|
DENNS
|
wat een wind, ga nu maar slapen ben moe, was heerlijk heel de dag met me 8m gkite:D
|
|
|
michiel v geel
|
wanneer komen julile pussy's nou gewoon op echte nederlandse spots varen als scheef/katwijk/noordwijk??
|
|
|
Merc
Gast
|
wanneer komen julile pussy's nou gewoon op echte nederlandse spots varen als scheef/katwijk/noordwijk??
Morgen!
|
|
|
michiel v geel
|
owkeyyy
katuk?
ik zit eerst bij het wantveld (strandtent ernaast) moet eerst ff een medical training doen maar om 4 uur ga ik varen
|
|
|
|
Micky
|
Ben eigenlijk aardig sociaal bezig de laatste tijd al zeg ik het zelf!!! Micky lees mijn vorige post, ik nodig zelfs mensen uit nu? Moet niet gekker gaan worden?
Zou je nu al in je mid-life crisis zitten.....shit man! (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben eigenlijk aardig sociaal bezig de laatste tijd al zeg ik het zelf!!! Micky lees mijn vorige post, ik nodig zelfs mensen uit nu? Moet niet gekker gaan worden?
Zou je nu al in je mid-life crisis zitten.....shit man! (geschokt_kitesmiley) Moge... Ja ik ben er ook niet blij mee, ga vandaag het water maar weer op, om het even allemaal van me af te zetten.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hmm ik ben brak van 2 dagen met de 7, vandaag toch maar eventjes gaan!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben net terug, was goed pittig soms met de 7m2, hoorde dat er uitschieters van vlagen tussen zaten die de 39 knopen haalden (geschokt_kitesmiley). Heb nog aardig kunnen varen, maar voor de wat minder gevorderden onder ons echt geen doen... vraag me dan ook af wat ik daar deed?
Maar wel lekkere doorlifts gehad.
Jammer Chris dat je niet hebt kunnen varen met je nieuwe gear, of heb je nog aan die Best Warroo gehangen? Die ging ook hoog haha
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
39 (geschokt_kitesmiley) okee beter dat ik vandaag een rustdag heb gehouden! maar de 7 is heerlijk
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
39 (geschokt_kitesmiley) okee beter dat ik vandaag een rustdag heb gehouden! maar de 7 is heerlijk
Dat is een feit van de 7, heb er weer een hoop lol aan gehad. In de ochtend waren er nog aardige buien met fikse vlagen. Moest hem toen stukkie depoweren om goed te kunnen varen maar doormiddel van die active stopper gebruik je hem dan als bijna een Bow? Dus echt goeie vlagen filter je er zo uit TOP!!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
haha, ja met 9 was egt nix
heb heel ff aan de waroo gehangen, maar dat is echt wel wennen. Zowat geen bardruk blablabla en wind was egt dik geworden. Maar jeroen ging wel ziekelijk hoog, echt bizar gewoon
Foto's komen nog wel
|
|
|
Jacq
|
Ben toch maar thuis gebleven na heel lang twijfelen. Maar mn schutting waait zowat uit de tuin, dus had al zo'n vermoeden dat het iets te heftig zou zijn voor mijn skills en t moet wel leuk blijven natuurlijk. En een rustdagje tussendoor is ook niet verkeerd. Heb van de week 2x super lekker gevaren. Woensdag ziet er tot nu toe ook weer goed uit en laat ik dan weer vrij zijn
|
|
|
michiel v geel
|
zo heerlijk met 6 gevaren ik sprong alleen zo veel dat ik elke keer hoogte verloor en ik kan mijzelf niet weerhouden als er een mooi schansje aankomt om de kite dan niet de andere kant op je janken en gewoon normaal hoogte te lopen
|
|
|
Pas
|
'k ben tien voor vier weg gegaan, heb je ook niet meer gezien Michiel. Ben nog ff bezig geweest met m'n 9 op volledige depower, maar dat stuurde zo sloom... Na een stuk teruglopen het spul maar opgeruimt, kon met de bar tegen de stopper maar net aan tegen de wind in komen.
|
|
|
michiel v geel
|
ik ben om 4 uur gestart ik zati n het wantveld mijn ehbo te doen
dat had ik toch gezegd?
|
|
|
Pas
|
ja, maar had geen zin meer om langer te blijven hangen.
Maat van me had 't er net over waarom ik niet op het braassemermeer ging kiten, want dat is ook niet zo ver weg van hier. Hoor daar verder nooit iemand over hier.
|
|
|
Micky
|
ja, maar had geen zin meer om langer te blijven hangen.
Maat van me had 't er net over waarom ik niet op het braassemermeer ging kiten, want dat is ook niet zo ver weg van hier. Hoor daar verder nooit iemand over hier.
Is binnenwater, diep, druk en valt onder het binnenwaterpolitie-regelement en dus mag je er niet kiten.
|
|
|
Micky
|
Ben toch maar thuis gebleven na heel lang twijfelen. Maar mn schutting waait zowat uit de tuin, dus had al zo'n vermoeden dat het iets te heftig zou zijn voor mijn skills en t moet wel leuk blijven natuurlijk. En een rustdagje tussendoor is ook niet verkeerd. Heb van de week 2x super lekker gevaren. Woensdag ziet er tot nu toe ook weer goed uit en laat ik dan weer vrij zijn Wijs besluit Jacq.. Had Leoff nog aan de telefoon en het was echt heftig. Laat ik woensdag nou ook (overdag) vrij zijn... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ben moederdag helemaal vergeten? Gelukkig had ze dit voorzien en zelf maar cadeau gekocht voor zichzelf haha. Slechte beurt dus...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben toch maar thuis gebleven na heel lang twijfelen. Maar mn schutting waait zowat uit de tuin, dus had al zo'n vermoeden dat het iets te heftig zou zijn voor mijn skills en t moet wel leuk blijven natuurlijk. En een rustdagje tussendoor is ook niet verkeerd. Heb van de week 2x super lekker gevaren. Woensdag ziet er tot nu toe ook weer goed uit en laat ik dan weer vrij zijn Wijs besluit Jacq.. Had Leoff nog aan de telefoon en het was echt heftig. Laat ik woensdag nou ook (overdag) vrij zijn... (grinnik_kitesmiley) Paar uur voordat ik u aan de lijn had, was ook Miss Jacq door mij telefonisch benaderd op zeer slinkse wijze om de huidige stand van zaken aangaande de hoeveelheid knopen betreffende CarPlaya te melden (grinnik_kitesmiley) Als jullie een Woensdag gaan kiten, dan ga ik voor de verandering maar is werken ok? Er moet toch iemand geld verdienen
|
|
|
Pas
|
heb twee gratis moederdag taarten gehaald gister, helaas zit moederlief in Portugal dus krijgt ze geen taart, muhahaha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ehm..
De wind is meest zuidoostelijk en zwak tot matig. Later vanmiddag en vanavond draait de wind weer naar zuid tot zuidwest en neemt langs de kust toe tot krachtig, windkracht 6
Ik ga het nog even proberen...
|
|
|