kleine familie en duidelijk kwetsbaar
|
|
|
manf
|
Oeps was nog niet klaar!..
Zaterdag en Zondag hebben we gezien dat wij als mensen in staat zijn onbegrip en tevens liefde te tonen ongeacht elkaar te kennen elkaars gevoelens te verstaan die diep van binnen zitten bij iedereen, we bezitten een geweldige sport waar we het met z'n allen moeten doen, hoe vaak hoor je wel niet "Ik heb er een stel nieuwe vrienden bij" Let it be!
De woorden van allen die gesproken hebben op de begrafenis waren van zeer schatbare waarde, wat mij is persoonlijk is bijgebleven waren de woorden van zijn zus, die bij Blokker in de winkel stond,bij de kassa, die op het tijdstip van het gebeuren een telepathishe verbinding doorkreeg van Jorrit, waardoor ze om een glas water vroeg omdat ze duidelijk iets voelde.
Gisteren op het water kon je Jorrit's aanwezigheid voelen in de 2 minuten van stilte,.....
|
|
|
|
Tom
|
Het was een mooi en goed stukje denk ik op SBS .. Rolf goed gesproken ..
|
|
|
b.v.o
|
allemaal mooie foto's, helaas had ik er niet bij kunnen zijn (cry_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) je blijft altijd bij ons
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Ja het was een zeer mooi afscheid! De fakkels en de rook die langzaam wegtrok over zee richting horizon nadat ze gedoofd waren was erg mooi en ook de zwerm zeemeeuwen die sierlijk laag overvlogen op het moment dat de helden zij aan zij in de branding stonden maakte de herdenking extra indrukwekkend....
|
|
|
b.v.o
|
ja zag de video echt prachtig
|
|
|