Sandro
|
@Sanne....check je mail
|
|
|
TBK
|
Kitesurftrapeze gevonden op Schellinkhout, vermoedelijk van één van de 2 meiden die rond een uur of 6 weg zijn gegaan. Laat even wat van je horen zodat ik je trapeze terug kan geven.
|
|
|
|
TBK
|
Morgen lekker vrij, Ik kijk nog effe waar ik heen gaat Swoody of Wijk. [/quote Blijf maar lekkker thuis Theo, het gaat toch niet waaien ! Dan hoef je niet kiezen ook. Scheelt weer een hoop denkwerk en daar wordt je zo moe van !!!!!!!!!!!!!! (ps. Veel plezier morgen, ik dat het zo hard waait dat je nog een 7 mtr Rise erbij moet kopen)
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik ga in de loop van de middag naar Wijk bunker.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik bekijk het wel morgen, volgens mij komt er een mooi windje voor de zee.. En ook niet zoveel kneuzen op zee..
|
|
|
PeterKite
|
Wie gaan er morgen nog meer op IJmuiden spiekeloeren?
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 28 augustus 2009, 07:10 uur is 11.1 m/s De windstoot op 28 augustus 2009, 07:10 uur is 15.3 m/s We gaan losssssss! Eindelijk de 9 weer eens uitlaten, hij begon al stijf te worden. Ben in de loop van de middag op Wijk. Pier of bunker to be decided.
|
|
|
TBK
|
Wind met de middag als PImp komt:: De windsnelheid 10m. op 28 augustus 2009, 14 :10 uur is 3.1 m/s De windstoot op 28 augustus 2009, 07:10 uur is 15.3 m/s Ik ga lekker werken !
|
|
|
TBK
|
Kitesurftrapeze gevonden op Schellinkhout, vermoedelijk van één van de 2 meiden die rond een uur of 6 weg zijn gegaan. Laat even wat van je horen zodat ik je trapeze terug kan geven. 2 meiden met een gele groene evo ????? Dat zou kunnen Richard, als je ze vandaag ziet, laat het ze dan maar even weten dat ik 'm heb gevonden.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga nu richting Schellinkhout het waait hier al goed ...maar het gaat vanmiddag nog harder waaien ...7 mtr maar mee..
|
|
|
|
|
Langbeest
|
He Richard, mooie kite, zal je veel plezier van hebben. Nemi's blijven top
|
|
|
TBK
|
Waar komt ineens al dat geld vandaan, 50 geworden zeker en een hele rijke familie ! En maar klagen !
|
|
|
Haring High Richardt
|
Bedankt Erwin Heb de 10 al en was daar zeeeeeer tevreden over vandaar Waar komt ineens al dat geld vandaan, 50 geworden zeker en een hele rijke familie ! En maar klagen Kwam vanmorgen een oude stinksok tegen onder mijn bed
|
|
|
Sandro
|
Zo net terug van Schellinkhout.Toen ik het water op ging kon ik mijn 9M waroo nog net houden maar al snel was het niet meer te doen voor mij.
Toch maar opzoek naar een kleiner maatje voor erbij.
Frank aardig zien springen met zijn 7M Waroo.
Op de kant wel weer het nodige mis zien gaan zowel bij het neerlaten als bij het launchen.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Eerst even naar v.d. B waar ik mijn waroo 7 2007 heb ingeruild voor een mooie rode Nemesis 8 2009 Gefeliciteerd! Ik overweeg een Nemi 12 te kopen en mijn Waroo 11 van de hand te doen.
|
|
|
mocem
|
ik hoop dat et zo wat afneemt want dan kan ik ook nog et water op me 9.
best ziek deze wind De windsnelheid 10m. op 28 augustus 2009, 16:10 uur is 15.5 m/s De windstoot op 28 augustus 2009, 16:10 uur is 20.1 m/s
|
|
|
Gerard
Gast
|
Een buienlijn trekt komende uren van west naar oost over het land. Bij deze buien zijn hagel, onweer en (zware) windstoten mogelijk. Het wordt ongeveer 20 graden. De wind is zuidwest tot west, matig tot vrij krachtig, rond kracht 4 en aan zee en op het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 tot 7 Bft De windsnelheid 10m. op 28 augustus 2009, 17:10 uur is 15.9 m/s De windstoot op 28 augustus 2009, 17:10 uur is 20.4 m/s Pffff, zit ik hier op kantoor met alleen de 9 bij me. Dom , dom , dom , had ook de 7 in de auto moeten gooien. In plaats van varen dus maar naar huis.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellinkhout .. .de wind was wel ruim 30knp , ik heb mijn 7 mtr opstaan maar daar moest ik wel weer aanwennen want wat is dat ding snel ... morgen ziet er ook goed uit hoewel de wind wel iets naar het westen draaid ..en het waarschijnlijk nog weer een stuk drukker is als vandaag ..
|
|
|
|