Alferink
|
Sneeuw??? Heb ik wat gemist?
|
|
|
Jurrien
|
je moet in elk geval geen gras meer zien... zon 10-... cm, maar het waaide niet gister en vandaag ook niet
|
|
|
plaaggeest
|
Ik heb nog geen sneeuw gezien hoor.. maar hou rekening met een centimeter of 10! Dan nog is het wel erg krap! Eigenlijk moet er gewoon een dik pak poeder vallen!!
|
|
|
peter.
|
maar waar is de wind??????
|
|
|
Molliebollie
|
Ik heb geen sneeuw gezien hoor. Wel gigantische hagelstenen toen ik zondag op Schellinkhout aan het (water)kiten was (auw) Later kon je ijsballen van je vlieger halen (nadat ie een tijdje op het land heeft gelegen in de hagel) Maar sneeuw ? Nee...
|
|
|
peter.
|
het is hier wit in het noorden van friesland
|
|
|
daan
|
bij ons in zuid holland niks:S:S
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
ney maar dan heb je het ook over zuid holland. er hangt nu een dik pak mist en er gaat vast weer wat sneeuw vallen.
|
|
|
|
michiel v geel
|
sneeuw niks sneeuw water de zee is niet bevroren lekker varen dus
|
|
|
Emma
|
geen sneeuw hiero (het oosten)
|
|
|
|
EW-OUD
|
(grinnik_kitesmiley) er lag hier in friesland wel wat sneeuw ja maar was bij ons in de middag weer zowat weg
|
|
|
wouterb
|
frankrijk heeft 'een beetje' gekregen vanacht.. 6000 mensen gestrand op de snelweg parijs-lyon.
|
|
|
Gj
|
groningen ook..
|
|
|
|
Emma
|
volgens dat kaartje toch wel een halve centimeter in sommige delen van het land... al bijna weer sneeuwvrij
|
|
|
Arnie26736
|
bij ons in zuid holland niks:S:S
Wel heel klein beetje hoor, rond 4 uuur half 5 fff gesneeuwt
|
|
|
Lex
|
nou hier in zwijndrecht (bij dordrecht) niks hoor
|
|
|
daan
|
dan noem ik hagelen arnold;)
|
|
|
stefkiter
|
antwerpen heeft het net smeltsneeuw geweest.. was misschien 5 minuutjes en het waren zo kleine vlokjes.. schiet ook niet echt op!
|
|
|
Jurrien
|
hier sneeuwde het net alweer ligt nou toch egt een witte laag(je) op de straten groningen
|
|
|
Lord of the Boards
|
Hier in Leeuwarden is alles nu wit. Van mij mag het wel even doorzetten vannacht. Heb mijn snowkite spot op loopafstand..............
Maar 10 cm gaan we niet halen ben ik bang.
|
|
|
ARC-Rider
|
Gisterenochtend op de maasvlakte, onderweg naar mijn werk, ben ik 2 keer van de weg gegleden met m'n auto. Er lag maar een cm of 1,5 ofzo, maar toch glad genoeg om de berm dichterbij te bekijken dan wenselijk.
|
|
|