|
Langbeest
|
Allemaal bedankt voor de reactie's, blijft leuk om te maken maar had wat weinig beeldmateriaal. Ik wil ook gewoon kiten vandaar.......
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
super mooi filmpie erwin echte kitekings movie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Maak er maar 32 van
|
|
|
TBK
|
Shit happens ! Het is je gegund vriend ! Bukbuk slijmslijm
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Mazzelpik is het toch die Peter Volgend jaar gaan we gewoon weer als Peter er ook weer ruim een maand zit. Gaan we hem lekker lastigvallen op het water.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
dat is wel relaxed kitekings lekker naar combuco veel kiteplezier daar. vandaag mooie swell op wijk voor golfsurfen ook leuk, van de week weer genoeg wind om te kiten kan ik mijn nieuwe 9 torch ff proberen
|
|
|
|
Erik68
Geen avatar
|
Kan nog erger , je zou maar niet kunnen i.v.m. een volle agenda
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je zal dinsdag maar niet kunnen ivm vakantie oid
Ik snap niet helemaal wie je hiermee bedoelt Peter
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo mede gabbers helemaal niet aan gedacht hoe is de stroom aansluiting in brasil ?????????????????????????????????????????????????????? moeten we nog adapters meenemen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
roept u maar
|
|
|
@LaurenS
|
Persoonlijk lijkt mij dat wanneer je niet mee kan door vakantie veeeeeeel erger Zoiets had ik via via vernomen jah , goh wat erg voor je Hermie @ beun, john knows everything about adapters
|
|
|
the littleman
|
Jep veel plezier in Cumbuco! Gaan wij hier dinsdag de eerste storm van het jaar trotseren;)
|
|
|
|
Giertje
|
Ja zekerrr ,het is te hopen dat ie blijft staan, Wauw wat een problemen Peter. Net even het weer bekeken voor de komende dagen in Combuco en dat ziet er heel goed uit dit gaan jullie nooit meer vergeten en gaat vast een jaarlijks gebeuren worden. Heb fun mannen
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Have fun gasten. Dinsdag ziet er raar uit, mini lagedruk gebiedje. Nu is de voorspelling dat ie behoorlijk van richting verandert en de wind is ook niet zo heel stabiel zo te zien.
|
|
|
Langbeest
|
Ik zie morgen ook nog wel een kansje
|
|
|
|
|