Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
vandaag een nieuwe waroo 9 opgehaalt. het is gelukkig weer top opgelost door van der berg
Mooi dat het weer een goed eind heeft voor je Audi. Aan welke kleur kunnen we je nu herkennen op Schel........
|
|
|
audi
|
hij is weer geel geworden past goed bij mijn board en bindingen. vandaag nog even met de waroo 11m gevaren. deze kite heeft ook lekker veel kracht en hangtime maar is niet zo levendig als de 9 m. het wordt moelijk kiezen of ik de 13 of 11 als grootste kite neem. toch nog maar de 13 een keer testen , maar ik denk dat hij niet meer lowend heeft dan de 11
|
|
|
Giertje
|
Ja dat is jammer als je naast het kitesurfen nog moet werken Dan kan het gebeuren dat je net aan het kiten bent en de wind valt weg Sorry mannen maar ik heb echt een topmiddag gehad!!! Richardt ,ik denk dat ik morgenochtend oversla Ik ben nog helemaal uitgewoond.
|
|
|
Ride
|
hij is weer geel geworden past goed bij mijn board en bindingen. vandaag nog even met de waroo 11m gevaren. deze kite heeft ook lekker veel kracht en hangtime maar is niet zo levendig als de 9 m. het wordt moelijk kiezen of ik de 13 of 11 als grootste kite neem. toch nog maar de 13 een keer testen , maar ik denk dat hij niet meer lowend heeft dan de 11
Mooi hoor. Ik ga het wel zien wat voor kleurtje er aan die 11m of 13m komt te zitten. Die blauwe vind ik persoonlijk ook errruuuuggg mooi.
|
|
|
audi
|
die blauwe heeft beun voor mijn neus weggekaapt maarja geel is ook top en hij vaart er niet minder om
|
|
|
|
HarryM
|
... Ik ben morgen half negen op schellinkhout. Kleinste kite mee. Wie komt er ook?
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen met de 6m2 en 8m2 op pad.Ben bang dat ik aan de 6m2 genoeg heb .Als ik uberhaupt het water op ga Ik ga maar naar schell,daar staat bij ZW vaak minder dan op zee. 40-50 knuts moet wellicht haalbaar zijn morgen,ajjjjjjjjjjjjj gevaarlijk
|
|
|
Retard
|
hoe kom je aan die 6m2 echt goede keuze voor deze dagen ook een rabbit ?
|
|
|
|
@LaurenS
|
hoe kom je aan die 6m2 echt goede keuze voor deze dagen ook een rabbit ? Tijdelijk gejat van mijn vriendin Zeldzame Jekyll ,lekker supersnel kitje,waarmee je bij 30 plus, mega sprongen maakt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ga maar naar schell,daar staat bij ZW vaak minder dan op zee. Hoe laat ben je er ?? Ik ben morgen half negen op schellinkhout. Kleinste kite mee. Wie komt er ook? Kom wat later als het niet te hard waait uurtje of 10.00 uur Jij ongeveer een minuut langer Richard, aangezien je net even voor mij het water opging Had ook geen droogpakkie aan scheelt toch weer een minuut met aantrekken
|
|
|
@LaurenS
|
Ik kom laat Ries omdat ik eerst te werk mot.Drie uur het water op en 2 uurtjes knallen
|
|
|
|
martijnc
|
ga morgen ook varen uurtje of 2 op schell Waar was je ???? Ziet er naar uit dat het vanmiddag (eindelijk) weer eens gaat lukken! Probeer om ca 14.30 uur op Wijk te zijn, pier of bunker to be decided Lekker gewandeld ????? Vanmiddag weer een top sessie op schel net ff te kort Morgenochtend vroeg (uurtje of 10) nog gasten op schel ??? Nou nou, zeker een topsessie van precies 16 minuten en 47 seconden gehad op Schel. Jij ongeveer een minuut langer Richard, aangezien je net even voor mij het water opging. Opeens was de wind weg, dus effies kletsen en ouwehoeren en toen weer richting huis. Twee uur rijden voor 16 minuten kiteplezier. Het was het waard, absoluut. Vrijdagochtend hoop ik dan maar weer. En Martijn......als ik zaterdag ga, kan je absoluut meerijden hoor. Nooit een probleem natuurlijk. Als ik ga, ga ik wel vroeg. Ik ga dan echt wel rond een uurtje of 8 á half 9 weg van huis. Moet namelijk eind van de middag zo rond een uur of half 5 weer thuis zijn ivm afspraken. Kan je eventueel ook de trein nemen naar Diemen. Pik ik je daar op. Kijk maar wat makkelijker voor jou is. Laten we eerst maar wachten hoe de wind is en of ik kan. Je gaat het horen. oh echt super !, moet namelijk rond 5 uur thuis zijn ivm verjaardag Wat jij liever hebt trein almere of trein diemen word een top weekend
|
|
|
Ride
|
Komt allemaal goed, trein Almere is makkelijker. Als er dan file staat richting Amsterdam, wat nogal eens gebeurt in het weekend, kunnen we over de dijk Enkhuizen. We houden wel contact, even wachten op de windvoorspelling.
|
|
|
360
|
Gents, VIEL SPASS maar kijk wel goed uit safety first
|
|
|
HarryM
|
Ik ga nu richting Schellinkhout, het poeiert behoorlijk boven Hoorn. Er zou nog iemand komen. Als het te gek is wordt het alleen even genieten van de schuimstrepen...
|
|
|
Haring High Richardt
|
ga nu richting Schellinkhout, het poeiert behoorlijk boven Hoorn. Er zou nog iemand komen Harold Ik sla een beurt over. Het wordt te gek vandaag met windkracht 9 en windstoten tot 55 knopen Heb ook nog een gezinnetje. Mocht je wel gaan kiten kijk uit man want hier poeiert het behoorlijk heftig
|
|
|
Chris c
|
Ben er rond 11. hoop dat het te doen is..
(schellinkhout)
|
|
|
Sandro
|
Bij mij in Amstelveen waait het als een malle
|
|
|
Retard
|
Ja bij wie niet :s
|
|
|
Gerard
Gast
|
[ Ziet er naar uit dat het vanmiddag (eindelijk) weer eens gaat lukken! Probeer om ca 14.30 uur op Wijk te zijn, pier of bunker to be decided Lekker gewandeld ????? Wat dacht je van vet overpowered met de 11? het wordt moelijk kiezen of ik de 13 of 11 als grootste kite neem. toch nog maar de 13 een keer testen , maar ik denk dat hij niet meer lowend heeft dan de 11 Ik heb mijn 13 weggedaan en een 11 genomen. Heb de lowend van de 13 nooit gemist ten opzichte van de 11maar wel een snellere 11 ervoor in de plaats.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het gaat lekker tekeer buiten mannen. Mot zo te werk maar denk dat ik niet eens tegen de wind in kan fietsen. Dat wordt weer zweten. Mannen die vandaag overslaan.........heel wijs.
|
|
|