Tja , het is hard werken hier met die wind. Enuh ik heb een loopverbod met de 8m2 van mijn vriendin... bang dat ie gesloppt wordt denk, ze heeft gelijk ... En vrijdag ben ik er bij ...waar gaan we heen
Haha. Wat een invloed hebben die vrouwen toch altijd op ons kiters. Hier weer een windloos dagje. We zijn maar aan het SUPPEN. Ook leuk. Hieronder een paar korte shots van vanmiddag. Vrijdag gaan wij naar Edam. Maar met N/O zullen er ook wel een aantal naar Medembllik gaan om te spelen.
We hebben weer een dikke week super genoten hier op Bonaire.Zekerrrr voor herhaling vatbaar ,wat een mooi stek Iedere dag goede wind gehad tussen de 20 en 30 knopies.Morgen maar naar Medemblik om de good vibes vast te houden .Nog meer mensen naar M-blikkie
Nog een vreugdesprongetje dan maar ,om het af te leren
Haha ,mij krijg je toch niet gek .Nadat ik gister mijn 9m2 C4 te hard had gecrashed en volledig doormidden heb gejast ,vandaag noodgedwongen aan de 8m2 van Kit moeten hangen.Was geen straf.Hier een kleine indruk..........
Shit dat is wel balen dan! Maar je moet ook voorzichtig zijn met C4, anders knalt het
Ziet er goed uit Peter, maar loopt er niets mooiers rond? Zwafra, waarom moet je zo vroeg weg de wind trekt pas later op de dag goed door. Het gaat morgen een topdag worden.
is IJburg helemaal afgeschreven als NO kitespot inmiddels ?? Zijn flink aan het bouwen zag ik nu ..anders naar Edam morgen
Ben ook wel benieuwd naar ijburg, dat is voor mij het meest dichtbij, hoe ligt dat er bij tegenwoordig? Is het nog te doen voor gevorderden (voor beginners was het altijd al no-go area...)?