Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vanaf 18:00 uur weer heerlijk de 12 diablo uitgelaten gisterenavond. 25 knoopjes.....heerlijk! Ik heb alle frustratie van een maand nauwelijks wind er weer uit kunnen blazen.
@Wouter zag je knallen op Monster gistere avond. Was voor mij ook heerlijk avondje om met de 11m te knallen, was wel een beetje vlagerig maarja mij hoor je niet klagen na zo'n lange tijd niet gevaren te hebben. Hopelijk vanavond weer....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
he het was egt dik pret gisteravond heb niet gevaaren wand ik had niet veel vertrouwen met de wind erg vlarig had boven op de sluf dik 35 kn+ gemeeten onder nog maar 24+ ben ik maar op me flyboardtje gestapt met 2.2 m2 pl ractor racematje en los moest wel even wennen aan dat monster nou hoopen op zondag gr john
zo john, jij was gisteren lekker aan het sjeesen langs de waterlijn. ik heb ff met je maatje gesproken en die had in vlagen 34 knoop op de meter staan. (beneden aan de waterlijn) lekkerrrrrrrrr. heb je je matrasje nog kunnen pakken of hangt 'ie nu nog steeds in een punt van 1 van de wieken van een windmolen?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
wie wat waar nu? Slechts 7,5 m/s nu nog Maar het ziet er wel goed uit voor vandaag!
|
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Gaat vanaf 13/14uur nog aantrekken dus word zeker mooi vandaag voor de 10/11 en wie weet op het einde van de dag nog meer maar denk het niet.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
straks hoogwater, dus liefst zo vroeg mogelijk gaan, of weer heel laat...
|
|
|
surfing28
|
Heeft iemand nog een mooie screen van Guru Pro beschikbaar ?
|
|
|
john p
|
he het was egt dik pret gisteravond heb niet gevaaren wand ik had niet veel vertrouwen met de wind erg vlarig had boven op de sluf dik 35 kn+ gemeeten onder nog maar 24+ ben ik maar op me flyboardtje gestapt met 2.2 m2 pl ractor racematje en los moest wel even wennen aan dat monster nou hoopen op zondag gr john
zo john, jij was gisteren lekker aan het sjeesen langs de waterlijn. ik heb ff met je maatje gesproken en die had in vlagen 34 knoop op de meter staan. (beneden aan de waterlijn) lekkerrrrrrrrr. heb je je matrasje nog kunnen pakken of hangt 'ie nu nog steeds in een punt van 1 van de wieken van een windmolen? ja hoor geen probleem hij lag nog benede even uit de klit gehaalt en knalle maar gr john
|
|
|
Ondabeach
|
Later........Tot op het water la playa 12.00
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
hmmm wind blijft een beetje steken? Had je bericht gekregen, erg druk. Als ik ga wordt het vanavond, maar de wind komt nog niet echt op gang. Wie weet heeft guru.PRO gelijk en wordt het pas eind middag/avond...of helemaal niet
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Alleen wgP en wsw voorspellen aan het einde van de middag/begin avond 16/17kn gem.
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Laat maar weer, hij is weer onder de 8,0 m/s gezakt. Tenzij je low-end sessie wilt doen....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hij is nu 8.8 m/s hoor.
De contactpunten van de windmotor zijn wat vies, opstartproblemen Hij heeft al zo lang niet gedraaid!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
nu 8,6 m/s
op H. v. H. en Scheef zijn ze al lekker bezig...
Avondsessie H2H? Vanaf hoe laat?
|
|
|
|