Bij de downwinder op de Brouwersdam, is een aantal boards op drift geraakt. Gezien wind en stroming zou Rockanje wel eens de landingsplaats kunnen zijn. Ik breng de mannen van Natural high op de hoogte.
Kans is groot inderdaad van iemand bij de downwinder, er zijn 3 boards verdwenen dus kans dat er nog ergens een paar liggen...Bij Natural High zijn alle deelnemers bekend!
4 bordjes die dag, als er iemand een f-one style 129 tegenkomt, let me know! (shame_kitesmiley) if so, you will get more belgian beer then you can handle
4 bordjes die dag, als er iemand een f-one style 129 tegenkomt, let me know! (shame_kitesmiley) if so, you will get more belgian beer then you can handle
Shit! Was het nou maar een F-one Style geweest!!!! (grinnik_kitesmiley)
voor de vinder van een van de volgende boards kun je met mij contact opnemen:
- F-one Skate 120 van 2005, waarop alleen de 1 en 2 staan - Spiksplinternieuwe Skate 2005 118 helemaal F-one compleet - Style 129 2005
Alledire de boards zijn verloren tijdens de downwinder van afgelopen zaterdag. Gezien wind en stroming zou het logisch zijn als ze ergens in de buurt van de slufter, rockanje of autostrand terugkomen. Maar evengoed zwemmen ze een stuk verder, het blijft gissen.
Het board wat Wessel heeft gevonden is niet een van deze drie!
Wel weer geleerd dat er heel snel 1 punt moet komen waar iedereen een boardvondst kan melden en een verloren board kan opgeven. Puntje voor de NKV?
O ja, je kan me bellen op 06-14884300, vindersloon ligt bij de eigenaren te wachten en loopt uiteen van een krat belgische pintjes tot een fles noordhollandse schippersbitter!