PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
is het aan de andere kant van het ijsselmeer ook zo koud. Hier op Mirns hebben ze de droogpakkies alweer aan en komen de ijsberen om een muts vragen. Wat een drukte vandaag. Ruim 100 kites op het water.
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Wij hier vandaag gewoon in shorty gevaren hoor Pieno. Bij het weggetje, hebben jullie de duitsers van Mirns doorgestuurd?? Waren hoop Duitsers vandaag nl. Peter& kit goede vlucht morgen en let the party begin . Laat de picaatjes maar voorbij komen
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Morgen een vrije dag, vroeg opstaan om te klussen in de hoop dat ik op tijd klaar ben en in de middag wat kan kiten. Is Schellinkhout te doen met deze richting ? Hoop dat ik het ga redden met mijn 10M, de 12M is nog ter reparatie
|
|
|
|
PeeWee
|
Peet ik zie je in komboek jonghe, alvast een mooie tijd.
See joes
|
|
|
|
BaSS
|
is het aan de andere kant van het ijsselmeer ook zo koud. Bij ons is het veel kouder dan bij jullie, ik kan het weten want ik ben een enorme bikkel en ik had het gisteren in Enkhuizen werkelijk stervenskoud (op de kant, niet eenmaal op het water ) ! @Peter goede vlucht en veel plezier! @So_sureal voorspellingen geven meer zuid en zuid-zuid-oost dan oost (of zuid-oost), dus schellingbuco zou prima moeten zijn. Wie durven er morgen nog meer ?
|
|
|
FlyingHigh
|
Is er woei dan morgen?? Minimaal volgens mij
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey herman hoeveel nachies nog voor we weer gaan naar dat winderige warme land ? ben er al aan toe hoe is et aankomend weekend ????????? gaan we nog losssssss
|
|
|
FlyingHigh
|
Die is laag hè Beun...weer?? Ik zit ff in Dallas komende weekend, dus voor mij ff rust. Hele week al lopen kanlluhhhhh Ziet er qua wind ook niet echt goed uit hoor Hans Als het je eerste keer na komboek op het water gaat worden...tis frisjessssss
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Moet je toch echt minder lullen op de kant Bas. Doe ik ook nooit. Knallen mot je. Krijg je het lekker warm van Weekend is er geen wind Hans. Over 341 naggies hebben we weer dag en nacht wind in het paradijs.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
jij gaat toch deze keer wel mee toch herman vriend vriend buk buk nog 341 nachies shit john ach leuk vooruitzicht
|
|
|
FlyingHigh
|
Zeker weten dat ik er nu wel bij ben!!! Na deel 2 bekeken te hebben en wetende dat jullie mij ontzettend gemist hebben, kan ik niet meer wegblijven . De Pestlijer gaat mee
|
|
|
BaSS
|
Haha, gaan ze al aftellen, ik zie het jullie nog volhouden ook Je hebt gelijk John.. toen ik eenmaal weer op het water was is het echt wel te doen, je wil alleen echt niet meer voor je plezier koppie onder.. Toch jammer, ik heb zoveel lol gehad deze zomer.. het is werkelijk voorbij gevlogen (met dank aan allen natuurlijk ). @Herman, mja lastig te zeggen..? Windfinder geeft voor morgen net als voor de voorgaande dagen 15 knopen aan.. Nu was het vandaag misschien niet veel, maar gisteren was nog best aardig met de 10m op Enkhuizen.. (Ik kwam Hans overigens na Cumbukistan direct weer tegen op Medemblik hoor
|
|
|
|
Erik68
Geen avatar
|
Hey Peet,
enjoy brazil, laat nog wel wat wind over voor ons he
Erik
|
|
|
FlyingHigh
|
Beetje?? Hoost hier flink hoor . Hebben jullie straks een maandje geen last van Om jaloers op te worden. Nou nog een keer dan...lots of fun in Brasil en wees een beetje aardig voor de stewardesjes hè!! :)P
|
|
|
GetHigh
|
Gaan er nog mensen naar schell? Lijkt hier (Amsterdam) weinig te waaien ?.. Mmmm twijfels......
|
|
|
So_Surreal
|
Het waait nu maar 10 tot 15 knopen op Schel, ben d'r net even langsgereden, het is dus niet veel. Ik kreeg net een telefoontje dat onze vloer binnen is gekomen, dus ik kon vandaag sowieso niet. Niet veel gemist dus
|
|
|
GetHigh
|
Niets gemist inderdaad, maar ik mis mijn bar nu wel ik was met een nieuwe ozone catalyst 12 2013 met een ocean rodeo bar erop, deze heb ik dus laten liggen. Heeft iemand deze toevallig gezien en/of meegenomen. Hij is rood met wit zo goed als nieuw. Ik hoop dat iemand mij blij kan maken er waren nog een paar gasten met een flysurfer speed15m aan de gang, die gingen overigens wel eruuuug lekker hoor
|
|
|
Langbeest
|
Prima gevaren met de 17m Mooi middagje
|
|
|
So_Surreal
|
Niets gemist inderdaad, maar ik mis mijn bar nu wel ik was met een nieuwe ozone catalyst 12 2013 met een ocean rodeo bar erop, deze heb ik dus laten liggen. Heeft iemand deze toevallig gezien en/of meegenomen. Hij is rood met wit zo goed als nieuw. Ik hoop dat iemand mij blij kan maken er waren nog een paar gasten met een flysurfer speed15m aan de gang, die gingen overigens wel eruuuug lekker hoor Hmm dat is balen man Anders even een apart topic aanmaken voor je bar, en direct ook even op Hanglos. Dan lezen meer mensen het
|
|
|