Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
robin, welk boardje heb je dannnn:P vierdaagse is toch 4 dagen lopen?
|
|
|
martijn
|
ook de 09 zen dus ?
|
|
|
R.B.
|
4 daagse dacht ik 1 x per week 4 weken lang lopen. Maar jullie zullen wel gelijk hebben want de 4 daagse in nijmegen is natuurlijk ook 4 dagen achter elkaar. Ik zal het wel fout hebben. Maar heb nu wel me contactmomentje gehad whahaha. Lauw; ik heb nu de ZEN 2009 129x39 en hij ziet er lekker uit ennnn vaart goed. En is echt gericht op freestyle/ wakestyle. Maar hoop hem snel wat meer te proberen
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Pff wordt ongelukkig van dit weer, al die wind voorspelt en dan niks.. Morgen een herkansing hoop ik!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
3 down 1 to go, lekker ronstampen in de regen met 3.000.000 kabouters die door je benen slalommen. maja ik mis niks want de wind is ook al weer ingezakt, voor morgen wankelt ie nu ook. vandaag heeft mn koffiautomaat zn laatste adem uitgeblazen, ik had tot 16:00 geen bakkie op damn wat ben ik verslaafd zeg, echt als een junk naar AH gegaan, 1/2 liter gezet en nu komt het langzaam op gang. Nu zit ik trillend naar windfinder plaatjes van Fehmarn te kijken...
|
|
|
|
Lex
|
En volgens de Hogeschool Rotterdam zit ik morgen de hele dag op school. YES
|
|
|
Pieterbr
Geen avatar
|
nu 13 knopen op oostvoorne..!
Wie durft het aan? ik ga denk ik wel even kieken
ps. ben nieuw hier, vaar met een blauwe waroo 11
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Had m'n spullen vanochtend met goede hoop in de auto gelegd, maar zo te zien wordt het toch nix.... Word echt verdrietig van dit weer de laatste tijd. Dan vanavond maar weer naar de sportschool en aan de gewichten hangen uit verveling.
|
|
|
|
El Banditos
|
ik ga nu zo richting Rockanje, denk wel dat het nog ff lekker is om te gaan, en is het niet genoeg dan gaan we weer lekker terug naar huis.
Morgen weer een dag...
|
|
|
|
martijn
|
En volgens de Hogeschool Rotterdam zit ik morgen de hele dag op school. YES en ik weer van half 6 tot 5 werken , maarja toch nog geen boardje...
|
|
|
|
|
rocket man
|
lekker uitwaaien vanavond een beetje tricken met m'n tweelijner
|
|
|
hans
|
morgen middag lekker vrij gehouden , en volgens mijn geven ze aardige wind op dus lekker naar het srand
|
|
|
surfing28
|
De voorspellingen zijn wel erg goed, leef zelf in Spijkenisse en hier komen een partij wolken aan waar je helemaal eng van word,..... voor de mensen die er zijn of nog gaan Be Carefulllll
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Degenen die op het water hebben gestaan in die bui hebben echt een probleem..hoop dat het er dreigend genoeg uit zag...
Ik hoop uiteraard mee op morgen, maar heb er totaal geen vertrouwen in...:-)
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Degenen die op het water hebben gestaan in die bui hebben echt een probleem..hoop dat het er dreigend genoeg uit zag...
Ik hoop uiteraard mee op morgen, maar heb er totaal geen vertrouwen in...:-)
Ik was op de slufter, maar het was niks. Veel Duitsers waren bezig, meeste waren beginners. Allemaal 14 mtr of groter en joekels van borden. Ik zag de bui van ver al aankomen, omdat de wind toch niet voldoende was voor m'n 11je ging ik er maar vanaf. Gelukkig dat de wind langs de slufter trok anders hadden er veel een probleem gehad zie de piek bij AWD en dan met een 14 of hoger op het water wil ik niet meemaken
|
|
|
El Banditos
|
Ik kom net van Rockanje af, het werd er ineens heel erg donker dus toch maar even met ze allen van het water gegaan en zaten we ineens in 40 knopen geloof ik. Was blij dat ik even binnen in de strandtent zat, maar erna was het helemaal niets niets niets Is het morgen nog wat?
|
|
|
thomasr
|
@ sid: heb je zelf geen internet
|
|
|
|