ROBST3R
|
Ik had ook footpads en die kon ik ook niet strakker zetten, tot ik naar eurofun was geweest om te vragen hoe dat kan, aangezien ik maat 44 heb! Bleek het een productiefout te zijn en de verkoper zei mij 2 bandjes aan de binnenkant los te snijden, sindsdien vaar ik met strak afgestelde straps:D
|
|
|
jappie-joo
|
@ M. bandit & h2h,
als je op monster & co vaart ben je dan bij de surf club(th) of bij de camping?
|
|
|
Lex
|
vandaag was lekker @ playa, even kijken wat de wind doet morgen of het playa of rockanje word. rest van de week ben ik er ook!
|
|
|
thomasr
|
vandaag was lekker @ playa, even kijken wat de wind doet morgen of het playa of rockanje word. rest van de week ben ik er ook!
ik ben jaloers gek op zulke ouders
|
|
|
|
zwelg
|
he lex was jij vandaag met die naish torch /geel.... en je broertje met een best 7... en je pa met een north
|
|
|
Alferink
|
Jaaaaa, OR Diablo 08 12m binnen, alleen jammer dat het zo hard waait de komende tijd hopelijk ff een dagje geen 8bft
|
|
|
Lex
|
he lex was jij vandaag met die naish torch /geel.... en je broertje met een best 7... en je pa met een north
jup! wie was jij dan?
|
|
|
zwelg
|
blauw zwart witte naish cult .. die gozer die zo'n mooie sprong direkt met z'n hasses in de golven move deed,,,,,,,
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jaaaaa, OR Diablo 08 12m binnen, alleen jammer dat het zo hard waait de komende tijd hopelijk ff een dagje geen 8bft Vette kite! welkom bij de OR club
|
|
|
Alferink
|
Jaaaaa, OR Diablo 08 12m binnen, alleen jammer dat het zo hard waait de komende tijd hopelijk ff een dagje geen 8bft Vet! welkom bij de OR club Ghehe, thnx , zijn er verdomt weinig, waarom toch... Hopelijk ff snel de 8, dan kan ik weer los
|
|
|
Ron Rodeo
|
Jaaaaa, OR Diablo 08 12m binnen, alleen jammer dat het zo hard waait de komende tijd hopelijk ff een dagje geen 8bft Vet! welkom bij de OR club Ghehe, thnx , zijn er verdomt weinig, waarom toch... Hopelijk ff snel de 8, dan kan ik weer los Ja zonde hé, merk krijgt te weinig aandacht, zijn gewoon top. veel plezier ermee met je Diablo. Ik heb trouwens pas de 8mtr. Rise (heb de 12 al) aangeschaft voor de wat hardere briesjes als de afgelopen dagen. fijne kite hoor! Service is ook top van OR.
|
|
|
Lex
|
blauw zwart witte naish cult .. die gozer die zo'n mooie sprong direkt met z'n hasses in de golven move deed,,,,,,,
haha ok! wij waren heel de tijd emt ze drieen daar achter aan het varen toch? Ja ik hoorde van me broertje dat je een harde smakkert maakte, had die zelf niet gezien. Zelf er niks aan overgehouden?
|
|
|
Ron Rodeo
|
dinsdag op woensdagnacht schijnt het heftigst te worden, volgens KNMI mogelijk 8 bft, (stormachtig) woensdagochtend neemt ze weer af naar 7 bft. om s,middags verder af te zwakken naar 5-6. ook watersportweer geeft dit aan, snachts gaat het los, overdag geleidelijk rustiger... Heb ook grib.us ff gechecked en deze geeft het zelfde als prognose. dus zo als het er nu uit ziet....... woendagmiddag weer feesie bouwen dus.
|
|
|
TtHoM@s
|
woendagmiddag weer feesie bouwen dus.
psst... je slaat een daggie over Wie morge waar?
|
|
|
|
zwelg
|
nee iets aan overgehouden .. jaja klopt toch lekker kunnen varen en springen ..rond een uur of drie was het wel afgelopen voor mij. :'(.. was gelukkig ook niet zo bizar druk was lekker ... goed te doen.. alleen dat springen gaat de ene keer wat beter dan de andere.. jij was trouwens wel lekker bezig..
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Morgen & overmorgen weer harde wind en ik moet helaas thuis blijven vandaag met zit trapeze start voor gedaan zelfs met zit trapeze kan ik niet eens lekker kiten.
Heel veel plezier de komende dagen.
"als het ook maar iets beter voelt en echt 8bft wordt kan ik het toch niet laten pijn of niet er zal gekite worden"
|
|
|
Lex
|
ja ik zat al te denken of dat wel ging met lessen olten ? . Ja zwelg, wel veel gecrashed, had niet helemaal me dagje. Ook me elleboog verdraaid bij een kung-fu en daardoor niet te gek gedaan. Zie je mrogen Thomas!
|
|
|
Mriek
|
Morgen eind van de dag lijkt ie net onder de 20 knopen te blijven. Zou dat te doen zijn met m'n 10?
|
|
|
Lex
|
ja, of het een C of bow is maakt hier dan niet uit
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
20 knp met een 10 moet te doen zijn, maar misschien waaid het wel harder dan opgeven zoals afgelopen zondag, dus hou de voorspellingen in de gaten.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Morgen & overmorgen weer harde wind en ik moet helaas thuis blijven vandaag met zit trapeze start voor gedaan zelfs met zit trapeze kan ik niet eens lekker kiten.
Heel veel plezier de komende dagen.
"als het ook maar iets beter voelt en echt 8bft wordt kan ik het toch niet laten pijn of niet er zal gekite worden"
sterkte O , doet aardig zeer zo'n rib, weet er alles van.
|
|
|
thomasr
|
Morgen eind van de dag lijkt ie net onder de 20 knopen te blijven. Zou dat te doen zijn met m'n 10?
knmi: De wind draait overdag van zuidoost naar zuidwest en neemt tegen de middag toe tot matig of vrij krachtig, 4 tot 5 Bft, aan de west kust naar hard 7 en mogelijk stormachtig, 8 Bft. ik durf het morgen en woensdag niet aan met 9m..
|
|
|