R@bert
|
Ik wil morgen dus ook mee. Ik begrijp dat het 10 uur vertrekken is? Naar???
Autoplaya....tenminste dat denk ik, haha
|
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro en Jacq, gaan jullie nu nog? (hangloose_kitesmiley)
@ Mers, als ik al ga oefenen dan moet ik voor of na het kiten naar Beesd. Dus lastig om dit keer iemand mee te nemen.
|
|
|
Jacq
|
Ik wil wel gaan, maar moet eerst werken en weet nu nog niet hoe laat ik weg kan
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Vanaf een uur of 3 is toch ook een mooie tijd.
|
|
|
R@bert
|
@ Ro en Jacq, gaan jullie nu nog? (hangloose_kitesmiley)
@ Mers, als ik al ga oefenen dan moet ik voor of na het kiten naar Beesd. Dus lastig om dit keer iemand mee te nemen.
gozah...ik ga ook iig. Hoelaat wil je gaan dan? En tot hoelaat? Je moet naar Beesd? Ik kan/ga ook niet de hele dag. Heb nachtdiensten die avond nl... Mers, wat waren jouw plannen dan?
|
|
|
|
Jacq
|
Dat heb jij weer Er, haha...Jij mag vaker mee, zodra jij mee wil gaan, begint t toch altijd te blazen
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Als ik nu een 8 m koop gaat het nooit meer waaien. Wedden?
|
|
|
Jacq
|
Daar ga je toch niet aan ontkomen, als je altijd wilt kunnen varen, of ga je dan windsurfen als het hard waait?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Windsurfen is wel mijn leven. Kan mij nu nog niet voorstellen dat het kiten het windsurfen (bij windkracht 6 of meer) volledig zal verdringen.
|
|
|
Pjoeloe
|
dudes! laat ff weten waar jullie uithangen (via t forum..). Ik moet morgen de hele dag werken, maar als ik eerder pleittos kan kom ik jullie misschien nog ffkes opzoeken
|
|
|
Merc
Gast
|
Mers, wat waren jouw plannen dan?
Ik heb nog geen concrete plannen, wil wel kiten ben virj vrijdag. We kunnen samen gaan, interesse? Ik stuur je een pb
|
|
|
Micky
|
Wie gaat dat doen dan? (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Een seikerd van de surfclub daar. Nog geen last gehad van zeikerds... lijkt mij ook stug dat zij het alleenrecht hebben op Valkenburg.
|
|
|
Pas
|
ik wil ook wel 's met jullie mee kiten, ben op het moment serieus aan het overwegen om te stoppen namelijk en het spul te verkopen...
morgen ochtend wel eerst m'n ouders van het vliegveld halen
|
|
|
Micky
|
Hee Pas, hoelaat ben je weer terug?
|
|
|
R@bert
|
ik wil ook wel 's met jullie mee kiten, ben op het moment serieus aan het overwegen om te stoppen namelijk en het spul te verkopen...
hoezo, dude? Vind je dat geen zonde?Wij zijn va 11u op t Autostrand. Ga anders ook vandaag...
|
|
|
larssmits
Gast
|
hoezo, dude? Vind je dat geen zonde?Wij zijn va 11u op t Autostrand. Ga anders ook vandaag... wij ook rond 11 uur vanmiddag springvloed dus komt helemaal goed vandaag en dan morgen weer als het weer goed is PS. me 1000ste post
|
|
|
Merc
Gast
|
Stoppen!???!????!??? Nee yoh krijg je spijt van, join the club, welkom en meteen mee gaan!!! hoezo, dude? Vind je dat geen zonde?Wij zijn va 11u op t Autostrand. Ga anders ook vandaag...
oké, heb iets gemist geloof ik, maar is er iemand waarmee ik mee kan rijden??
|
|
|
Merc
Gast
|
Op dit moment is het nog niet veel
|
|
|
Pas
|
Mers, ik woon vlakbij Michiel v Geel, in Oegstgeest dus.
Het vliegtuig van m'n ouders wordt om 11:52 verwacht, dus voorlopig kan ik niet weg. Moet ook nog wat doen met de voorvelg van m'n motorfiets, maar ik hou het forum wel in de gaten.
en nog vergeten ... moet een hardeschijf kopen en z.s.m. de harde schijf van m'n laptop klonen, want die is fijntjes kapot aan het gaan (7mnd oud ...)
|
|
|
Jacq
|
Grr...Mag nog niet weg van werk.. Tot hoe laat blijven jullie allemaal in Oostvoorne, dan weet ik of het nog zin heeft om te komen, als ik eenmaal wel weg mag
|
|
|
Micky
|
Hee Jacq, ik ben er tot 15.30. Ga nu rijden...
|
|
|
JorritPi
|
Ik ben d'r om 16:00 tot sluitingtijd! WHahahahaa
|
|
|