afstand was wel een beetje te gek dan...... ( 770 km) en ik moet dinsdag alweer terug zijn. En ja je hebt het over dezelfde (noor)man. Vooral als je te weing woei hebt weet hij de boel dan altijd wel weer "op te vrolijken " dan
Het was je gegund Ries. Lekkel dat je veel heb kunnen varen.
Wat betreft je techniek. Niks aan doen is super zo, mogelijk alleen wat harder aankanten en insturen. Maar ja ik mag niks zeggen jij springt als een jonge god en ik als een oude krant . Verder wel wat variatie inbouwen, een 360 of een back roll . Mot je wel eerst sparen om weer eens aan een nieuwe kite te komen.
Hoop je snel weer eens te zien. Dat betekend immers dat we weer kunnen kiten (dit windloos weertje zuigt)
Is het morgenmiddag een beetje goed te doen voor beginners op wijk aan zee? Er worden windstoten tot 60 km/h verwacht (32 knopen). Heb een waroo 11m en weeg 85 kg.
Is het morgenmiddag een beetje goed te doen voor beginners op wijk aan zee? Er worden windstoten tot 60 km/h verwacht (32 knopen). Heb een waroo 11m en weeg 85 kg.
Als het zo hard gaat waaien als jij zegt en je bent beginner is het een NO GO met een 11.