zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Thanks Peter...het was (onverwachts) toch weer een lekker dagje We wat vlagerig ....maar toch goed met de 9 mtr kunnen varen en hopelijk morgen weer zo, n dagje...
|
|
|
bredo
|
`Was een top middag op castricum, heerlijk met de 10 meter volop power. Nu weer even relaxen...
|
|
|
Giertje
|
Wat een topdag weer op mijn homespot Edam! Het kon niet mooier zon strakke wind en heerlijk rustig.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ook maar ff aan die 11m2 hangen, te lang gelee alweer, kon het niet opbrengen na die match van gistr, wat een feest
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tis alweer een tijd geleden door allerlei omstandigheden, maar morgen ben ik ook van de partij. Effies lekker weer spelen op en boven het water.
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Morgen maar effe op wijk kijken
|
|
|
@LaurenS
|
Ik kom ook naar Wijk Erwin, meissie trimmen , ik aan de kite... Daarna aftanken bij Statler en Waldorf uurtje of 3 paraat voor de betere woei
|
|
|
|
audi
|
Het is zondag en er is weer geen wind grrrr
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hij trekt straks wel aan dus in de loop van de ochtend richting het water
|
|
|
FlyingHigh
|
Nou, dan gaan we maar uit van John Pelleboer Gaan we zo ff op het water spelen. Eerst ff vaderdagontbijtje erin trappen
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm , zonnetje komt niet door,dat is niet goed voor de wind..... Boehoe
|
|
|
Repete
|
voorspellingen zijn niet top, maar wel voldoende voor een lowend sessie. Straks maar weer eens richting de zee.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo eindelijk weer eens tijd om te kiten nu maar hopen op genoeg wind, zo maar naar Andijk
|
|
|
Langbeest
|
jij hebt gewoon teveel feestjes Manfred
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens mijn favoriete weer/windsite gaat de wind de komende uren weer wat toenemen tot zo, n 15/16 knp niet echt veel dus ......maar genoeg voor een sessie met de 11mtr ...ga zo ook weer naar Andijk. See you
|
|
|
|
|