TBK
|
Wat zijn jullie er vroeg bij op zondagochtend , Mocem zou als ik jou was naar ijmuiden gaan kan je wat makkelijker de zee op en niet steeds in de branding bij wijk. Denk dat ik rond 11 @ SH ben. Hey Tim, waarom stuur je iemand anders naar IJmuiden en ga jezelf naar SH ? Heb je ruimte nodig ofzo ?
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ga ook naar schell, denk er rond 12 uur te zijn.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wordt voor mij een uurtje later, denk rond 12.00 uur op Schell te zijn. Mocht er iemand eerder zijn en qua wind is het daar niet geweldig, laat het even weten via dit medium mocht dat lukken. Kunnen we altijd nog uitwijken naar Wijk of IJmuiden.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hij gaf maar 2 keuzes Frank , en wil hem dat ook niet aandoen zonder droogpak @ SH is echt een stuk kouder. Frank is je schouder alweer wat beter ?!
|
|
|
TBK
|
Hij gaf maar 2 keuzes Frank , en wil hem dat ook niet aandoen zonder droogpak @ SH is echt een stuk kouder. Frank is je schouder alweer wat beter ?! Oké ! Gister eerste korte sesiie goed doorstaan op Wijk, ik ga het zometeen even op SH proberen als de wind het toelaat anders rij ik door naar Wijk. Tot zo.
|
|
|
mocem
|
Toch nog iemand die aan mij denk
|
|
|
Ride
|
@ ride...vandaag je oude 11 eindelij kop het water kunnen testen....
lekker kiteje hoor!
Ben blij dat je er tevreden mee bent. Was ik ook toen ik er nog mee voer. Veel plezier ermee. Mag je er maar veel vlieguren mee maken.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga zo naar Wijk, heb net TBK gebeld die staat nu op S.Hout maar daar is het nog niet veel en de richting is toch meer Noordwest daar. Dus denk dat de IJsselmeermannen beter naar Andijk kunnen gaan. Ries ben je al wakker, ga je mee
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mogge laatste verplichting weekend van de beun dan kunnen ze allemaal het lazerus krijgen vanaf aankomende week weer effe varen veel plezier jongens zie joe on schell
|
|
|
Ride
|
Zit net in de auto. Kan nog kiezen. Gaat het Wijk worden? Als Schell niks is, ga ik ook naar Wijk
|
|
|
Ride
|
10 minuten reed ik langs Muiderberg waar er niet veel beweging zat in de windzakken. Ik laat het IJsselmeer voor wat het is en rij naar Wijk.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zit me mezelf te verbijten ...heb nog steeds last van mijn schouder . Ik sla vandaag toch maar over .. vanaf woensdag gaat de wind weer naar het ZW dan ga ik het ook weer op Schell proberen..
|
|
|
PeeWee
|
Ik wacht, als de pisnicht die ik ben, op iets warmer weer (en water). Komt goed uit dat vandaag mijn dochter haar verjaardag viert. Dan hoef ik tenminste niet het water op . Ik lees wel hoe jullie weer heerlijk gekite hebben. See joes (zo snel mogelijk, maar eerst nog een weekje op bonusreis met het werk )
|
|
|
TBK
|
Toch nog lekker gevaren op SH ondanks dat de wind wnw was ! Tweede sessie van het jaar zit erop. Schouder voelt alweer een stuk beter aan. Qua temperatuur was het goed te doen met het droogpakkie. Zelfs Tom & Jerry alias Underaqua en de Gier zag ik nog het water opgaan. Ja ja in wetsuits, de ouwe bikkels.
|
|
|
TBK
|
See joes (zo snel mogelijk, maar eerst nog een weekje op bonusreis met het werk ) Hey Peter, Ben jij nog wel is thuis, sinds je een andere baan hebt, de ene snoepreis na de andere. Niet meer kiten alleen maar in zonnetje liggen ! Je kite aspiraties nemen nu toch echt af. Kom je alleen nog kiten(kijken) boven de 30gr. gr. TBK
|
|
|
TBK
|
Theo, hoe was 't op Wijk of Andijk ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was vanmiddag op IJmuiden ( om te wandelen) maar ik vond het geen spectakel de meeste voeren met een 12 mtr en er werd niet echt (hoog) gesprongen ... en rond 14.00 uur nam de wind af en kwamen de meeste kitsurfers naar de kant....
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Toch nog lekker gevaren op SH ondanks dat de wind wnw was ! Tweede sessie van het jaar zit erop. Schouder voelt alweer een stuk beter aan. Qua temperatuur was het goed te doen met het droogpakkie. Zelfs Tom & Jerry alias Underaqua en de Gier zag ik nog het water opgaan. Ja ja in wetsuits, de ouwe bikkels. hmm, had ik toch maar wel gegaan naar Schel... Ik had verwacht dat die NW wind wel bagger zou zijn daar.... Nog steeds geen sessie gehad dit jaar, ik lijk onderhand wel last te krijgen van drempelvrees...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De knopies die we gister miste op Wijk waren er nu wel kon beter door de branding i.i.g. Maar zoals Zwafra al zegt het was geen weer voor spektakel. Ride was er ook maar die moet nog wel wat meer oefenen op zee hoor ik zag regelmatig zijn kite in het water liggen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Knalharde wind alweer net als gisteren, alleen blijft het natuurlijk wel vlagerig op schellink met deze windrichting. Had me handen vol aan de 10m , misschien beter de 7m kunnen pakken maar dan kom je soms weer wat te kort in de windgaten. Evengoed best wel weer lekker gevaren en de Rise hield zich goed in die extreme vlagen
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Iemand misschien morgen, maandag, nog van de partij?
|
|
|
MV87
|
Is het al een beetje te doen met een 5/3 wetsuit, schoentjes en handschoenen op wijk?
|
|
|