franco
|
en gabbers,doe mij een plezier laat bovenkarspel nu niet te druk worden, zag vanmiddag namelijk veel kites liggen op het gras veld waar normaal schapen staan, en een paar jaar geleden hebben wij met de boer gesproken of hij er geen probleem mee had, en dat had hij niet mits het niet vol komt. als het te druk word houd het er dan wel op, en dat zou jammer zijn(PS OOK KAN JE BIJ DEZE RICHTING BIJ HET HONDE HEMELDJE) is iets verder de dijk op in de bocht bij venhuizen. ieder gegroet hoop dat er begrip is voor deze spot. groeten van franco, zie jullie morgen weer op schellinkhout.
|
|
|
martijnc
|
Morgen edam zie jullie daar
|
|
|
martijnc
|
herstel: Morgen schellinkhout, edam kannie met ZW
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen sta ik om 10:00 sharp op Wijk met 6 bft,toch??? Die tijd gaat wel lukken ,nu die wind nog
|
|
|
Gerard
Gast
|
Morgen sta ik om 10:00 sharp op Wijk met 6 bft,toch??? Die tijd gaat wel lukken ,nu die wind nog Die is er al De windsnelheid 10m. op 25 oktober 2009, 07:20 uur is 10.2 m/s De windstoot op 25 oktober 2009, 07:20 uur is 13.0 m/s Veel plezier voor iedereen die gaat. Helaas zit het er vandaag weer niet in voor mij.
|
|
|
@LaurenS
|
Wind is idd lekker op Wijk,ik ga inpakken en wegwezen ltr
|
|
|
TBK
|
Het waait al lekker hier bij de dijk aan het Hoornse Hop.(14-18knp) Effe wat naar binnen werken en dan op naar SH. Kan ik nog in mijn shorty en lycra of moet ik me droogpak aan ? Wie nog meer ?
|
|
|
martijnc
|
onderweg onderweg
|
|
|
mocem
|
wel relaxt de klok een uur terug. nu kunne wel een uur langer kiten
|
|
|
Micky
|
wel relaxt de klok een uur terug. nu kunne wel een uur langer kiten
Het is vanavond een uur eerder donker.....
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel en gezelli op schelwoudie met de 10. Hoe was het op Wijk ??? Morgenochtend vroeg nog mensen varen ????
|
|
|
TBK
|
Hij was weer lekkel en gezelli op schelwoudie met de 10. Hoe was het op Wijk ??? Morgenochtend vroeg nog mensen varen ???? Mot jij niet' is werken ?
|
|
|
360
|
@Haring Hai Richardt Als mijn kleine man morgen beter is ben ik van de partij Vandaag was ook een top dag heb ik van horen zeggen Ik werd gehinderd door een kinderfeestje....
|
|
|
TBK
|
@Haring Hai Richardt Als mijn kleine man morgen beter is ben ik van de partij Vandaag was ook een top dag heb ik van horen zeggen Ik werd gehinderd door een kinderfeestje.... Ja, je hebt weer wat gemist !
|
|
|
martijnc
|
Was even foto's aant maken kwam deze man voorbij razen
|
|
|
To
|
heb je nog meer foto's? weten mensen mischien wie die fotografen aan de kant waren?
volgens mij zijn er mooie plaatjes geschoten.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een topdag zeg vandaag !! Van 11:30 tot 16:30 op het water geweest , hele dag gevaren met me 10m @ 68kg lekker veel druk om hoog te kunnen springen Ben benieuwd naar de foto's want er stonden best veel mensen nog in het water met camera's
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ,het was weer een top dagje op schellinkhout lekker windtje genoeg voor mijn 9 mtr , er stonden inderdaad een aantal mensen foto,s te maken ....ben benieuwd of ik er ook nog ergens tussen zit.. Voor morgen ziet het er ook nog goed uit ...ik heb middagdienst kan evt .in de ochtend nog een paar uurtjes ..
|
|
|
@LaurenS
|
Hoe was het op Wijk ??? Wijk was top,na drieen ging ie echt goed aan,overpowerd met de10m2 Mooooooooooie golven en best wel druk.Van 11 tot 17bijna nonstop op het water gestaan,ben kapoet
|
|
|
|
|
Sandro
|
Wijk aan Zee was top vandaag!!!Alleen de file terug was iets minder. Gelukkig was er iemand die de stekker uit het noodstoplicht heeft gehaald in Wijk zodat iedereen uiteindelijk lekker door kon rijden
|
|
|