|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
morgen wijk aan zee bunker testdag bij de pier dus teveel mensen op schellinkhout zal het zeker too crowded zijn
|
|
|
Repete
|
Morgen IJmuiden aangezien iedereen gaat testen natuurlijk
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen rond 9 uur ook maar eens kijken op Schellie. Hopen dat de wind het een beetje doet
|
|
|
Tim_GTS5
|
Tegen de middag pas na de buien zo te zien John Have fun , moet helaas aan het werk misschien tegen de avond als ik op tijd klaar ben.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik vrees voor je John...de windvoorspelling geeft aan dat het juist later in de middag pas waaien..maar misschien is het met je 11 mtr wel te doen....oeps Tim heeft al gereageerd Ik ben er om een uurtje of 12.
|
|
|
Ride
|
Ik moet in de middag ook werken dus ga gewoon effies kijken op Schellie. Is het niks, dan is het niks. Maakt het uit. Hopen dat het even lukt met de 11m. En anders gaan we gewoon ouwetakkebossen.
|
|
|
audi
|
Wij zijn er om een uur of 10
|
|
|
Giertje
|
Dat wordt weer een ochtend voor de hangouderen! Ik wacht wel tot het eind van de middag dan pas komt de woei echt goed door.
|
|
|
Ride
|
Voorspellingen zijn nog meer naar beneden bijgesteld. Ik sla over vandaag. Veel plezier voor degene die wel gaan.
|
|
|
@LaurenS
|
Thanx, eerst ff te werk en dan om een uurtje of drie @ wijkikie .. gaat allegaar goed komen !!
|
|
|
bredo
|
Het waait hier al lekker bij Castricum begin van de middag maar even knallen met mijn nieuwe naish motion...even testen.
|
|
|
audi
|
Kan iemand een update geven van schel? Hier in heerhugowaard geen zuchtje wind. Dus wij wachten het nog even af
|
|
|
Erik68
Geen avatar
|
Hier in Hoorn (uitkijkend op Schel) ook nog vrijwel nada :-(
|
|
|
bredo
|
Met apex bindingen!
|
|
|
|
DM2008
|
Is nu nog aflandig bij Wijk dus ff wachten!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ga zo richting schell misschien word het nog wat vanmiddag en anders effe gezellig ouwehoeren
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Gezellig ... Hans ik ga zo ook richting Schell.. de regen trekt weg en de wind gaat dan toenemen..
|
|
|