vissie
|
Gave foto hendrik. Ziet er goed uit!
|
|
|
Henning
|
Morgen lijkt er genoeg woei te zijn Mocht er iemand een plaats over hebben vanuit / langs Lelystad, ik hou me aanbeloven! (Zelf heb ik op het moment nog geen auto... wellicht veranderd dat nog..)
|
|
|
Idefixe
|
Ben net thuis van vergaderen. Helemaal pffffff . Henning , ALS , ik morgen ga dan kun je meerijden. Ben nl behoorlijk brak van de afgelopen week dus weet het nog niet zeker of ik morgen ga.
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik moet strakkies eerst nog even wat andere zaken regelen. Gooi de kitespullen in de auto en kom misschien nog wel ff langs dan.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik kom net uit de nachtdienst en zie dat het tot 14.00 uur regent. Stap dus straks in de auto en kom ik even wat zon brengen. See you
|
|
|
Idefixe
|
Na een moeizame start ( de hele week op het water geweest = beetje gaar ) heerlijk gevaren vandaag. Wind mocht af en toe een beetje meer zijn maar was wel een lekker "uitprobeer" windje. Na een "behoorlijke crash" , uitgehaakte raily volg gas zonder board met je benen naar voren landen ...... zat er iets tussen m'n oren wat normaal gesproken tussen m'n benen dient te zitten Dat deed dus echt gemeen zeer........ En weer een nieuwe trick aan het assortiment toegevoegd! Volgende week zaterdag is dan weer de volgende gelegenheid. Hopen op wind dan maar
|
|
|
Vinni
|
En wat mag de nieuwe trick zijn tom? Je zak tussen de oren slingeren?
|
|
|
|
Idefixe
|
En wat mag de nieuwe trick zijn tom? Je zak tussen de oren slingeren? Nop, we zijn ( heel bescheiden) aan het loopen geweest. Weliswaar allemaal pussy- toestanden maar we motten eerst maar ff de boel technisch een beetje beheersen voor we meer gaan hakke
|
|
|
Kevin
|
Jaja kiteloop beul idefixe ging hard vandaag eerst alle mooie verhalen aan de kant (as usual ) en toen deed die even de daad bij het word voegen en gooide hij er een paar groffe kiteloops uit Tot de volgende keer en wie a zegt
|
|
|
Idefixe
|
en ff opzoek naar een deftige 9m
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hi.hi.... Ik zag idd die jonge gasten kijken en denken " als die oude man kan loopen dan kunnen wij dat ook" en vervolgens werd er overal geloopt. Ben vannacht door mijn enkel gegaan dus heb zelf even rustig aan gedaan. Natuurlijk wel het water op want heb mij laten vertellen dat het koude water goed werkt tegen de zwelling
|
|
|
naja
|
en ff opzoek naar een deftige 9m
Jaja kiteloop beul idefixe ging hard vandaag eerst alle mooie verhalen aan de kant (as usual ) en toen deed die even de daad bij het word voegen en gooide hij er een paar groffe kiteloops uit Tot de volgende keer en wie a zegt Jaja kiteloop beul idefixe ging hard vandaag eerst alle mooie verhalen aan de kant (as usual ) en toen deed die even de daad bij het word voegen en gooide hij er een paar groffe kiteloops uit Tot de volgende keer en wie a zegt Inderdaad Kevin Tom ging te bruut!
|
|
|
naja
|
Oh ja, en Tom weet nu wat er gebeurd als je een laars onder de neus krijgt die is ingevet met uiervet ,hahahaha
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Hi.hi.... Ik zag idd die jonge gasten kijken en denken " als die oude man kan loopen dan kunnen wij dat ook" en vervolgens werd er overal geloopt. Ben vannacht door mijn enkel gegaan dus heb zelf even rustig aan gedaan. Natuurlijk wel het water op want heb mij laten vertellen dat het koude water goed werkt tegen de zwelling Ja Henk-Jan die ouwe man doet het wel ff ik heb jou alleen maar heen en weer zien varen of had je toen ook al last van je enkel ? Verder bedoel ik er niks mee hoor
|
|
|
Kevin
|
Weet je wie hem ook grof loopt??? die kerel met die Liquid Force kite jongens jongens ik moest hard me best doen om bij te blijven bij dat hoge niveau op mirns top bezig allemaal mannen
|
|
|
LF Ruud
|
Jaaaaaaaa Kevin ik weet wel dat je beter loop't dan mij Ik ben al lang blij dat ik een loop kan maken En over niveau's gesproken die hebben we op mirns niet we doen gewoon leuk mee
|
|
|
Kevin
|
Haha nee het was eigenlijk serieus man jij loopt hem zoiezo helemaal top en ik vondt het ook vet om te zien dat echt bijna iedereen op geven moment kiteloops aan het doen was. Dus ik zeg top(y)
|
|
|
LF Ruud
|
Idd dat viel mij ook op dat iedereen aan het loopen was (kitehigh_kitesmiley)Ach ja kevin de loops die ik maak kunnen voor mijn gevoel altijd beter, je weet eigelijk nooit of je ze goed uitvoert want ik kan het niet zien ik moet het toch van jou of iemand anders horen dat ze lekker gaan ja toch
|
|
|
KappuhH
|
Een loop is pas lekker als je tip net het water aantikt en je daarna nog tijd hebt om een downloop te doen
|
|
|
isomis
|
had ik jullie al verteld hoe warm een droogpak is?
|
|
|
Kevin
|
Nee isomis nog niks over gehoord zou je mij wat info kunnen geven over een droogpak ben zeer nieuwschierig haha
|
|
|