zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schell...was erg lekker...zo, n 30 knp goed met de 7 mtr kunnen varen . Later begon het harder te regenen en werd de wind wat minder.. Net op tijd het water weer af .. Een aantal bekende "badgasten" waren aanwezig maar geen tijd gehad om even gezellig te ouwehoeren.(was het weer ook niet voor) Next time. Wel mijn nieuwe trapeze even kunnen uitproberen had steeds veel last van mijn rug/heupen na een paar uurtjes kiten ... Maar mijn nieuwe Manera trapeze zit echt top ...een last meer.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo ook weer terug van schellie. Lekker met de 6m gevaren. je was er net op tijd af frank, nog een half uurtje gevaren, maar toen nam de wind af. Ben benieuwd of ie al weer terug is..... Las net op fb dat in wijk de wind ook even weg is
|
|
|
FlyingHigh
|
Heerlijk gevaren met de 7m op Schell . Nog per ongeluk een loop gemaakt en die ging goed. Als ik er een downloop achteraan gemaakt had, was het helemaal goed gegaan. Was op een metertje of zes en schrok mij de Ter....ng. Wat een kicken gevoel zeg dit smaakt naar meer. Gaan het toch weer oppakken. Waren (hans en ik) om negen uur op Schell en heerlijk met een paar man maar op het water kunnen spelen. Was de hele tijd niet druk trouwens. 12.30 uur het water af gegaan, toen het begon te regenen. Nog een stel bekende badgastuhh gezien en gesproken. Water is alweer een stuk warmer , alleen nu nog het zonnetje en hogere temperaturen erbij svp.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja hoor hij was weer lekker effe zo'n anderhalf uur gevaren op Schel lekker in de regen en me kitespullen zijn weer schoon Is er morgen nog iemand vrij gaat weer richting de 35 knopies
|
|
|
@LaurenS
|
Yep ben vrij dus paraat maat
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgenavond eerste avondsessie van het jaar doen, hopelijk blijft het windje een beetje aan dan.
|
|
|
|
|
Gerwinnaar
Geen avatar
|
Ik ben nog niet op schellinkhout geweest maar die richting ziet er niet echt safe voor mij uit of verkijk ik mij op Google maps kwa schaal? (Oftewel vaar je niet voorbij het land zodat je in geval van pech aan de kant drijft en niet naar Lelystad?
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Bij schellie kan je tot behoorlijk ver uit de kant staan. water is kniediep. dus kan je terug lopen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat een weekend zaterdag mijn kleindochter op visite gezellig en vandaag samen met Flyinghigh gezellig naar schell lekker vroeg en dat is prima gelopen de gehele ochtend droog gevaren heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk lekkere hoge jumps gemaakt en herman trok zelfs een loepie ongelofelijk big air we komen eraan dennis de dakman en de bakker bleven maar loepies trekken en er waren hele hoge bij leek wel of ze bij de tv zaten allebei een camera op het koppie laat zien die movies jongens we waren echt net klaar toen de waterbak werd opengetrokken dus net op tijd klaar aankomende week weer langer licht dus we kunnen weer na de arbeid varen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Idefixe
|
Een mooi verslag Beun!
|
|
|
Eltimm
|
Gaat er iemand naar Muiderberg? Zou daar best goed zijn met Noordwest...
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
MMMMmmm,Ger kan ook IJmuiden worden met NW ,denk na twaalf
|
|
|
|