Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Afschieten die hap, verpesten het voor de mensen die wel normaal willen en kunnen kiten! Echt, met dit weer en dan aflandig gaan varen. Dommer kan bijna niet!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
jeeeeej ik mag zaterdag weer zonder riempje naar buiten zie ik!
Tegenwoordig met kinky spelletjes bezig bij windloosheid, Lex? Ohohoh net ff wezen kijken... zijn er 2 duitsers bezig op een Noordzee spot met zuid... ja hoor de een kwam maar net aan de wal de ander bijna verzopen.. kite richting engeland.. wat een onononoos. No go op look hill
KNRM of Reddingsbrigade gebeld? Als er een kite gaat zijn ze verplicht naar overlevenden te zoeken
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Pffff zijn jullie er nu ook wel klaar mee...........
Ze maken ons helemaal gek met al felle kleurtjes in de voorspellingen en dat smelt net zo hard als sneeuw voor de zon weg als D-day nadert @@%$^^&&**
Alsof wij van steen zijn.........
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Mart volgens mij hang jij heer met Mr. Len10 samen in de lucht , je was daar toen de enige met een groene C4, ik was er bij ...
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Zijn er meer van die foto's te vinden? Hoewel het er live nog maffer uitzag ben ik wel benieuwd.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zijn er meer van die foto's te vinden? Hoewel het er live nog maffer uitzag ben ik wel benieuwd.
Ja, en wel op de sociale media genaamd smoelenboek Het is een stunt voor het Delftse stormparaplumerk Foto's zijn idd. erg dof vanwege dat mega stuifzand daar op die zandplaat (waar hele zeldzame plantjes toch op kunnen groeien, rara...) @ H2H: is je telefoon kapot? Krijg je voicemail. We moeten toch ff een afspraak maken voor die lekkere gongbang? Misschien wil Lex ook wel mee gongbangen met z'n riempje
|
|
|
Evan
Administrator
|
Jammer, doe aan geheelonthouding wat dat soort websites betreft.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Ja Evan je mist een hoop door niet op Facebook te zitten ;-)
|
|
|
Evan
Administrator
|
En een hoop onzin blijft me bespaard, gelukkig heb ik jullie om alles van op-je-face-book te rippen
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@Mart volgens mij hang jij heer met Mr. Len10 samen in de lucht , je was daar toen de enige met een groene C4, ik was er bij ... Whaha, cool Yes thats me! Waar heb je die vandaan Sebas?! te grappig, misschien toch maar mee doen aan Redbull boven NAP Hèhè... Gaat het zaterdag nog gebeuren...?
|
|
|
|
|
Ondabeach
|
Ohohoh net ff wezen kijken... zijn er 2 duitsers bezig op een Noordzee spot met zuid... ja hoor de een kwam maar net aan de wal de ander bijna verzopen.. kite richting engeland.. wat een onononoos. No go op look hill
KNRM of Reddingsbrigade gebeld? Als er een kite gaat zijn ze verplicht naar overlevenden te zoeken Ben er tot het laatst bij gebleven met de telefoon in de aanslag. Je laat natuurlijk niemand aan z'n lot over. Uiteindelijk kreeg z'n maat de Best war(oo)uuum? op het droge... Redingsbrigade gecanceld
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Top SoaB Dat zouden er meer moeten doen! Woei is weer helemaal weg, alhoewel als je er tijd voor hebt je af en toe wel een beetje wind mee kan pakken
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Het lijkt er gewoon op dat we en zaterdag en zondag wind krijgen. Nu maar hopen dat het niet gaat veranderen
|
|
|
rocket man
|
Het lijkt er gewoon op dat we en zaterdag en zondag wind krijgen. Nu maar hopen dat het niet gaat veranderen
idd, fingers crossed
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Het zal wel weer eens mooi zijn. Is voor mij veel te lang geleden. Laatste keer was 3 weken geleden en toen was ik ook nog grieperig. Ben benieuwd of ik nog weet hoe het moet Ga mijn vriendin er maar op voorbereiden dat ze 1 dag mee kan en dat ik haar dan help. De andere dag wordt dan volledig voor mezelf. Kan zij het huis schoonmaken of zo iets . Nu maar hopen dat ze dit niet leest
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
hmmm boarder73 dat gaat pikstraf opleveren voor zondag :-)
|
|
|
|
|