FlyGirl
Geen avatar
|
yo mister flysurver! filmpje is gisteravond helemaal geedit nu moet die alleen nog gepost worden! en de dinsdag mirns sessie is een feit!! wel grappig filmpje en jouw railey into blind is perfect geschoten!! Ben benieuwd hoe die geworden is!! Posten dus!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als ik dit had geweten had ik meer mijn best gedaan (shame_kitesmiley) Stond een vriend van mij te helpen met z'n Tribel II 13m2
|
|
|
VincentC
|
Ik heb m'n uiterste best gedaan, maar kon niet eens hoogtelopen, laat staan loskomen
|
|
|
VincentC
|
Rag dat filmpje is online dan! erveel me pestpokke
|
|
|
Feutus
|
yo mister flysurver! filmpje is gisteravond helemaal geedit nu moet die alleen nog gepost worden! en de dinsdag mirns sessie is een feit!! wel grappig filmpje en jouw railey into blind is perfect geschoten!! haha ja duurde even voor hij lukte (volgens mij heeft de railey to blind camera angst) maar uiteindelijk lukte het toch maar nu ben ik wel erg benieuwd naar het filmpje
|
|
|
Idefixe
|
ben nu toch wel echt nieuwsgierig naar dat filmpie ( staat wsch nog een sprongetje van mij op (grinnik_kitesmiley) )
|
|
|
FonezzzZz
|
hij is mooi het filmpje!! maar ik ga hem niet posten..er was zoveel vraag naar "het filmpje"
"WAAR WORDT HIJ GEPOST" !! zoals ik al eerder op mirns zei.. hij wordt niet gepost !
|
|
|
LOEN
|
yo mister flysurver! filmpje is gisteravond helemaal geedit nu moet die alleen nog gepost worden! hij is mooi het filmpje!! maar ik ga hem niet posten..er was zoveel vraag naar "het filmpje"
"WAAR WORDT HIJ GEPOST" !! zoals ik al eerder op mirns zei.. hij wordt niet gepost !
Beetje tegenstrijdig hea!? Je maakt ons lekker met een dode mus
|
|
|
Feutus
|
hij is mooi het filmpje!! maar ik ga hem niet posten..er was zoveel vraag naar "het filmpje"
en waarom zou je hem niet posten? volgens mij maak je er alleen mensen blij mee
|
|
|
VincentC
|
en waarom zou je hem niet posten? volgens mij maak je er alleen mensen blij mee Niet, mij kwetst hij er enorm mee.
|
|
|
TijN
|
vincent stel je niet aan (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
FonezzzZz
|
ik moet alleen ff w8ten tot die vriend van mij het filmpje heeft opgeload.. ! dan kan je de popcorn en chips en M&M's pakken
5 minuten puren onzin @ mirns !
|
|
|
Sjemmel
|
Haha hij is lekker hoor ongelofeloos hakwerk @ mirns zie ik Is het water alweer wat dieper geworden trouwens na al die regenbuien?
|
|
|
rikdekker
|
ik hoop het, anders ben ik na 5 sessies door me boardje heen:P
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Water is echt heel laag. Onderkant van m`n board is weer de nodige krassen rijker..Wat een ellende is dat toch. Maargoed, als het gewoon eens lekker zou gaan waaien ben ik het zo weer vergeten..
|
|
|
|
Sjemmel
|
Hmm kleine 90 knopen daarvoor kom ik niet langs hoor, ik wil wel hoog en hard gaan. Heb nog wel een 16.5m maar kite liever gewoon met mn 11 bij +120kn
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Water is echt heel laag. Onderkant van m`n board is weer de nodige krassen rijker..Wat een ellende is dat toch. Maargoed, als het gewoon eens lekker zou gaan waaien ben ik het zo weer vergeten..
Ik vind het water in Workum verraderlijker ivm die zandbanken. Je moet je sprongen goed timen want anders lig je zand te happen (shame_kitesmiley)
|
|
|
|
FonezzzZz
|
ik zag het ook al gek!! is zondag mirns goed te varen?? met Zuid!!
en ik neem maandag of dinsdag vrij dat wordt buelen op workum met me 8 meter als de voorspellingen zo blijven!!!!
wel raar.. die sprong van 10 ---> 30 knppp... ik denk dat de NW TURBINE pas rond 13 op volle toeren draait!!
laat die wind maar komen !!!!!!!!!!!
alleen het boardje nu ngo :S :S :S :S !!
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
10k-----> 30k dat kan maar 1 ding betekenen.....vlagen!!! maar ja je moet ook niet alles afzeiken...we w88 al zo lang op wind!
|
|
|
|
VincentC
|
Ik wil vlagen! Stoten! Harde stoten!
|
|
|