zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ger .. Als Woensdag (middag) de wind goed is ben ik op schellinkhout voor mijn eerste kitesessie .. Ben jij en Tom er dan ook...
|
|
|
Giertje
|
Frank, Als de weersverwachtingen niet veranderen kan je woensdagmiddag zeker op ons rekenen
|
|
|
Micky
|
Ik wil mij niet bemoeien in dit Noord-Hollands onderonsje maar waar zien jullie wind voor woensdag??? Een knoopje of 15/16 max....
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Windguru geeft tussen de 17 en 23 knopen op, bijna hetzelfde als vandaag dus...
|
|
|
onderaqua
|
Dus. . . . . . . . Woensdag duimen maar. Mijn wetsuit stonk nog wel na een winter in de schuur. Het water in Schell stond nog wel wat laag. Maar goed het gras was al aardig opgedroogd en wordt weer groen.
|
|
|
|
Idefixe
|
volgens mij is Piet z'n salaris gekoppeld aan de hoeveelheid wind die hij verwacht.......
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
De knopies die we gister miste op Wijk waren er nu wel kon beter door de branding i.i.g. Maar zoals Zwafra al zegt het was geen weer voor spektakel. Ride was er ook maar die moet nog wel wat meer oefenen op zee hoor ik zag regelmatig zijn kite in het water liggen Tja, klopt. Ik ben die branding toch nog niet gewend hoor. Probeer je een beetje te springen, kom je net neer terwijl er een golf breekt.........en ja hoor, recht tegen papa zijn tere lijfje aan. En daar lag ik weer. Was weer de eerste keer sinds eind januari en ik blijf binnenwater toch lekkerder vinden. En dan dat zand, wat heb ik daar toch een gruwelijke te#$r%%^ng hekel aan zeg. Mijn god, één grote zandbende in de auto, in de tuin en in huis. Al met al was het wel een lekker daggie op Wijk. Heb toch wel lekker gevaren en heb weer een hoop geleerd in de branding. Volgende keer zeker weer naar Schellinkhout of omgeving.
|
|
|
Michael van der Hoek
|
zaterdag heerlijk geknald op t amstelmeer (waar ik altijd vaar) Met me psycho 2, een 2mm top, handschoenen, schoentjes en cap. Nergens last van! nix geen kou ik had t zelfs warm Heerlijk pak die psycho! Gelukkig kon ik nog varen ook, was het nog niet verleerd
|
|
|
TBK
|
Vandaag was er nog een fotoshoot op Schellie door de man die met rebels vaart meen ik. Al die namen ook. Hij kon zelf niet kite had problemen met z'n rug. Tja we worden allemaal ouder en krakkemikkig. Ondanks dat gewoon blijven doorkiten al moet je er met een rollator onderhangen. Afijn worden deze pica's nog gepost of was het niet veel soeps ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey boy's was richting friesland vandaag wat een woei daar zeg zonde dat ik mijn kites nie bij me had had mijn beunmeter bij me en gemeten 25 knopen lekker windje vanaf woensdag ben ik er klaar voor om weer even te knallen kom richting schell stop een uurtje of 2 de hele week heb er genoeg van ben nu over de helft dus moet rustig aan doen maar moet wel gaan oefenen voor texel da's al biina zover JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen nog iemand richting zee?
|
|
|
DM2008
|
Is het een beetje te doen met handschoentjes/schoentjes/5-3pak/2mm top op Schellinkhout? Zonder cap dus? Iemand dat vandaag gedaan? Anders kom ik woensdag wel ff die kant op denk ik
|
|
|
onderaqua
|
Was op zondag goed te doen met wetsuit. Op Schell.
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
zonder cap zou ik toch niet doen denk ik.. als je een keer crashed is dat wel erg koud hoor aan je hoofd.. voor de rest kan t prima..
|
|
|
Erik68
Geen avatar
|
@ TBK Fotos Schell zondag Moest mijzelf als gevolg van rug blessure inderdaad beperken tot het maken van foto,s alhoewel met deze temperaturen in een natpakkie ook wel mooi excuus ! Fotos staan op : http://picasaweb.google.nl/erikvanderkruit/Schellinkhout140310#Meeste actie was wel beetje ver weg voor de 200mm lens en lucht erg grijs voor mooie plaatjes maar zitten nog wel een paar aardige tussen. Zo eerste post na tijdje te hebben meegelezen Tot snel op het water Erik
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@TBK hey Frank ...ik zie op de foto,s dat je niet op je nieuwe LeonB board vaart ...heb je hem al geprobeert of laat je hem als decoratie toch maar aan de muur hangen...
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
@ TBK Fotos Schell zondag Moest mijzelf als gevolg van rug blessure inderdaad beperken tot het maken van foto,s alhoewel met deze temperaturen in een natpakkie ook wel mooi excuus ! Fotos staan op : http://picasaweb.google.nl/erikvanderkruit/Schellinkhout140310#Meeste actie was wel beetje ver weg voor de 200mm lens en lucht erg grijs voor mooie plaatjes maar zitten nog wel een paar aardige tussen. Zo eerste post na tijdje te hebben meegelezen Tot snel op het water Erik Mooie foto's thanks! Ik en mijn maatje staan erop met de Helix en witte Switchblade.
|
|
|
TBK
|
@TBK hey Frank ...ik zie op de foto,s dat je niet op je nieuwe LeonB board vaart ...heb je hem al geprobeert of laat je hem als decoratie toch maar aan de muur hangen... Inderdaad Frank, ik moest eerst weer een beetje boardgevoel krijgen na 4 maanden niks doen. Het is vreselijk ondiep dus ik denk dat 'm na deze sessie al ter reparatie had kunnen aanbieden bij Leon. Als alles meezit gaat ie aanstaande vrijdag te water. Fles champagne of bier mee voor de doop.
|
|
|
TBK
|
Vrijdag 16 graden en ca. ZW 4 ! Droogpak. SHORTY Bron: NOS teletekst 704
|
|
|
Tim_GTS5
|
Misschien neem ik vrijdag ook vrij, ziet er alleen naar uit dat het gaat pissen van de regen.
Kunnen we dan alweer met wetsuit of beter nog niet omdat het water nog te koud is ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wat lees ik toch allemaal hier, moet ik handschoentjes aan kan het al zonder cap moet ik me drysuit aan. Tsjezus het niveau daalt hier behoorlijk. Mannen en joggies het is nog winter het water is koud dus alles aantrekken wat je maar heb. En nu weer serieus graag.
|
|
|
|