martijnc
|
zondag 13-14 graden, hoop dat het nog zonder schoentjes te doen is
|
|
|
Sandro
|
Ga denk ik wel even kijken op Schell alleen niet kiten.In ElGouna mijn rib gekneusd(nee niet met kiten)Eerst even bakkie bij VDB en dan hopen dat het snel droog wordt.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb je die hobbezak(uh sorry droogpak) al binnen Teig? Hobbezak is wel binnen Pe, maar de lijm moet nog drogen. Morgen mag ik hem weer aan. Tis trouwens niet koud, gister geen eens een klein dinky toen ik me pak uit trok.. He gezellie Micky zie je daar.
|
|
|
martijnc
|
ziet nu 14 knopen bij schellinkhout :S
klopt niet denk ik?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is die verkeersopstopping bij Wijk al weg?
|
|
|
sann
Geen avatar
|
wie o wie gaat er morgen (zondag?) ik moet werken vandaag dus echt lekker balen, maar morgen gelukkig vrij! ijm is niet echt relaxed met zuid toch? mocht iemand nog plekje over hebben richting Schel, let me know!
|
|
|
Vloot
|
Gaan er zondag nog mensen naar Wijk aan zee ?
|
|
|
martijnc
|
ik ga zondag of naar wijk of naar schellink
word een mooi dagje
@ride ben jij er zondag ook op schell?
|
|
|
mocem
|
ik kom net van schellinkhout en kwam er net achter dat ik me handschoentjes ben vergeten. ze zijn van het merk c-skin. Ik hoop dat iemand ze gevonden heb en terug geeft. als hier iemand wat meer weet zou ik het graag willen weten.
alvast bedankt, marco
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het was weer ouwerwets gezellie met de mannen, zelfs Micky had de halve wereld rondgereist om even te chillen op Schel. De Beun had een topdag met de nieuwe warroo Morgen weer zo'n dag. Yihaaa dat wordt dan drie dagen op rij das lang gelee.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was inderdaad heel gezellig met een bakkie koffie erbij de hele groep was er weer effe lekker bijpraten over vervlogen dagen en een nieuwe kite gekocht toch maar de waroo gekozen volgens stephan een goede opvolger nemi 2009 en ben zeer verrast door deze kite vaart heerlijk en mooie hoge sprongen en een super hangtime wat mij opviel na een keertje craschen dat de kite echt vanzelf relanched hoefde niks te doen ik heb mijn kite weer gevonden ben weer een tevreden man
|
|
|
|
bredo
|
verkeersopstopping wijk was er vandaag nog.................
|
|
|
@LaurenS
|
En,stond je lang in de file.Die verkeerrslichten waren wel heel suf afgesteld ,2 weken gelee,is dat nog steeds??? Morgen toch meer ZW dan verwacht,toch maar naar Wijk denk ik ,ivm wat meer woei en die zee vind ik sowieso toch leuker.Vond het vandaag net iets te vaak wat weinig op schell
|
|
|
Jelle
|
Prachtig was het op IJmuiden met de lage zon dwars op de golven, beeld als uit een sf-film. Lekker windje, niet te druk.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Shite.... en dat zal morgen wel drukker zijn omdat vandaag veel gasten andere verplichtingen hadden (man met baard)
|
|
|
Vinni
|
En,stond je lang in de file.Die verkeerrslichten waren wel heel suf afgesteld ,2 weken gelee,is dat nog steeds??? Morgen toch meer ZW dan verwacht,toch maar naar Wijk denk ik ,ivm wat meer woei en die zee vind ik sowieso toch leuker.Vond het vandaag net iets te vaak wat weinig op schell Ik ga ook weer een dagje wijk doen! Heb echt zin in golven! Hoe laat denk je er te zijn als je naar wijk gaat? Ik ga wel een beetje op tijd denk ik. 's ochtens toch ff wat meer wind en iets rustiger!
|
|
|
@LaurenS
|
Hey Vin,gezellig.Als alles volgens planning verloopt ben ik er rond 11 uur,als ik van mijn vriendin weg mag natuurlijk.Let wel op want voor 12 uur is ie nog zuid volgens de voorspellingen
|
|
|
Langbeest
|
Inderdaad HJ die ouwe met baard is in de schuur neergezet. Nu kunnen we weer varen............
|
|
|
Vinni
|
Windguru geeft vanaf 8 uur al zw aan. Ik zie het wel even.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Inderdaad HJ die ouwe met baard is in de schuur neergezet. Nu kunnen we weer varen............
Wat ga jij doen en is er maandag nog iemand van de partij?
|
|
|
martijnc
|
ok tot morge lads rond half 11 schel word met de 8 denk ik
|
|
|