BP
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Hoi Loha, he, sympathiek, dat filmpje! Dat is inderdaad precies de methode waar ik aan dacht, lijkt me het veiligst, maar zou het een keer met een maat erbij willen oefenen, voor alle zekerheid. Heb wel vorig jaar al er een lijn voor gekocht. Maar ligt nog klaar voor gebruik
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
@loha: ga jij nog? evt. 1400 IJmuiden ivm verwachtte draai van de wind? ik ga bij voorkeur als er nog meer mensen zijn ivm kite oplaten.
Succes als je nog gaat, hier komt net hagel naar beneden en op de buienradar zie ik dat er nog meer nattigheid aankomt. Ben meteen genezen voor vandaag
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Wat raden jullie mij aan om er bij te kopen met mijn 95kg ? Een 14m misschien ? En wat voor kites passen d'r nog mee op een Zeeko bar ?
Ik heb nu een 7 en 10, maar wil iets voor minder wind. Wil ook weer niet te groot gaan omdat er dan toch niet veel meer aan is en die nóg grotere kites nog langzamer sturen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
1 maal ander maal... Switch Nitro v2 14m
|
|
|
jantjuuh
|
1 maal ander maal... Switch Nitro v2 14m Ik weet nog wel een andere kite, vereist ook geen pomp trouwens
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
...inkoppertje, kost alleen veeeeel meer en stuurt onwijs traag vanaf de 15m
|
|
|
jantjuuh
|
Haha daar ben ik het niet helemaal mee eens! Ik kan met een beetje knappe wind zelfs nog mijn speed3 19m in een downloop gooien, de speed3 15m is zelfs weer aanzienlijk veel sneller als de 19m. Het blijven natuurlijk wel gewoon grote kites, ook een 14m tube.
Prijs van de speed3 is inderdaad stuk minder mals dan een nitro 14m.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Gaan slapen... en wachten op wind
|
|
|
jantjuuh
|
Maaarrrrrrr, wat raden jullie me aan ? Haha wij van wc-eend Als je het geld hebt zou ik zeker naar een speed3 15m kijken. Maar aan de andere kant, eerst eens lekker leren varen met de kites die je hebt zou ook zeker niet verkeerd zijn. Kan wel een lowend kite kopen, maar als je de skills nog niet hebt kom je er met weinig wind nog steeds niet mee weg.
|
|
|
|
So_Surreal
|
Maaarrrrrrr, wat raden jullie me aan ? Haha wij van wc-eend Als je het geld hebt zou ik zeker naar een speed3 15m kijken. Maar aan de andere kant, eerst eens lekker leren varen met de kites die je hebt zou ook zeker niet verkeerd zijn. Kan wel een lowend kite kopen, maar als je de skills nog niet hebt kom je er met weinig wind nog steeds niet mee weg. Daarrrrr heb je gelijk in Hoop dat ik zondag weer aan de bak kan eigenlijk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou, ik ook. Pfffffffffffffffffffffffff. Veeeuuuullssssss te lang geleden.bah.
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Vanmiddag tussen het werk door maar even naar Wijk, hoop daar om 13/14 uur te zijn. Misschien morgen of van het weekend snowkiten.. als er nog sneeuw ligt. :-)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tarifa is om te leren in augustus nog erg winderig... Lekker toch !!!! winderig !!! beter als geen windt en je heb een zoot mooie lagunus waar je overal kan staan Even spammen waait toch niet
http://vimeo.com/54181996
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vooralsnog zien de voorspellingen voor zondag en maandag er lekker uit. Zondag lekker varen en als er een bak sneeuw ligt, trek ik mijn snowboard van zolder en duik ik de sneeuw in.
|
|
|
FlyingHigh
|
Vooralsnog zien de voorspellingen voor zondag en maandag er lekker uit. Zondag lekker varen en als er een bak sneeuw ligt, trek ik mijn snowboard van zolder en duik ik de sneeuw in. Bak sneeuw heb je geen last van op het water hoor!! Ik ga zondag het water op dan. Moet nu ECHT gaan gebeuren. Sta al ruim een maand droog en word flink chaggy.
|
|
|
So_Surreal
|
Kan je niet gewoon je tips/fins van je kiteboard halen en daarmee op het land snowkiten ?
|
|
|
-Martijn-
Geen avatar
|
Ik zou niet weten waarom niet Ik betwijfel wel of je er heel vrolijk van gaat worden.
|
|
|